Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Granoek schreef:Ohh die spam mail van ariat heeft me genekt jongens… ik was zo braaf geweest en had me echt goed aan mijn lijstje gehouden.
Ik had door jullie zelfs bij wiezewasjes ringen in mijn mandje maar bij betalen geannuleerd want ik had écht niks nodig…
En toen kwam ariat.. mijn troost is dat ik 280€ korting heb gehad én 2 paar hele mooie laarzen
jiehaaa schreef:Ik heb een Emma matras besteld. Mijn oude matras is echt niet meer goed dus de aankoop van een nieuwe stond al bovenaan mijn verlanglijstje. Volgens mij heeft Emma heel vaak kortingen maar de BF-prijs vond ik heel schappelijk, zeker met een extra kortingscode waardoor er nog een paar tientjes extra afgingen.
En nu maar hopen dat het nieuwe matras echt zo lekker slaapt als beloofd wordt.
Sterre98 schreef:Granoek schreef:Ohh die spam mail van ariat heeft me genekt jongens… ik was zo braaf geweest en had me echt goed aan mijn lijstje gehouden.
Ik had door jullie zelfs bij wiezewasjes ringen in mijn mandje maar bij betalen geannuleerd want ik had écht niks nodig…
En toen kwam ariat.. mijn troost is dat ik 280€ korting heb gehad én 2 paar hele mooie laarzen
Ja ik dacht bij Wiezewasjes: ik koop 1 of 2 ringen.
Heb er 5 nu![]()
Maar, wel 87 euro bespaard
L_Flo schreef:Hoi! Denken jullie dat met kerst de nintendo switch ook in de aanbieding komt? Nu beste prijs bij de mediamarkt 289€ met mariokart erbij, maar wil m eigenlijk nog niet kopen*zit op handen*
jiehaaa schreef:Ik heb een Emma matras besteld. Mijn oude matras is echt niet meer goed dus de aankoop van een nieuwe stond al bovenaan mijn verlanglijstje. Volgens mij heeft Emma heel vaak kortingen maar de BF-prijs vond ik heel schappelijk, zeker met een extra kortingscode waardoor er nog een paar tientjes extra afgingen.
En nu maar hopen dat het nieuwe matras echt zo lekker slaapt als beloofd wordt.
Granoek schreef:Ohh die spam mail van ariat heeft me genekt jongens… ik was zo braaf geweest en had me echt goed aan mijn lijstje gehouden.
Loeky01 schreef:L_Flo schreef:Hoi! Denken jullie dat met kerst de nintendo switch ook in de aanbieding komt? Nu beste prijs bij de mediamarkt 289€ met mariokart erbij, maar wil m eigenlijk nog niet kopen*zit op handen*
Nee komt niet goedkoper. Wij hebben hem vorige week voor die prijs gekocht zonder mariokart helaas.
Telpeva schreef:Weet iemand wanneer Steam met de uitverkoop begint, en of daar nog een verandering is te verwachten in het aanbod van spellen met korting? Zouden ze meer spellen gaan aanbieden met cyber monday?
Ik wil Age of Empires 4 maar die is niet in de aanbieding
Ania schreef:Granoek schreef:Ohh die spam mail van ariat heeft me genekt jongens… ik was zo braaf geweest en had me echt goed aan mijn lijstje gehouden.
Klinkt goed, waar moet ik zijn?![]()
![]()
xSelina schreef:Iemand hier al geprobeerd iets te bestellen bij de Vero Moda? Ik heb mn winkelmandje vol en kon redelijk ver komen met betalen moest alleen nog gegevens aan Klarna doorgeven dus wilde het afronden en kreeg vervolgens foutmelding. Nu kan ik niet eens meer verder dan mijn winkelmandje komen zonder fout melding