Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Adolf en Eva???![]()
![]()
![]()
fotolijstje schreef:Ik heb ze al gebeld maar moest volgens hen wachten op de volgende trein.
Kleine moeite denk ik dan maarja
Urbanus schreef:Ja, Adolf en Eva zijn voor mij ook voorwaardige huisdieren! Nooit geweten hoe leuk konijnen kunnen zijn, aangeschaft voor de koters en ik zit zelf elke dag in de ren nu.![]()
Henk was gewoon echt heel cute ook.
Appeltje_1 schreef:Morgen een heel belangrijke toets. Geen slaap voor mij dan...
Maar ben nu aan het afwegen hoeveel slaap ik ga nemen, helemaal geen of toch 1-2 uurtjes... Ik ben bang dat als ik een uurtje ga liggen dat ik ook niet meer ga kunnen opstaan om naar die toets te gaan
MarlindeRooz schreef:Echt hele nare en rare nekpijn. Had al last voor het ongeluk maar na het ongeluk is er een nieuwe pijn bijgekomen.
paddington schreef:Gisteravond onze lieve hond Raya plotseling moeten laten inslapen.
Op 13 Maart ook al mijn lieve kat Swaffel moeten laten inslapen en op 14 Maart ben ik mijn vader verloren.
Ik hoop nu ook echt dat mijn strippenkaart vol is dit jaar met afscheid moeten nemen.
Ik heb vandaag niet zo'n leuke verjaardag.
MarlindeRooz schreef:Ergernis: moet vandaag een eind meetmoment maken op werk. Had gisteren een 9,4 door een domme fout op de oefentoets. En nu ben ik gespannen omdat ik een 10 wil.
(Er waren zelfs mensen met een onvoldoende dus ik weet niet waarom ik per se een 10 moet halen van mezelf)
Kookaburra schreef:MarlindeRooz schreef:Ergernis: moet vandaag een eind meetmoment maken op werk. Had gisteren een 9,4 door een domme fout op de oefentoets. En nu ben ik gespannen omdat ik een 10 wil.
(Er waren zelfs mensen met een onvoldoende dus ik weet niet waarom ik per se een 10 moet halen van mezelf)
Team perfectionistisch?
Je hebt waarschijnlijk een voldoende nodig, dus dat is al goed genoeg.
paddington schreef:Gisteravond onze lieve hond Raya plotseling moeten laten inslapen.
Op 13 Maart ook al mijn lieve kat Swaffel moeten laten inslapen en op 14 Maart ben ik mijn vader verloren.
Ik hoop nu ook echt dat mijn strippenkaart vol is dit jaar met afscheid moeten nemen.