Betekent vla in t Nederlands iets anders dan het welbekende zuivelproduct? Of heeft het een standaard toepassing in Nederlanders hun sekseven?
Ik ben verdwaald help

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hagelslag schreef:Hij wou idd gewoon een schaaltje vla uit de keuken halen.
Maar de manier waarop hij van de woonkamer naar de keuken "draafde" Was gewoon echt gatverderrie.
Sws als je bedenkt dat als hij normaal gelopen was, er ook nog gewoon vla in de koelkast had gestaan.
oomens schreef:Fly_high schreef:
Betekent vla in t Nederlands iets anders dan het welbekende zuivelproduct? Of heeft het een standaard toepassing in Nederlanders hun sekseven?
Ik ben verdwaald help
Ik ken de term 'puddingbuks', maar vla ben ik nog niet in die context tegengekomen.
Kuggur schreef:Niobe schreef:Een naakte man die rent vind ik ook niet per se heel sexy
Ik zou me in jouw plaats meer zorgen maken over de vraag waarom naakte mannen in jouw aanwezigheid rennen...
Urbanus schreef:Hij had gewoon een dom huppeltje toch? Ik ben wel eens afgeknapt op iemand die steeds struikelde. Zo onaantrekkelijk.
oomens schreef:Kuggur schreef:Ik zou me in jouw plaats meer zorgen maken over de vraag waarom naakte mannen in jouw aanwezigheid rennen...
Het waarom bepaalt waarschijnlijk ook de richting waarin de mannen rennen.
@Niobe: zie je van die naakte rennende mannen meestal de voor- of de achterkant, m.a.w. komen ze naar je toe of vluchten ze meestal weg?