Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:36

Urbanus, heldin die je d'r bent! Wat een heerlijk topic _/-\o_
Ik moet hard graven maar heb me laten inspireren door de ex-verhalen:

Mijn vorige relatie ging niet zo heel fijn uit. Ik had een depressie en mijn vriend zocht zijn heil bij een Engelse vriendin die hij al 11 jaar kende (wij waren toen 6 jaar samen, dus reken maar even uit...). Hij had haar echter nog nooit ontmoet maar zag het helemaal zitten met haar. Ze hielden er een online 'relatie' op na, dit ging gepaard met úren achter de computer zitten, de tissues waren niet aan te slepen. Ik vind dan ook regelmatig 'gebruikte' tissues terug in de bureaula :r
Enfin, hij gaf mijn depressie de schuld van alle ellende in onze relatie en dacht wel met de Noorderzon te kunnen vertrekken met zijn Engelse online-poppeke.

Uiteindelijk heeft hij haar nooit ontmoet en heeft hij een groot deel van alle ellende en zijn hartfalen op Twitter geplempt. Hij leidt nu een übersaai leven, zonder vriendin, in een klein dorp met 1,5 winkel en een bushalte. Hij loopt allemaal knappe, jonge meiden achterna op Twitter en tweet ondertussen hoe miserabel hij zich voelt en dat hij hulp heeft gezocht voor zijn mentale toestand.
En ik kan niet anders dan er met volle teugen van genieten!

Ondertussen heb ik al 3 jaar een heerlijke relatie met mijn ex-ex-vriend. Jazeker, degene met wie ik een relatie had voor mijn vorige relatie en ik ben nog nooit zo gelukkig geweest!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-22 22:38

Can confirm dat je ex zielig is want ik ken hem ook en hij was 15 jaar geleden al vreemd :=

Pb me z'n Twitter pls

Yltje

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:42

Kunnen we quotes van zijn twitter hier niet “anoniem” neerzetten? Alleen tekst dus ofzo? Net als alle andere sad persons die hun hele hebben en houwe op fb/insta/twitter gooien?

Ik ga lekker op die drama

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-22 22:43

Nee dat gaat wel te ver hoe jammer ik het ook vind :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:45

Urbanus schreef:
Can confirm dat je ex zielig is want ik ken hem ook en hij was 15 jaar geleden al vreemd :=

Pb me z'n Twitter pls

Ohja! Dat was ik alweer vergeten. :')
Ik app je! :j

Yltje, dat vind ik ook net een stapje te ver. Zijn leven is al sneu zat, zonder dat ik hem openlijk aan de schandpaal nagel. Anoniem of niet. Hoe verleidelijk het ook is. ;)

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:45

Mijn lieftallige buurvrouw en haar nieuwe vlam (60+) hebben een vurige relatie. Ik mute regelmatig het geluid van mijn tv om te horen waarover ze deze keer weer ruzie hebben :evaw:

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:47

Ik ga heel goed op al die drama, en die anonieme berichten zijn ook heerlijk :') _O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:47

x_Elise schreef:
Mijn lieftallige buurvrouw en haar nieuwe vlam (60+) hebben een vurige relatie. Ik mute regelmatig het geluid van mijn tv om te horen waarover ze deze keer weer ruzie hebben :evaw:

Tot aan het dikgedrukte deel dacht ik dat je het ging hebben over meeluisteren naar de sex :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:48

x_Elise schreef:

Doet mij altijd aan dit plaatje denken

(info linkje: een kat die stiekem meekijkt naar 2 honden die het niet elkaar eens zijn met de zin ik kan zogenaamd drama niet uitstaan)

https://www.google.com/search?q=i+dont+ ... P05hBnOFAM

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:49

x_Elise schreef:

Dacht ik toch even halverwege je bericht vol afgrijzen dat je ons ging vertellen dat je graag mee genoot met hun vrijpartijen. :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:49

Jolien87 schreef:
x_Elise schreef:

Dacht ik toch even halverwege je bericht vol afgrijzen dat je ons ging vertellen dat je graag mee genoot met hun vrijpartijen. :')

Godzijdank was ik niet de enige :P

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:50

Mission accomplished *\o/* :')

Ik hoor alles, maar dat godzijdank niet :D

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:51

Ik heb iets langer dan een jaar geleden het sleutelbeen van een vriendin van mij gebroken. We zijn nog steeds vriendinnen trouwens. :') Normaal gaan we goed met elkaar maar die dag hadden we tot half 5 Biologie les en ze bleef maar spottende opmerkingen maken over mij. Toen een beetje lacherig elkaar gaan duwen, ik vond de opmerkingen niet leuk maar de situatie was erg grappig. Vervolgens heb ik met mijn schouder tegen haar sleutelbeen geduwd en krak gebroken. Ze had hem wel al eerder gebroken en het ging ook niet expres.
Ik vond het stiekem wel grappig. :=
Laatst bijgewerkt door Molly1230 op 30-05-22 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:51

x_Elise schreef:
Mission accomplished *\o/* :')

Ik hoor alles, maar dat godzijdank niet :D

_O-

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:54

Jolien87 schreef:
x_Elise schreef:

Hier nog iemand die het zelfde dacht :D

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:55

Jolien87 schreef:
x_Elise schreef:

Dat dacht ik ook _O-

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:59

Oh ja, exen. Bij één van mij heb ik z'n klassieke auto bekrast en hem anoniem aangegeven bij de politie voor z'n drugshandeltje. Wat niet echt een drugshandeltje was, alleen voor vrienden (en ook voor mij) maar wel genoeg volume om illegaal te zijn :o En als toetje een envelop vol glitters gestuurd :* Nergens spijt van, banketstaaf.
Maar als iemand me het vraagt zou ik het uiteraard noooooit meer doen en ben ik inmiddels een stuk volwassener.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 23:01

Om terug te gaan naar de chihuahua pup onzin (neem een chihuahua, dit maakt je leven in alle opzichten leuker).
Mijn chihuahua hing net aan de arm van mijn vest, a la pitbull. Loslaten kan hij niet goed. Vasthouden wel:
Mijn vriend zat op de bank tv te kijken. Ik hem hem geswaffeld door de piemel van de chihuahua heen en weer over zijn gezicht te laten gaan.
Ik vond dit echt zo grappig. Mijn vriend vind mij nu stom.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 23:03

absque_dubio schreef:
Om terug te gaan naar de chihuahua pup onzin (neem een chihuahua, dit maakt je leven in alle opzichten leuker).
Mijn chihuahua hing net aan de arm van mijn vest, a la pitbull. Loslaten kan hij niet goed. Vasthouden wel:
Mijn vriend zat op de bank tv te kijken. Ik hem hem geswaffeld door de piemel van de chihuahua heen en weer over zijn gezicht te laten gaan.
Ik vond dit echt zo grappig. Mijn vriend vind mij nu stom.

Oooh dit had ik ook kunnen doen _O-

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 23:09

Ik heb eens een 'relatie' met iemand gehad om mijn ex dwars te zitten en omdat ik mezelf zielig vond en genoot van de aandacht.
Arme jongen vond mij echt heel leuk en ik was altijd weer blij als die weg was want hij was mega klef.
Heb hem ook nog ontmaagd om het daarna uit te maken en weer samen te komen met mijn ex.
We zaten bij dezelfde vriendengroep dus het was extra erg.

Iemand heeft mij op dat moment er wel eens op aangesproken dat ik hem gebruikte. Ik ben toen boos geworden en heb deze persoon uit de vriendengroep gewerkt door de rest tegen hem op te zetten.

Ik schaam me eigenlijk gewoon nog als ik er aan denk. Maar ja tiener en veel alcohol. Hoop dat die jongen een leuke vriendin heeft gevonden want hij was echt wel aardig

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 23:12

Oh, ik heb ook wel wat confessions O:)

Ik ben eens bij een festival bij de uitgang met vrienden 1 voor 1 naar binnen gesneakt.

Ik kreeg mijn directe mannelijke collega vaker knalrood van schaamte dan hij mij qua opmerkingen.

Ik lijm alle collega's om me heen voor loyaliteit door elke week dropjes mee te nemen en uit te delen.

Ik heb eens ergens paardgereden waarvan eigenaar halsoverkop verhuisde, zoontje had iets te gretig over de rozen op zolder verteld wat ik later begreep.

Ik heb eens ruzie gesust tussen bekende van me en een groepje feestvierders in buitenland, door de feestvierders te overtuigen dat die bekende niet goed bij zijn hoofd was :)F (moest witte vlag zijn dus)

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 23:44

Ik volg al 21 pagina's stil maar wat een heerlijk topic.

Kwam deze tegen en zal dan ook mijn biecht doen https://vm.tiktok.com/ZMN15mcSK/?k=1

Ik was deze maand op vakantie in Rhodos en er waren 2 vreselijke kinderen. Aandacht zoeken tijdens shows maar vooral mensen in de weg lopen en spullen afpakken van andere kinderen en het gedrag werd door opa vooral gestimuleerd.

Ik had al 3x nieuwe drankjes kunnen halen omdat ze die uit mijn handen sloegen en mij blokkeerde dat ik het na poging 4 zat was. Heb met mijn been een zetje gegeven en hij viel achterover op speelmatten. Niet hard dus maar maakte wel indruk want mij lieten ze met rust daarna. Andere helaas niet.
Is niet netjes maar heb al een hekel aan kinderen in alle vormen en maten en dan al helemaal met dit gedrag.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 23:50

Ik heb de "speelgoed" gevonden van mijn ouders en mijn zus daarmee geslagen :')

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 01:22

fotolijstje schreef:
Ik heb de "speelgoed" gevonden van mijn ouders en mijn zus daarmee geslagen :')

Nee!! :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 01:27

Anoniem:
Ik ben trots op het feit dat ik de vrouw van de man waarmee ik vreemdging onder ogen ben gekomen. Niet alleen onder ogen gekomen, maar heb de confrontatie niet ontlopen en heb het hele conflict doorstaan.
Ik ben uiteraard niet trots op het feit dat ik ben vreemdgegaan, maar naar alle omstandigheden ben ik er zo goed mogelijk mee omgegaan, ik heb alles eerlijk opgebiecht en ben in therapie gegaan. Het zal altijd een zeer pijnlijke plek in mijn leven blijven en iets waar je de rest van je leven door verketterd kan worden.
Desondanks heeft het alles mijn ogen doen openen en ben aan mijzelf gaan werken.