Black Friday 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 23:34

Slmt9 schreef:
_San87_ schreef:

Vegan en leren schoenen gaan niet bepaald samen... Er bestaan wel sloffen die volledig van wol zijn, dus zonder leer. Maar die hebben voor zover ik kon vinden geen dikkere zool.

Ik heb zelf Warmbat pantoffels voor in huis, daar ben ik erg blij mee :). Het is wel leer en wol.

Bijzondere onnodige opmerking :o

Ik ga eens kijken naar de Warmbat pantoffel.
Thanks.

Ja, klopt, sorry.

Ik ben er iig erg blij mee. Wol blijft mooi, de zool is stevig, ze zijn echt heerlijk warm. <3 Die van mij zit alleen geen hiel in, het is zo'n slippermodel. Ze zijn er wel in schoen-model.

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 23:55

_San87_ schreef:
Slmt9 schreef:

Bijzondere onnodige opmerking :o

Ik ga eens kijken naar de Warmbat pantoffel.
Thanks.

Ja, klopt, sorry.

Ik ben er iig erg blij mee. Wol blijft mooi, de zool is stevig, ze zijn echt heerlijk warm. <3 Die van mij zit alleen geen hiel in, het is zo'n slippermodel. Ze zijn er wel in schoen-model.

Thx :)

Gevonden, deze lijken me fijn.
https://www.warmbat.nl/dames/pantoffels ... de-cognac/

Heb ze nog gemaild met wat vragen over de afkomst vd dieren, buiten wat op de site staat. Ben me inmiddels wat aan het inlezen over merino wol, dat kan ik beter niet doen :+

deedee19

Re: Black Friday 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 01:44

Ik had o.a. de biotine en psylliumpellets op het lijstje staan. Die zijn nu al met 25% korting bij de paardendrogist. Meteen besteld. Leuke korting.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 02:04

Hier wat sportkleding besteld, vorige week bij abyl met 70% korting en vandaag nog een setje van gymshark. Ben heel benieuwd.

Verder twijfelen we nog of we voor een Emma topper gaan, opzich hebben we niet perse NU een nieuwe nodig, maar 40% korting is wel erg fijn.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 09:09

deedee19 schreef:
Ik had o.a. de biotine en psylliumpellets op het lijstje staan. Die zijn nu al met 25% korting bij de paardendrogist. Meteen besteld. Leuke korting.

Ik heb daar afgelopen week ook een bestelling gedaan. Duivelsklauwpoeder en equiflexion. Dat zijn al dure supplementen dus fijn dat ze met 25% korting zijn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 09:39

Paula’s choice heeft 20% korting. Vind ik voor BF wel tegenvallen. Ze hebben wel vaker 20%.

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 09:44

love_mandy schreef:
Hier wat sportkleding besteld, vorige week bij abyl met 70% korting en vandaag nog een setje van gymshark. Ben heel benieuwd.

Verder twijfelen we nog of we voor een Emma topper gaan, opzich hebben we niet perse NU een nieuwe nodig, maar 40% korting is wel erg fijn.

Hoe valt gymshark qua maat? Ik wil graag nog een fijne legging erbij.

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 10:20

Weet iemand of van Haren ook keuzekorting gaat doen ofzo? Wil wel laarsjes kopen maar hebben nu nog geen korting..

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 10:33

Hier ook bij Gymshark goed geslaagd, bijna €100 bespaard op de items die ik wilde hebben. De code voor 20% extra korting bovenop de BF deals die ik kreeg kwam net op tijd. :j

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 11:12

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 11:13

Gitana schreef:
https://eu.facetheory.com/ Hier ook mooi geslaagd met korting :))

Is dat een fijn merk? Ja duh anders slaag je daar niet maar kun je er iets over vertellen?

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 11:19

Padoertje schreef:
love_mandy schreef:

Hoe valt gymshark qua maat? Ik wil graag nog een fijne legging erbij.

Ik heb eerlijk gezegd echt geen idee, ik heb nog nooit iets gekocht daar. Maar ze hebben wel een size chart overal bijstaan, dus je kunt jezelf wel opmeten.

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 11:22

Ik denk over een Apple Watch, maar heb die niet per se nodig :Y)
Verder hoop ik op korting bij lu.banketstaaf voor nieuwe sportbroeken en op leuke korting op een ander matras. Heb alleen de boel helaas niet zo in de gaten gehouden, dus of ik echte kortingen vind is maar de vraag.

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 11:23

Urbanus schreef:
Gitana schreef:

Is dat een fijn merk? Ja duh anders slaag je daar niet maar kun je er iets over vertellen?

Ja ik gebruik het al jaren. Ik had altijd last van een gevoelige huid en kon eigenlijk nooit iets vinden wat me ECHT goed beviel. Mijn huid was aan het einde van de dag altijd vettig, of juist droog, of rood, of had puistjes, en ik dacht dat dat gewoon aan mijn huid lag. Maar met de producten van hun ben ik daar helemaal van af en is mijn huid veel rustiger :) ook fijn dat ze de optie hebben om geurloze producten te kopen. En het komt in glazen potjes met aluminium dekseltjes en dat vind ik ook wel fijn

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 11:27

Urbanus schreef:
Gitana schreef:

Wij gebruiken ‘t ook al jaren naar tevredenheid. Staan ook veel reviews op de site. Ook de negatieve worden geplaatst.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 11:30

Schuur_ schreef:
Ik kan je link niet openen maar op Ariat staat dit model nog aan volle prijs van 150 euro. Het is de Fatbaby Saddle

Oh nee de Cozy en heritage ofzoiets staan er voor 100 euro op.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 11:48

Iemand idee waar Nike beetje leuk afgeprijsd is. (Schoenen)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 12:05

Gitana schreef:

Hoor hier meer mooie verhalen over! Wil het ook eens proberen. Hoe lang doe je ongeveer met een potje?
Als het kleine potjes zijn / zo op, wordt het me toch te duur denk ik :=

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 12:11

Nyaleti schreef:
Gitana schreef:

Hoor hier meer mooie verhalen over! Wil het ook eens proberen. Hoe lang doe je ongeveer met een potje?
Als het kleine potjes zijn / zo op, wordt het me toch te duur denk ik :=

Hahah ja goede vraag. De 1e keer dat ik het bestelde vond ik de cremes in aardig kleine potjes zitten. Ik was zo’n pot nivea soft gewend, dus ik kreeg toen mijn twijfels. Ik had al gelezen dat je er niet zoveel van hoeft te gebruiken, maar daar geloofde ik ook niet in omdat ik die nivea potten zo leeg scoopte :+
Het is echter wel zo dat je inderdaad totaal niet veel nodig hebt want het werkt gewoon heel goed. Ik weet niet precies hoelang ik met een potje doe, maar het is zeker vergelijkbaar met mijn eerdere gebruik van andere producten zoals nivea of garnier oid. :) als het zomaar op zou zijn werd het me ook wat te duur.
Op vinted staan trouwens ook weleens facetheory producten, dan kan je het wat goedkoper uitproberen.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 12:17

Ik hoop dat de dierenarts ook doet aan Black Friday deals, maar dat geluk zal ik wel niet hebben :')

Verder hoop ik nog dat Lounge underwear nog meer korting gaat doen, en overweeg ik een Parajumper jas te kopen, als daar ook flinke kortingen op komen

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 12:33

Leuk topic!
Ik zoek een iPhone 11/12, refurbished of nieuw. Zag de 11 al bij mediamarkt voor 499.

Zag verder hele leuke velvet eetkamerstoelen bij Xenos voor 39 euro. Nu heb ik mijn eetkamerstoelen nog geen jaar, maar na een nestje kittens zijn ze echt niet zo mooi meer, vol met halen.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 14:25

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 14:27

Ik heb net een trui bij large gekocht van 55 naar 31 euro, en nu maar hopen dat die zo lekker warm is als dat de reviews aangeven

Ik wil ook al heel lang panama jacks laarzen maar die vind ik nog steeds erg prijzig. Zag sommige met korting op bol maar mijn maat was 25 euro duurder dan de andere maten -O-

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 15:19

De Kruidvat folder is zichtbaar, staan ook goede acties in! 12 tubes tandpasta voor €10 enz

karin1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 15:52

Ik wil graag een nieuwe cap aanschaffen, en vraag me af of er bij bepaalde winkels de bf acties icm kan met vvv bonnen. Epplejack en mrsros sowieso niet.

Weet iemand dat?

( Ik heb nog voor honderden aan bonnen liggen voor vvv/epplejeck/mrsros)