Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idylle schreef:Wat goedd! Van harte gefeliciteerd
Kan iemand me hier vertellen wat het verschil is tussen jeugdmodel en puppytoilet? Moet vrijdag examen doen, maar kan nergens puppytoilet vinden
Anna79 schreef:Dat is wel heel fijn Idylle, alvast succes!!!
Ik heb ook wat leuks te vertellen, we waren een weekendje weg en zaten in een benb. Bleek dat die eigenaren professionele fotografen waren en ook vaak honden fotografeerden. Dus toen hebben we gelijk maar een fotoshoot geboekt. Was echt superleuk en Mila deed het fantastisch!!!
Hierbij alvast een voorproefje. De definitieve foto's komen nog.
Ik was dus totaal niet voorbereid, had gelukkig net de snuit geschoren en heb met een keukenschaar geprobeerd om nog wat plukjes die mee stoorden weg te knippen maar dat wou niet hahaha na ja fotoshop is er ook nog![]()
Ik wil haar eigenlijk deze week weer trimmen.
Maar ben al superblij met het resultaat, zitten echt fantastische foto's tussen![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
idylle schreef:Hallo,
Ik ben aan het kijken of het haalbaar is om een eigen trimsalon te gaan starten. Ik moet me dan omscholen en een ruimte aan huis creëren.
Nu wil ik als eerste graag weten waar en hoe ik me het beste om kan laten scholen. Ik woon in het midden van Nederland als dat nog van belang is.
Wie heeft er een trimsalon en kan mij hierin opweg helpen? Alvast bedankt!
ChefsSpecial schreef:De komende tijd heb je IGE (International Groomers Event) net over de grens in Duitsland en in September natuurlijk Groomania