Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
November108 schreef:jojoleinee leuk he die taarten proeven! Dit vind ik echt van die leuke voorbereidingen, net als trouwringen, afspraak fotograaf etc. etc.
Ik geniet er zeker van, maar heb ook wel wat stress moet ik zeggen hoor. Moeten naar mijn idee nog heel veel beslissen en regelen, maar als ik het opschrijf valt het best mee. Maar het zorgt wel voor wat onrust in mijn hoofd. Maar daarbij ook alle to do's voor de verhuizing én ik start 1 maart met een nieuwe baan, dus ik maak het mezelf ook zo moeilijk allemaal hahaha.
Verder merk ik dat ik wat moeite heb met loslaten van meningen. Mijn schoonmoeder blijft mopperen over de pastel kleurige kleding die ik van mijn vrouwelijke daggasten vraag, en ik merk dat ik mijn grens ga bereiken met hoeveel opmerkingen hierover ik aan kan én vriendelijk kan blijven antwoorden. Ook heeft ze nu een paar keer benadrukt dat de jurken van Koonings bij MAFS op tv zo slecht zijn vermaakt en dat het er niet uit ziet, dat ik me gewoon slecht ga voelen over mijn pasafspraak die over 2 weken is. Is voor mij echt een domper op de feestvreugde ook al die opmerkingen.
November108 schreef:Ik heb mezelf ook voorgenomen dat dit echt de dag van mijn vriend en mij moet zijn, en dat we ook gewoon keuzes maken die WIJ mooi vinden. Hebben allebei al sinds het begin dat we pastelkleuren dus echt super mooi vinden, dus ga het ook niet loslaten omdat iemand dan 1 dag iets aan moet wat diegene anders niet zou dragen. Voor avondgasten geef ik het wel mee maar laat ik het veel meer los, maar met onze daggasten maken we natuurlijk ook foto's. Ik heb overigens echt het brede spectrum aan pastelkleuren doorgestuurd, dus nog zat keuze imo...