Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyII schreef:Dat mijn hart tekeer gaat. Hij klopt echt te snel… Maarja, fysiek gezond verklaard. Psychisch echter… Dacht dat ik wel redelijk aan het herstellen was van mijn burn-out. Toch weer teveel gedaan denk ik.
MarlindeRooz schreef:Er zijn bijna geen goede fokkers van Chinese dwerghamsters en net nu komt er 1 vrij door annulering en ik heb een bak leeg.
Maar als ik ga verhuizen heb ik natuurlijk geen idee of daar ook plek is voor 2 hamsters.
Lestrange01 schreef:ZoeyDercks schreef:Dat sinds het begin van de lockdown m'n depressie flink heftig erger wordt omdat ik mijn manier van ermee dealen niet meer kan beoefenen... Ik mis de gym...
Ik mis de gym ook heel erg. Al een paar momenten gehad dat ik me poedersuiker voelde en dat ik wist dat sporten zou helpen, maar helaas.. ik hoop dat het niet zo lang duurt als vorig jaar.
Marizi schreef:AmyII schreef:Dat mijn hart tekeer gaat. Hij klopt echt te snel… Maarja, fysiek gezond verklaard. Psychisch echter… Dacht dat ik wel redelijk aan het herstellen was van mijn burn-out. Toch weer teveel gedaan denk ik.
Helaas ken ik dit maar al te goed. Het geeft altijd weer angst en onrust. Heel goed dat je fysieke oorzaken hebt laten uitsluiten. Stress en angst doen ook veel, ook als je herstellende bent. Ik denk/dacht dat het ook beter ging, maar soms wordt ik toch ineens weer verrast door hartkloppingen. Er zit nog weinig rek in na zo’n periode. Acceptatie. Vaak genoeg pauze nemen en dan ontspanningsoefeningen doen helpt bij mij welIk raak er niet meer van in paniek
![]()
Heel veel succes met je verdere herstel! Toi toi toi, you’ve got this!
nicole_floor schreef:Mijn moeder en mijn oma die ons nieuwe huis schoon willen maken. Ik denk dat ik er maar op een stoel bij ga zitten...
silvericathy schreef:nicole_floor schreef:Mijn moeder en mijn oma die ons nieuwe huis schoon willen maken. Ik denk dat ik er maar op een stoel bij ga zitten...
Is dat alleen voor nu, of is dat een blijvende service![]()
Misschien kun je ze hun gang laten gaan terwijl jij/jullie nog even gaan shoppen voor nieuwe spulletjes.