Show je Vinted koopjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zoef123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 09:42

PSvanLot schreef:
Heb net zelf wat gekocht via Otrium. Had de items die ik uitgekozen had eerst op Vinted opgezocht.
Twee truien van Fabienne Chapot, beide nieuw 129,95 en op Otrium nu €25,50 en €41,00

Stonden ook op Vinted maar waren daar behoorlijk gebruikt en werd voor beide nog €45,00 gevraagd.

Slim!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 09:50

PSvanLot schreef:
Heb net zelf wat gekocht via Otrium. Had de items die ik uitgekozen had eerst op Vinted opgezocht.
Twee truien van Fabienne Chapot, beide nieuw 129,95 en op Otrium nu €25,50 en €41,00

Stonden ook op Vinted maar waren daar behoorlijk gebruikt en werd voor beide nog €45,00 gevraagd.

Leuke bedragen voor nieuw! Herkenbaar trouwens, hier een grote modezaak in de omgeving waar ik graag met stapelkorting nieuwe specifieke merkkleding koop wat ik anders te duur vind en op vinted vaak ook voor veel meer weg gaat. Zo heb ik daar een tijdloze angora trui van 159,95 voor 37,50 gekocht en een tijdloze travelstof jurk van 149,95 voor 36,- voor die bedragen kan ik deze kledingstukken niet nieuw of zgan op vinted voor vinden.

_lautje_

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-23 09:54

Afbeelding

Ik twijfel ook als ik jouw beer zie. Dit is shirtje met geprinte label. Toevallig ook een beer. Hier wel heel veel gedragen al. Misschien heb je er wat aan.

zoef123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 10:06

Dankje, ik zie nu ook dat de voeten dichter bij het merk staan. Laat het toch maar schieten nu namaak is toch vaak niet zulke goede kwaliteit.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 10:07

C_arola schreef:
PSvanLot schreef:

Leuke bedragen voor nieuw! Herkenbaar trouwens, hier een grote modezaak in de omgeving waar ik graag met stapelkorting nieuwe specifieke merkkleding koop wat ik anders te duur vind en op vinted vaak ook voor veel meer weg gaat. Zo heb ik daar een tijdloze angora trui van 159,95 voor 37,50 gekocht en een tijdloze travelstof jurk van 149,95 voor 36,- voor die bedragen kan ik deze kledingstukken niet nieuw of zgan op vinted voor vinden.

Ja dat zijn ook heerlijke uitverkopen!

Ik ga na volgende week eens naar de Levi's winkel. Even wat broeken passen voor de maat en dan koop ik ze via Vinted. Ga het gewoon nog een keer proberen. Staan er zoveel op zag ik.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 10:54

PSvanLot schreef:
C_arola schreef:
PSvanLot schreef:

Ja dat zijn ook heerlijke uitverkopen!

Ik ga na volgende week eens naar de Levi's winkel. Even wat broeken passen voor de maat en dan koop ik ze via Vinted. Ga het gewoon nog een keer proberen. Staan er zoveel op zag ik.

Klopt, is een merk dat veel op vinted staat :j

Irritant trouwens van dat namaak dat verkocht wordt op vinted. Gelukkig dat je door dit topic kunt kijken of het ook echt namaak is of niet om zo risico te verkleinen.

Suusjepluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 11:11

Otrium kende ik nog niet, daar ga ik ook eens kijken.

Levi's heb ik ook een paar x geprobeerd via vinted. Maar elke keer toch weer teleurgesteld in hoe ver ze al opgesleten zijn. Sindsdien kijk ik regelmatig online of er leuke aanbiedingen zijn. Vorige week bij zalando nog een 711 gekocht voor 46 euro nieuw. Toch 60% korting op de nieuwprijs en dan heb ik zeker een echte en een nieuwe.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 11:26

Bij Otrium is alles gewoon nieuw en koop je alsnog bij een shop. Het idee achter Vinted is natuurlijk dat je juist kleding circuleert. Otrium hoort imo niet in dit topic.

Zoef, de pet van die beer is ook gek. Lijkt wel half geprint. Ik zou het ook niet aandurven.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 11:29

Lisitano schreef:
Bij Otrium is alles gewoon nieuw en koop je alsnog bij een shop. Het idee achter Vinted is natuurlijk dat je juist kleding circuleert. Otrium hoort imo niet in dit topic.

Zoef, de pet van die beer is ook gek. Lijkt wel half geprint. Ik zou het ook niet aandurven.

Klopt, maar ik denk dat de meeste hier op Vinted kopen omdat ze goedkoop willen kopen en niet perse om het circulerende doel.

Ik hoor hier in ieder geval veel vaker geld benoemd dan circulatie.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 11:41

Misschien dan in het kortingstopic posten. Ik vind dit juist zo’n leuk topic om te volgen om de leuke tweedehands kleding die mensen vinden. Ook al is het nieuw met kaartjes.
Dat je iets specifieks zoekt en vervolgens in de sale vindt lijkt me niet zo relevant voor dit topic, of ik ben een zeikerd.
Ja oké, ik ben een zeikerd. Ik vind het niet helemaal passen hier :D

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 12:03

O ik doe niet voor goedkoper uit zijn maar omdat ik het leuk vind
En goed gevoel heb erover

Zo nu mooie portemonnee van Fabienne is gebruikt zie je ook was gemeld maar hè….. nu is de koe niet door/voor mij geslacht

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 12:53

Hier helaas ook nog maar 1 van de 3 items verstuurd. Andere reageren ook niet :(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 13:03

DoretteK schreef:
Hier helaas ook nog maar 1 van de 3 items verstuurd. Andere reageren ook niet :(

Jammer :\.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 13:04

Hier 1 item gecancelled omdat ie niet is opgestuurd. Heel erg jammer.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 13:07

xU_Blinghx schreef:
Hier 1 item gecancelled omdat ie niet is opgestuurd. Heel erg jammer.

Ben bang dat dat met mijn truien ook gaat gebeuren :=. Hoewel verkoper wel online is geweest, wordt er niet op mijn vraag gereageerd.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-23 13:12

Wat bizar! Ik heb t misschien 3x gehad dat iets niet is verzonden.

Wel mijn mooie zwarte zijden rok een dingetje mee. VerkoopTwr kwam er kort na verzenden achter dat ze verzendlabels heeft verwisseld. Mijn rok is dus naar een mevrouw die een blouse kocht. En ze kwam er achter toen ze de blouse wilde klaarmaken en zag dat ik een zwarte rok moest krijgen ipv een blouse….
Die gaat dus ook op niet verzonden komen te staan en waarschijnlijk niet meer terug komen.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 13:17

Afbeelding

Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een Ralph Lauren trui met beer erop. Dit is het label wat in de trui zit die ik op het oog heb. Made in Guatemala staat erop.
Wat denken jullie, betrouwbaar/ echt?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 13:29

Ik heb vandaag ook voor het eerst een annulering omdat iets niet is verzonden.
Jammer. Maar ms door de vakantie tijd? Dat mensen vergeten hun status op vakantie te zetten ofzo.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 13:30

tita schreef:
O ik doe niet voor goedkoper uit zijn maar omdat ik het leuk vind
En goed gevoel heb erover

Zo nu mooie portemonnee van Fabienne is gebruikt zie je ook was gemeld maar hè….. nu is de koe niet door/voor mij geslacht

Ik een tasje van Cowboysbag gekocht op Vinted vorig jaar. Juist gekocht om zijn gebruikte look! Super tof.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 14:23

Afbeelding

Zocht iemand deze nou?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-23 15:23

Aranel schreef:
[ [url=m/xkEqrs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een Ralph Lauren trui met beer erop. Dit is het label wat in de trui zit die ik op het oog heb. Made in Guatemala staat erop.

Dat label is wel apart er in genaaid. Ik zou vragen of ze goede foto wil maken van de QR code. Dan kan je checken of hij echt is.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 15:26

Aranel schreef:
[ [url=m/xkEqrs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb precies deze trui in blauw. Loop zo even naar boven om te kijken.

Edit: toevoeging foto

Afbeelding

Afbeelding

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 16:51

Me happy! Joggingpak van Australian voor 10 euro, gebruik ik als huispak, en een paar Wrangler schoenen voor de herfst/winter voor 9 euro.
Afbeelding

Afbeelding

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 16:59

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 17:06

Vandaag sneakers van micheal kors binnengekregen. Erg blij mee