Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rambogirl schreef:Enorm uitgeput.
Zitten volop in een verbouwing en daarbij verhuizing. Mn oma van 94 ligt op sterven. Zodra ik bij ons nieuwe huis aan kom, kan ik niet eens voor mn deur parkeren. De buren hebben een bouwbedrijf en hebben 6! auto's/bussen die ze overal parkeren. En standaard voor onze deur. Ze hebben een oprit waar ze 3 auto's op kunnen zetten, maar dit doen ze dus niet.
Allemaal zware irritaties bij elkaar. Mijn vriend is bang dat t uit gaat komen op een burenruzie en blijft me maar steeds toespreken dat ik me daar niet van vanslag moet laten brengen en gewoon even verderop moet parkeren.
Normaal kan ik dingen heel goed relativeren, maar mijn hoofd is zo ver overgelopen dat ik eigenlijk continu wil huilen. Iets wat ik dus ook nooit doe.
Ben in staat om t moment dat ik een plek voor hun huis vrij zie komen, mn trailer te halen en die daar wekenlang voor de deur neer te parkeren zodat hun hetzelfde uitzicht hebben.
Sorry echt een mega klaag bericht, maar zoals ik al typ zit t me op t moment allemaal niet mee en ben ik er even klaar mee.
[***] schreef:Kleine ergernis, maar het is altijd hetzelfde op Marktplaats. Je specificeert iets in de titel van je advertentie, de inhoud én op een foto en nog krijg je de vraag "Zijn de afmetingen x bij x?".
Ja. Daarom staat het er. Drie keer.
MarlindeRooz schreef:Mijn duim doet toch wel erg veel pijn elke keer als ik de spatie gebruik. kanookgewoonzotypen. Maar ik moet vanmiddag nog werken en mijn werk = dingen uittypen.
Rambogirl schreef:Enorm uitgeput.
Zitten volop in een verbouwing en daarbij verhuizing. Mn oma van 94 ligt op sterven. Zodra ik bij ons nieuwe huis aan kom, kan ik niet eens voor mn deur parkeren. De buren hebben een bouwbedrijf en hebben 6! auto's/bussen die ze overal parkeren. En standaard voor onze deur. Ze hebben een oprit waar ze 3 auto's op kunnen zetten, maar dit doen ze dus niet.
Allemaal zware irritaties bij elkaar. Mijn vriend is bang dat t uit gaat komen op een burenruzie en blijft me maar steeds toespreken dat ik me daar niet van vanslag moet laten brengen en gewoon even verderop moet parkeren.
Normaal kan ik dingen heel goed relativeren, maar mijn hoofd is zo ver overgelopen dat ik eigenlijk continu wil huilen. Iets wat ik dus ook nooit doe.
Ben in staat om t moment dat ik een plek voor hun huis vrij zie komen, mn trailer te halen en die daar wekenlang voor de deur neer te parkeren zodat hun hetzelfde uitzicht hebben.
Sorry echt een mega klaag bericht, maar zoals ik al typ zit t me op t moment allemaal niet mee en ben ik er even klaar mee.
Rambogirl schreef:Voorstellen hebben we al gedaan. Tevens gevraagd of ze de plek gewoon vrij willen houden.
Antwoord was dat het vrij staat om te parkeren waar plek is...
Dit weekend trekken we in ons nieuwe huis.
Hoop zo dat ze dan beseffen dat ze gewoon fatsoenlijk plek vrij moeten houden, maar ben er bang voor.
T is gewoon zo k*t. Ik wil nooit mensen tot last zijn, en juist nu wanneer ik t even er niet bij kan hebben, krijg ik hiermee te maken.
Vanavond maar eerst even zo goed als mogelijk afscheid nemen van mn oma
Mkango schreef:Rambogirl schreef:Voorstellen hebben we al gedaan. Tevens gevraagd of ze de plek gewoon vrij willen houden.
Antwoord was dat het vrij staat om te parkeren waar plek is...
Dit weekend trekken we in ons nieuwe huis.
Hoop zo dat ze dan beseffen dat ze gewoon fatsoenlijk plek vrij moeten houden, maar ben er bang voor.
T is gewoon zo k*t. Ik wil nooit mensen tot last zijn, en juist nu wanneer ik t even er niet bij kan hebben, krijg ik hiermee te maken.
Vanavond maar eerst even zo goed als mogelijk afscheid nemen van mn omaOok al is wat ze zeggen niet onwaar, er is altijd nog zoiets als fatsoen en common courtesy. Als je tig bussen/auto's hebt, zorg je dat je buren iig voor hun huis, of dichtbij hun huis kunnen parkeren. Ik vind ze echt vreselijk asociaal iig.
denisesilver schreef:Zojuist gebeld. Moet een nieuw zadel voor de driejarige, maar met alle dierenarts rekeningen is de geldpot echt leeg, en die krengen zijn zo duur![]()
Succes fotolijstje!
meggiemeg schreef:Vanmorgen belt er iemand, had een klacht dat hij moest wachten op de chauffeur die druk bezig was zijn werk te doen. Zegt hij: weet je wel wie ik ben? Alsof mij dat wij uit maakt. We komen tenslotte allemaal naakt op de wereld en gaan ook weer een keer. De een heeft nu wat meer geluk dan de ander. Hij was arts en meende dat hij meer voorrang had om de weg te gebruiken want hij was te laat van huis gegaan. Kan ik me rot aan ergeren aan mensen die denken dat ze meer zijn omdat ze een belangrijke baan/functie hebben.