Ik heb echt zo’n mooie kalender gekregen… alles past bij me en ik kan niet wachten om alles te gaan lezen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

super leuke editie!
(wel in de app).
) maar aan het eind kon ik niet meer stoppen met lezen. Goede keuze wat mij betreft Lielle! 

Heel leuk, ik heb als kind jaren de Donald Duck scheurkalender gehad (op de wc, lekker iedere dag een blaadje afscheuren als je 's ochtends ging plassen
) dus vind het nostalgie om weer een scheurkalender te hebben. 

Ik vond het in ieder geval een zeer geslaagde editie! Ik hoop dat Lielle en ik hebben kunnen laten zien dat ook ebooks op een leuke manier gegeven kunnen worden, ik vond het iedere dag een feestje om het cadeau uit te pakken. Ook de extra tips vond ik erg leuk en heb ik zeker genoteerd voor in de toekomst. De voorpret vond ik trouwens net zo leuk als de kalender zelf. Ik had een advent kalender geknutseld voor Lielle (mocht iemand het leuk vinden, deze: https://youtu.be/V5hEn_hGd-Y?si=KhQfTXVzxLUWGfkY ) en was eigenlijk vergeten hoe leuk knutselen kan zijn. Dus dat heeft dit topic ook nog voortgebracht: ik vind knutselen leuk en moet dat zeker vaker doen
Maar ook het uitzoeken van de cadeautjes was leuk en het inpakken. Daarnaast vond ik de sfeer onderling top. Bedankt allemaal en ik doe komend jaar zeker weer mee!