[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annem84

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 09:43

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 12:12

Stond nog op de dozen ook, wauw XD de persoon heeft of haast gehad, of het is voor rituele doeleinden, want dit op de markt krijgen gaat je niet meer lukken :=

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 19:23

Denk dat de cranio sacraal mensen er zeker wel wat voor over hebben :+

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 19:36

Noisy schreef:
Het is eigenlijk een groot vierkant stuk plastic met een lijmlaag erop.
Je legt de overlevende in het midden op het plastic en dan vouw je het over de voeten naar binnen. Vervolgens begin je de beschermlaag eraf te pellen, zoals een pleister zeg maar, alleen is dit zo'n dun velletje wat erover zit. Dan doe je hetzelfde aan de bovenkant en als die ook geplakt zit ga je de zijkanten naar binnen vouwen om de overledene heen. Je plakt de lagen op elkaar. Door de chemische reactie die ontstaat krijg je een nagenoeg luchtdichte verpakking. Je kunt de overledene dan niet meer zien maar ja, die was toch al niet meer om aan te zien.

Dankjewel voor de uitleg :)

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 13:14

Gok zo dat jullie dit kanaal ook mooi vinden. Tis gewoon een youtube kanaal met een collectie van gebeurtenissen in de geschiedenis. Sommigen daarvan passen wel in de luguber categorie. Geen enge plaatjes.

https://www.youtube.com/c/PlainlyDifficult/videos

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 13:29

Ik ben benieuwd naar het verhaal hierachter, screenshot van teletekst

Afbeelding

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 13:33

Dat is idd nog heel erg nietszeggend...
Kind? Jongere? Volwassene?
Ongeval? Moord?

Hier kan je helemaal niets mee.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 14:00

Geen misdrijf hoorde ik op de radio. Man van 68 als ik het goed onthouden heb.

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 16:47

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hoe vinden jullie deze poppen? Het zijn gehaakte knuffel poppen.
Ik vind ze horrorfilm waardig :\

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 16:56

Die 2e is echt eng!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 17:12

fleurtjeuh schreef:
Ik heb het vaker gezegd en ik zeg het weer
Dat betaalde voetbal moet afgeschaft worden

Wat een onzin zeg.

Gelukkig hebben we dat soort taferelen als in Mexico in Nederland niet. Ik heb de beelden vakkundig geskipt tot dusver. Niet voor te stellen dat er zoiets gebeurd terwijl je lekker voetbalwedstrijdje zit te kijken.

Ik vind de frisse kater op tiktok ook wel een aanrader. Wat een ranzigheid komt daar voorbij joh. Maar wel interessant om te zien ook.

Die poppen zou ik niet graag in het donker ergens zien staan. Brrr :')

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 18:06

Leandra schreef:
[ [url=m/C1m6IN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Uq6Eb4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4IXsnm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe vinden jullie deze poppen? Het zijn gehaakte knuffel poppen.
Ik vind ze horrorfilm waardig :

Die kwam ik laatst ook tegen op Facebook.
De horror. :=

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 18:15

Hebben jullie al eens gehoord over de kunstenaar Beksinski? Die heeft heel bizarre taferelen geschilderd..

Wat achtergrondinformatie. (bron: Wikipedia)

Hij stond bekend om zijn fantastisch surrealistische schilderijen, vervuld van dood, verderf, skeletten, woestijnen en misvormde figuren; scenario's die zich afspelen in post-apocalyptische omgevingen. Ook stond hij bekend om de gedetailleerde fijnheid en precisie waarmee hij schilderde.

Alhoewel zijn werk erg duister is, stond hij bekend als een aangenaam, verlegen, optimistisch persoon met een goed gevoel voor humor.

Beksiński werd op 22 februari 2005 dood aangetroffen in zijn flat in Warschau, met zeventien steekwonden in zijn lichaam, waarvan twee fataal waren. De tienerzoon van Beksiński's verzorgster gaf de moord toe. Op 9 november 2006 werd de moordenaar veroordeeld tot 25 jaar gevangenisstraf, en zijn handlanger tot vijf jaar straf. Het was bekend dat Beksiński kort voor zijn dood weigerde om geld, ter waarde van ongeveer €80, te lenen aan de jongen.

Spoiler:
Afbeelding

Spoiler:
Afbeelding

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 18:21

capopjekop schreef:
fleurtjeuh schreef:
Ik heb het vaker gezegd en ik zeg het weer
Dat betaalde voetbal moet afgeschaft worden

Wat een onzin zeg.

Gelukkig hebben we dat soort taferelen als in Mexico in Nederland niet. Ik heb de beelden vakkundig geskipt tot dusver. Niet voor te stellen dat er zoiets gebeurd terwijl je lekker voetbalwedstrijdje zit te kijken.

Nee, onze Nederlandse fans slaan alleen een stad kort en klein :=

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 18:35

Die discussie ga ik hier niet voeren, maar geloof me dat er rond een gemiddelde voetbalwedstrijd niet meer gebeurd dan bij een gemiddeld festival.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 21:11

nine1987 schreef:
Hebben jullie al eens gehoord over de kunstenaar Beksinski? Die heeft heel bizarre taferelen geschilderd..

Wat achtergrondinformatie. (bron: Wikipedia)

Hij stond bekend om zijn fantastisch surrealistische schilderijen, vervuld van dood, verderf, skeletten, woestijnen en misvormde figuren; scenario's die zich afspelen in post-apocalyptische omgevingen. Ook stond hij bekend om de gedetailleerde fijnheid en precisie waarmee hij schilderde.

Alhoewel zijn werk erg duister is, stond hij bekend als een aangenaam, verlegen, optimistisch persoon met een goed gevoel voor humor.

Beksiński werd op 22 februari 2005 dood aangetroffen in zijn flat in Warschau, met zeventien steekwonden in zijn lichaam, waarvan twee fataal waren. De tienerzoon van Beksiński's verzorgster gaf de moord toe. Op 9 november 2006 werd de moordenaar veroordeeld tot 25 jaar gevangenisstraf, en zijn handlanger tot vijf jaar straf. Het was bekend dat Beksiński kort voor zijn dood weigerde om geld, ter waarde van ongeveer €80, te lenen aan de jongen.

Spoiler:
[ [url=m/39f0lS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Spoiler:
[ [url=m/lOyl6M.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bijzonder! Knap gedaan sowieso!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 21:17

goldenarrow schreef:
Nee, onze Nederlandse fans slaan alleen een stad kort en klein :=

Ik hoop dat je je beseft dat je er heel veel over 1 kam scheert nu?
Dat je oa mijn man nu een relschopper noemt terwijl het tegenovergestelde waar is?
En dat de voetbal supporters in jouw 'voorbeeld' juist het tegenovergestelde hebben gedaan?

Maar idd, de echte discussie hoort hier niet...

Ik vind die schilderijen op een of andere manier mooi :=
Die poppen doodeng, naar dat vind ik van de poppen ook, die echte nep baby's zeg maar

En nu kruip ik weer terug onder mijn meelees steen

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 21:25

Dat mensen zich daadwerkelijk aangetrokken voelen naar moordenaars/verkrachters %)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 21:29

Ik ontken ook nergens dat er fans zijn die wel alleen van de sport houden zonder dingen te slopen. En er zullen vast ook goede initiatieven zijn die gestart worden door voetbalsupporters.

Maar dan nog blijft het feit dat de politie praktisch elke grote wedstrijd klaar moet staan, er regelmatig rellen zijn (puur voor het rellen) en er een paar jaar terug een flinke ravage aangericht is door Feyenoord-supporters in Rome. Dat moet ik bij de eerste dressuur wedstrijd, of turnwedstrijd of bij bijna alle andere sporten nog tegenkomen. En dat vind ik best heel erg kwalijk ja.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 22:03

Ik wilde eigenlijk niet verder offtopic gaan, maar ik vind deze reactie kortzichtig. Paardensport/turnen en een volkssport als voetbal zijn natuurlijk niet te vergelijken. Dat zijn echt 2 uiterste culturen.

Ga er maar vanuit dat het gros van de supporters goeie bedoelingen heeft. Het is echt maar een klein groepje die het verstiert voor de goeie. En helaas blijft dat hangen bij mensen die zich er niet in verdiepen. Jaarlijks zijn er alleen in de eredivisie al bijna 5.5 miljoen stadionbezoeken. Zet dat eens af tegen de incidenten die er zijn. Dan valt het relatief gezien wel mee qua gerel.

Verder is de politie voor ieder groot evenement nodig. En rellen is echt niet voorbehouden tot het voetbal. Bij demonstraties en een gemiddelde stapavond zie je dat gedrag ook. Ja soms zijn er rellen en dat moet niet. Ik praat het ook niet goed. Sterker nog, die lui geven de gewone supporter een slechte naam en zorgen ervoor dat je als halve crimineel behandeld wordt tijdens uitwedstrijden. Maar het is pertinent onjuist om te stellen dat rellen schering en inslag is en dat er maar een paar 'goeie initiatieven van supporters' zijn. Voetbal is de laatste jaren juist veel veiliger geworden.

Overigens snap ik je reactie voor een deel wel. Voordat ik supporter was dacht ik ook dat het wekelijks rellen was, maar dat beeld heb ik bijgesteld sinds ik zelf wekelijks in een stadion in zowel binnen als buitenland zit.

Zo nu ga ik weer op m'n handen zitten en ontopic blijven.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 23:55

fotolijstje schreef:
Dat mensen zich daadwerkelijk aangetrokken voelen naar moordenaars/verkrachters %)

Nja wat maakt een moordenaar, dat is ook nog een belangrijk vraagstuk hierin..

Onder de juiste omstandigheden zou ik ook in staat zijn tot moord.. Lees: Het verdedigen van mezelf, of iemand van wie ik hou.. Het (proberen) tegenhouden van een inbreker/verkrachter etc..

Ik hoop dan dat ik daarna alsnog de liefde waard ben voor iemand.. Want mijn moord is dan niet wat mij definieert..

Al zullen velen dan denken van wel..

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 08:06

fotolijstje schreef:

Ohja, dat vind ik ook echt heel raar. Veroordeeld en wel levenslang in de cel zitten en dan brieven en foto’s gaan sturen. En zelfs mee willen trouwen en kinderen krijgen enzo..

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 08:16

fotolijstje schreef:

Dit is wel te verklaren, vaak zijn moordenaars/verkrachters psychopaten. Zij zijn naar de buitenwereld heel galant, heel aardig, heel meegaand en vooral heel meelevend. Ze geven je dan het gevoel dat je geweldig bent, ze dragen je op handen. Totdat je ze beter leert kennen of het niet zo gaat als ze willen. Dan komt hun ware aard naar boven.

(mijn broer is psychopaat en veel buitenstaanders konden zich absoluut niet indenken dat hij zo naar kon zijn. Hij heeft overigens, niet dat ik weet tenminste, nooit iemand vermoord of verkracht. Wel veel pijn gedaan en mishandeld.)
Laatst bijgewerkt door Leandra op 09-03-22 08:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 08:18

Die beelden van die kunstenaar vind ik ook wel wat hebben. Wel heel bijzonder.

Je hebt in Nederland ook een kunstenares die met dode dieren kunst maakt. Tinkerbell. Zij heeft ook haar eigen kat gedood om er een tas van te maken :?

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-22 11:02

Sanet schreef:
fotolijstje schreef:

Ohja, dat vind ik ook echt heel raar. Veroordeeld en wel levenslang in de cel zitten en dan brieven en foto’s gaan sturen. En zelfs mee willen trouwen en kinderen krijgen enzo..

Inderdaad. Het is dat ze levenslang hebben anders ben jij gewoon de volgende ..