Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noisy schreef:Het is eigenlijk een groot vierkant stuk plastic met een lijmlaag erop.
Je legt de overlevende in het midden op het plastic en dan vouw je het over de voeten naar binnen. Vervolgens begin je de beschermlaag eraf te pellen, zoals een pleister zeg maar, alleen is dit zo'n dun velletje wat erover zit. Dan doe je hetzelfde aan de bovenkant en als die ook geplakt zit ga je de zijkanten naar binnen vouwen om de overledene heen. Je plakt de lagen op elkaar. Door de chemische reactie die ontstaat krijg je een nagenoeg luchtdichte verpakking. Je kunt de overledene dan niet meer zien maar ja, die was toch al niet meer om aan te zien.
fleurtjeuh schreef:Ik heb het vaker gezegd en ik zeg het weer
Dat betaalde voetbal moet afgeschaft worden
capopjekop schreef:fleurtjeuh schreef:Ik heb het vaker gezegd en ik zeg het weer
Dat betaalde voetbal moet afgeschaft worden
Wat een onzin zeg.
Gelukkig hebben we dat soort taferelen als in Mexico in Nederland niet. Ik heb de beelden vakkundig geskipt tot dusver. Niet voor te stellen dat er zoiets gebeurd terwijl je lekker voetbalwedstrijdje zit te kijken.
nine1987 schreef:Hebben jullie al eens gehoord over de kunstenaar Beksinski? Die heeft heel bizarre taferelen geschilderd..
Wat achtergrondinformatie. (bron: Wikipedia)
Hij stond bekend om zijn fantastisch surrealistische schilderijen, vervuld van dood, verderf, skeletten, woestijnen en misvormde figuren; scenario's die zich afspelen in post-apocalyptische omgevingen. Ook stond hij bekend om de gedetailleerde fijnheid en precisie waarmee hij schilderde.
Alhoewel zijn werk erg duister is, stond hij bekend als een aangenaam, verlegen, optimistisch persoon met een goed gevoel voor humor.
Beksiński werd op 22 februari 2005 dood aangetroffen in zijn flat in Warschau, met zeventien steekwonden in zijn lichaam, waarvan twee fataal waren. De tienerzoon van Beksiński's verzorgster gaf de moord toe. Op 9 november 2006 werd de moordenaar veroordeeld tot 25 jaar gevangenisstraf, en zijn handlanger tot vijf jaar straf. Het was bekend dat Beksiński kort voor zijn dood weigerde om geld, ter waarde van ongeveer €80, te lenen aan de jongen.Spoiler:
[ [url=m/39f0lS.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
[ [url=m/lOyl6M.jpg]Afbeelding[/url] ]
goldenarrow schreef:Nee, onze Nederlandse fans slaan alleen een stad kort en klein
fotolijstje schreef:Dat mensen zich daadwerkelijk aangetrokken voelen naar moordenaars/verkrachters
fotolijstje schreef:Dat mensen zich daadwerkelijk aangetrokken voelen naar moordenaars/verkrachters
Sanet schreef:fotolijstje schreef:Dat mensen zich daadwerkelijk aangetrokken voelen naar moordenaars/verkrachters
Ohja, dat vind ik ook echt heel raar. Veroordeeld en wel levenslang in de cel zitten en dan brieven en foto’s gaan sturen. En zelfs mee willen trouwen en kinderen krijgen enzo..