Hier drink ik eigenlijk amper. En als ik drink, dan is het sterke drank, want bier en wijn lust ik niet. Hoe zoeter hoe beter.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjo schreef:Dyphusion schreef:Ik vraag me eerder af waar je dat lekkere taartje hebt gegeten![]()
Hier drink ik eigenlijk amper. En als ik drink, dan is het sterke drank, want bier en wijn lust ik niet. Hoe zoeter hoe beter.
Op een terras in Sittard... Brasserie de Trechter
zeer bekend terrein! En dat biertje had ik ook laatst. Lekker inderdaad
). Ik ben een geboren en getogen Zwollenaar maar sinds kort woon ik samen met mijn vriend Eric in Vriezenveen. We hebben elkaar in de paardenwereld ontmoet maar dat ligt momenteel bij ons beiden stil. We hebben wel de wens om uiteindelijk weer de paardenwereld in te duiken maar voorlopig zit dat er nog niet in.
) en warme chocolademelk met nog meer chocolade on the side. (Met een voorkeur voor melk of wit
) Maar een lekkere kop thee sla ik ook niet af, ik ben een echte theeleut. Koffie laat ik daarentegen liever staan.
)
StonedRomy schreef:Marjo schreef:Vinden jullie zelfgemaakte cadeaus ook leuk om te krijgen?
Ik vind dit altijd enorm tot! Echter kan ik zelf beter een 3 jarige iets laten maken. Van mij hoef je dus geen zelfgemaakte cadeaus te verwachten.
Hier staan al een aantal maanden een paar hele lekkere wijntjes in mijn voorraadkast met me te flirten.
Qua stijl houd ik wel van een beetje bohemien, natuurlijk, bos etc. Groen is een mooie kleur, met name de donkerdere kleuren groen
Okergeel is ook mooi en daar heb ik nog weinig van