Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rambogirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 11:11

Enorm uitgeput.

Zitten volop in een verbouwing en daarbij verhuizing. Mn oma van 94 ligt op sterven. Zodra ik bij ons nieuwe huis aan kom, kan ik niet eens voor mn deur parkeren. De buren hebben een bouwbedrijf en hebben 6! auto's/bussen die ze overal parkeren. En standaard voor onze deur. Ze hebben een oprit waar ze 3 auto's op kunnen zetten, maar dit doen ze dus niet.
Allemaal zware irritaties bij elkaar. Mijn vriend is bang dat t uit gaat komen op een burenruzie en blijft me maar steeds toespreken dat ik me daar niet van vanslag moet laten brengen en gewoon even verderop moet parkeren.
Normaal kan ik dingen heel goed relativeren, maar mijn hoofd is zo ver overgelopen dat ik eigenlijk continu wil huilen. Iets wat ik dus ook nooit doe.
Ben in staat om t moment dat ik een plek voor hun huis vrij zie komen, mn trailer te halen en die daar wekenlang voor de deur neer te parkeren zodat hun hetzelfde uitzicht hebben.

Sorry echt een mega klaag bericht, maar zoals ik al typ zit t me op t moment allemaal niet mee en ben ik er even klaar mee.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 11:24

Kapot gaan van de pijn aan mijn mond.

Maar kan gelukkig bellen voor de kaakchirurg kunstgebit hoef alleen nog afgewerkt te worden. *\o/*

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 11:39

Kleine ergernis, maar het is altijd hetzelfde op Marktplaats. Je specificeert iets in de titel van je advertentie, de inhoud én op een foto en nog krijg je de vraag "Zijn de afmetingen x bij x?".

Ja. Daarom staat het er. Drie keer. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 11:42

Mijn duim doet toch wel erg veel pijn elke keer als ik de spatie gebruik. kanookgewoonzotypen. Maar ik moet vanmiddag nog werken en mijn werk = dingen uittypen. :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 11:52

Rambogirl schreef:
Enorm uitgeput.

Zitten volop in een verbouwing en daarbij verhuizing. Mn oma van 94 ligt op sterven. Zodra ik bij ons nieuwe huis aan kom, kan ik niet eens voor mn deur parkeren. De buren hebben een bouwbedrijf en hebben 6! auto's/bussen die ze overal parkeren. En standaard voor onze deur. Ze hebben een oprit waar ze 3 auto's op kunnen zetten, maar dit doen ze dus niet.
Allemaal zware irritaties bij elkaar. Mijn vriend is bang dat t uit gaat komen op een burenruzie en blijft me maar steeds toespreken dat ik me daar niet van vanslag moet laten brengen en gewoon even verderop moet parkeren.
Normaal kan ik dingen heel goed relativeren, maar mijn hoofd is zo ver overgelopen dat ik eigenlijk continu wil huilen. Iets wat ik dus ook nooit doe.
Ben in staat om t moment dat ik een plek voor hun huis vrij zie komen, mn trailer te halen en die daar wekenlang voor de deur neer te parkeren zodat hun hetzelfde uitzicht hebben.

Sorry echt een mega klaag bericht, maar zoals ik al typ zit t me op t moment allemaal niet mee en ben ik er even klaar mee.

Misschien vragen, bij het voorstellen, of ze er rekening mee kunnen houden dat jullie ook een auto hebben?

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 12:05

[***] schreef:
Kleine ergernis, maar het is altijd hetzelfde op Marktplaats. Je specificeert iets in de titel van je advertentie, de inhoud én op een foto en nog krijg je de vraag "Zijn de afmetingen x bij x?".

Ja. Daarom staat het er. Drie keer. :')

Herkenbaar.
Helaas.

Iets in foto's, titel én omschrijving duidelijk en dan toch nog vragen.... :')

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 12:06

MarlindeRooz schreef:
Mijn duim doet toch wel erg veel pijn elke keer als ik de spatie gebruik. kanookgewoonzotypen. Maar ik moet vanmiddag nog werken en mijn werk = dingen uittypen. :+

Een voetspatie zou best fijn zijn.

Net als een naaimachine pedaal zeg maar, gewoon met de voet een spatie geven.

Ik denk serieus dat dat héél snel went.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 12:35

Aan dat ik dagelijks ergernissen heb die ik hier wil neertypen maar vrees dat ik dan bestempeld wordt als zeur.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 12:36

Rambogirl schreef:
Enorm uitgeput.

Nou, met zulke aso buren zou ik ook overlopen :=.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 12:59

Bouwvakkers die echt extreem veel met hun mobiel spelen ipv te werken....

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 13:01

Merlen schreef:
Aan dat ik dagelijks ergernissen heb die ik hier wil neertypen maar vrees dat ik dan bestempeld wordt als zeur.

Iedereen is een zeur in dit topic :(:) deel maar hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 13:06

Ik vind het fotograferen van de veilingdagen ontzettend leuk, maar ik ben ook compleet overprikkeld en uitgeput aan het einde van de dag. :')

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 13:09

Voorstellen hebben we al gedaan. Tevens gevraagd of ze de plek gewoon vrij willen houden.
Antwoord was dat het vrij staat om te parkeren waar plek is...
Dit weekend trekken we in ons nieuwe huis.
Hoop zo dat ze dan beseffen dat ze gewoon fatsoenlijk plek vrij moeten houden, maar ben er bang voor.

T is gewoon zo k*t. Ik wil nooit mensen tot last zijn, en juist nu wanneer ik t even er niet bij kan hebben, krijg ik hiermee te maken.

Vanavond maar eerst even zo goed als mogelijk afscheid nemen van mn oma ;(

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 13:13

Rambogirl hier ook zulke nieuwe buren.Na reeds 5 keer te hebben aangebeld,was ik er ook helemaal klaar mee en ben ik echt boos geworden.Ze blokkeerden ook onze inrit.
Ik ben ook nooit iemand tot last en slik alles van een ander.Maar toen liep het potje over.
Laatst bijgewerkt door Merlen op 24-11-22 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 13:15

Rambogirl schreef:
Voorstellen hebben we al gedaan. Tevens gevraagd of ze de plek gewoon vrij willen houden.
Hoop zo dat ze dan beseffen dat ze gewoon fatsoenlijk plek vrij moeten houden, maar ben er bang voor.

T is gewoon zo k*t. Ik wil nooit mensen tot last zijn, en juist nu wanneer ik t even er niet bij kan hebben, krijg ik hiermee te maken.

:knuffel: Ook al is wat ze zeggen niet onwaar, er is altijd nog zoiets als fatsoen en common courtesy. Als je tig bussen/auto's hebt, zorg je dat je buren iig voor hun huis, of dichtbij hun huis kunnen parkeren. Ik vind ze echt vreselijk asociaal iig. :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 13:20

Contact opnemen met de gemeente hierover misschien.

Aan het verzinnen hoe ik het gaat uithouden t/m 15 december kaakchirurg.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 13:36

Mkango schreef:
Rambogirl schreef:

:knuffel: Ook al is wat ze zeggen niet onwaar, er is altijd nog zoiets als fatsoen en common courtesy. Als je tig bussen/auto's hebt, zorg je dat je buren iig voor hun huis, of dichtbij hun huis kunnen parkeren. Ik vind ze echt vreselijk asociaal iig. :=

Ik ook. Heel asociaal.

Misschien jouw auto op hun oprit parkeren, zo lang daar geen bordje 'niet parkeren' staat, mag dat gewoon :7.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 13:41

denisesilver schreef:
Zojuist gebeld. Moet een nieuw zadel voor de driejarige, maar met alle dierenarts rekeningen is de geldpot echt leeg, en die krengen zijn zo duur -O-

Succes fotolijstje!

Ik zou zeker geen nieuw zadel aanschaffen voor een 3 jarige, die veranderen nog zo de aankomende jaren dan blijf je bezig, zou een goed fijn passend 2de hands aanschaffen die nog aan te passen is de komende jaren en dan als ze uitgegroeid zijn evt een nieuw zadel.
Scheelt misschien wat in je geldpotje

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 13:50

Ik ging echt mijn trailer, auto en auto van pa of ma daar parkeren :j
Nee, ik zou contact opnemen met de gemeente en hopen dat die er iets aan doen.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 13:55

Vanmorgen belt er iemand, had een klacht dat hij moest wachten op de chauffeur die druk bezig was zijn werk te doen. Zegt hij: weet je wel wie ik ben? Alsof mij dat wij uit maakt. We komen tenslotte allemaal naakt op de wereld en gaan ook weer een keer. De een heeft nu wat meer geluk dan de ander. Hij was arts en meende dat hij meer voorrang had om de weg te gebruiken want hij was te laat van huis gegaan. Kan ik me rot aan ergeren aan mensen die denken dat ze meer zijn omdat ze een belangrijke baan/functie hebben.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 14:01

meggiemeg schreef:
Vanmorgen belt er iemand, had een klacht dat hij moest wachten op de chauffeur die druk bezig was zijn werk te doen. Zegt hij: weet je wel wie ik ben? Alsof mij dat wij uit maakt. We komen tenslotte allemaal naakt op de wereld en gaan ook weer een keer. De een heeft nu wat meer geluk dan de ander. Hij was arts en meende dat hij meer voorrang had om de weg te gebruiken want hij was te laat van huis gegaan. Kan ik me rot aan ergeren aan mensen die denken dat ze meer zijn omdat ze een belangrijke baan/functie hebben.

Wat een arrogantie. Zal maar naast je bed staan die dag. :r

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 14:20

De juf van mijn dochter weer. Dochter was net te laat op de wc, dus was nat. Belt ze mijn ex, dat hij kleren moet komen brengen. Ex belt mij want hij is niet thuis. Kom ik daar aan, na zo’n 10 min. Staat dochter in haar blote billen, compleet overstuur in het toilet en de juf is nergens te bekennen. Dus ik dochter een schone onderbroek gegeven en sokken want ze hadden blijkbaar gym. Er staat in het toilet gewoon een kastje met nood kleren, dus ze had ipv mijn ex te bellen gewoon dochter een schone onderbroek kunnen geven en dan had die gewoon naar de gymles gekund. (Wordt door iemand anders gegeven)
Ondertussen is de juf te voorschijn gekomen, begint ze toch negatief over dochter te praten wat ze allemaal niet goed doet en dat ze zich ernstige zorgen maakt. We hebben vorige week een gesprek gehad met haar meester die haar 4 dagen per week heeft en die heeft het nergens over gehad, juist dat dochter het zo goed deed.
Ik vond haar al wat “apart” en nu dus helemaal.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 14:28

Ik zou direct een gesprek aanvragen met de teamleider erbij.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 14:29

Urbanus schreef:
Ik zou direct een gesprek aanvragen met de teamleider erbij.

Dit, wat hier gebeurd is kan echt niet :\.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 14:41

Ik ben in dit soort situaties compleet overdonderd en blokkeer dan ook direct. (Met dank aan mijn moeder) maar ik ga inderdaad wel even een gesprek aanvragen.