Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:Nou ja die woning met de wc ergens in een aanbouw is het niet geworden. De meest kansrijke reactie nu is met een wc waar je vanaf de gang naartoe kunt.
Wel met de keuken zo ver mogelijk bij de woonkamer vandaanEn vermoedelijk kom ik niet eens in aanmerking. Maar dat weten we dan over 15 uur.
pien_2010 schreef:Eerlijk gezegd vind ik het een hoop gedoe. Er komt zoveel bij kijken. Leeuwarden lijkt me toch geen Amsterdam en zelfs daar lukt het niet. Pfffffff
Koper schreef:Ja nu ga ik het steeds positiever inzien jeetje![]()
jeetje77 schreef:Koper schreef:Ja nu ga ik het steeds positiever inzien jeetje![]()
Sorry, dat was niet de bedoeling. Er zijn ook echt wel leuke plekken/wijken in Leeuwarden. De gemeente doet ook wel z'n best om de achterstandswijken aan te pakken. Dat gaat alleen niet van de ene op de andere dag.
Ik wens je vooral een hele fijne woning in een fijne omgeving toe. En het liefst binnen niet al te lange tijd. Eentje die je je thuis kan laten worden.
Koper schreef:Er is best nog wel vraag daar, en dat snap ik ook wel. Eigenlijk wil ik niet in Leeuwarden wonen. Maar ik wil érgens wonen, en dan vind ik het prima om dat in Leeuwarden te doen totdat ik kan verhuizen naar een dorp waar ik echt naartoe wil. Die inschrijfduur groeit dan vanzelf wel. En deze heeft een raampje in de badkamer. Ik heb echt een hekel aan die badkamers zonder daglicht. Op de plattegrond heb ik 'm ook al ingericht met mijn spulletjesEn als het dan toch Leeuwarden wordt dan graag deze wijk
Tink89 schreef:Koper schreef:Er is best nog wel vraag daar, en dat snap ik ook wel. Eigenlijk wil ik niet in Leeuwarden wonen. Maar ik wil érgens wonen, en dan vind ik het prima om dat in Leeuwarden te doen totdat ik kan verhuizen naar een dorp waar ik echt naartoe wil. Die inschrijfduur groeit dan vanzelf wel. En deze heeft een raampje in de badkamer. Ik heb echt een hekel aan die badkamers zonder daglicht. Op de plattegrond heb ik 'm ook al ingericht met mijn spulletjesEn als het dan toch Leeuwarden wordt dan graag deze wijk
Even een kritische vraag: als je een woning accepteert, ben je je inschrijfduur dan niet kwijt? Zo werkt het in ieder geval hier in de regio bij sommige wachtlijsten...