Berdien schreef:Jij had toch net een nieuwe huurwoning Koper?
Dat klopt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Bij mij stond in de advertentie met achtertuin. Maar die heb ik niet want het is een rug aan rug woning.
Koper schreef:Oh wat spannend! Ik duim voor je Tiwi!
Als je dit huisje krijgt zou het heel toepasselijk zijn als je frambozenstruiken in die ruime tuin zet.
karuna schreef:Dat zal schelen ja, ik laat niks aan huur achter. Ik ga echt hard voor je duimen. Blijft bizar ik zit op 9 jaar verder weg dan ik 8 jaar geleden zat. Toen was ik nog wel eens 5 of 9.
karuna schreef:Daar had ik al niet eens op gereageerd, apeldoorn is niet bepaald mijn hoofdkeuze maar dit frambozenhuisje is wel leuk. Op zich zit ik ok waar ik zit nu en hoop ook geen huurhuis meer nodig te hebben. Maar ik moet wel blijven reageren anders raak ik mijn jaren kwijt is me gezegd wegens te inactief met reageren. En ik raak deze 9 jaar liever niet kwijt
tiwi1969 schreef:karuna schreef:Dat zal schelen ja, ik laat niks aan huur achter. Ik ga echt hard voor je duimen. Blijft bizar ik zit op 9 jaar verder weg dan ik 8 jaar geleden zat. Toen was ik nog wel eens 5 of 9.
Als ik nou dit huisje krijg, dan zit ik jou niet meer in de weg.
Ik heb laatst een huisje in Maten-Donken afgewezen, daar was ik nr 12 op gewone wachttijd. Buurt was niet leuk, puinhoop. Frambozenstraat vind ik echt een leuk buurtje, een modern stukje in een jaren ‘30 buurt.