Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dyphusion

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 18:09

Ik vraag me eerder af waar je dat lekkere taartje hebt gegeten :~

Hier drink ik eigenlijk amper. En als ik drink, dan is het sterke drank, want bier en wijn lust ik niet. Hoe zoeter hoe beter.

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 18:17

hier in huishouden drink alleen ik mijn man drinkt niet
drink vooral graag bailys

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 18:37

Mijn man is hier de bier drinker. Ikzelf heb liever wijn, maar ik heb recent helemaal het alcoholvrije aperitief schap ontdekt (gele crodino, alcoholvrije rode martini met tonic), zo lekker! Op vakantie hadden ze San Pelegrino Cocktail, die was ook heerlijk, lijkt veel op Aperol Spritz

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 19:14

Mijn vriend drinkt graag bier, ik zelf drink nauwelijks alcohol, maar maak wel zelf wijn :))

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 19:23

Ik drink echt amper en als ik al drink sluit ik mij hierbij aan, hoe zoeter hoe beter. :')

Dyphusion schreef:

Hier drink ik eigenlijk amper. En als ik drink, dan is het sterke drank, want bier en wijn lust ik niet. Hoe zoeter hoe beter.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 19:43

Ik drink helemaal niet. Alleen cola en dan ook nog met smaakjes, dus de vanille of cherry. De raspberry is ook wel te doen, maar die cinnamon vond ik echt blegh

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 19:45

Hier drink ik graag whiskey en bier. Rode wijn gaat er ook goed in moet ik zeggen. Of een cocktail. Zolang het geen witte wijn is, dan lig ik na een glas al onder de tafel.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 19:45

Dyphusion schreef:

Op een terras in Sittard... Brasserie de Trechter <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 19:46

Marjo schreef:
Dyphusion schreef:

Op een terras in Sittard... Brasserie de Trechter <3

:D zeer bekend terrein! En dat biertje had ik ook laatst. Lekker inderdaad <3

Nevaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 19:49

Zo wat gaat dit topic snel! Ik zal me hieronder nog even voorstellen.

Mijn naam is Esmée en ben 28 inmiddels. Ben in het bezit van een aantal mooie paarden en 5 honden (4 schotse collies en een dwergkeesje).
Sinds kort ben ik weer aan het werk als planner in een ict bedrijf en heb ik een hele lieve vriend :)

In mijn aanmelding heb ik een kort tops en flops lijstje neergezet maar die zal ik zeker nog aanvullen.
Eten en drinken is niet aan mij besteed aangezien ik nogal kieskeurig ben. Behalve koffie dan, daar ben ik zo’n beetje aan verslaafd :+
Vind naaldvilten en haken leuk maar heb hier helaas erg weinig tijd voor momenteel. Hou van een goed boek en van veel soorten muziek.
Kladblokken/boeken zijn altijd welkom (daar verslind ik er nogal veel van)

Zo snel kan ik even niet meer bedenken. Ben vooral heel benieuwd want dit is mijn eerste jaar! Wel mee gedaan op reddit vorig jaar en hier een leuke ervaring aan overgehouden.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 19:53

rockwitch schreef:
Ik drink helemaal niet. Alleen cola en dan ook nog met smaakjes, dus de vanille of cherry. De raspberry is ook wel te doen, maar die cinnamon vond ik echt blegh

De Cherry is lekker <3
Maar wel met suiker,zonder suiker is die zo gauw flauw en smaakloos.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 19:56

Bier drink ik niet.
En sinds kort krijg ik oa van wijn uitslag en een rood gezicht :+ |(
Ik voel me hoofd dan ook helemaal warm worden.

Dus helaas geen alcohol voor mij.
Of alcohol vrije wijn misschien _O-

Drink nu veel water en thee.

Pas een keer een bacardi mojito ik dacht met 7 up.
Was ook erg lekker.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 20:15

Enige vertraging maar laat ik me nu dan eindelijk voorstellen.

Ik ben Jolien en ik ben 33 jaar (volgende maand 34 O:) ). Ik ben een geboren en getogen Zwollenaar maar sinds kort woon ik samen met mijn vriend Eric in Vriezenveen. We hebben elkaar in de paardenwereld ontmoet maar dat ligt momenteel bij ons beiden stil. We hebben wel de wens om uiteindelijk weer de paardenwereld in te duiken maar voorlopig zit dat er nog niet in.

In mijn dagelijks leven ben ik juf op de basisschool in groep 6.
In mijn vrije tijd ben ik graag creatief bezig, ik ben een echte freubelaar met een voorliefde voor haken en tekenen/schilderen. Zelfs mijn haar schilder ik zelf :D met henna
Ook ben ik graag bezig met de planten in en om het huis. Nu we een grote tuin hebben, vind ik het heerlijk om daar wat gezelligs van te maken.

Ik ben een echte huismus die gek is op kneuterigheid, dus lekker cocoonen op de bank met kaarsjes, een dekentje, dikke sokken (maat 40 O:) ) en warme chocolademelk met nog meer chocolade on the side. (Met een voorkeur voor melk of wit :D ) Maar een lekkere kop thee sla ik ook niet af, ik ben een echte theeleut. Koffie laat ik daarentegen liever staan.
Ik kijk dan ook al maanden vooraf uit naar kerst, dat vind ik echt de mooiste tijd van het jaar. Alles wat met kerst te maken heeft, word ik blij van. (Behalve gekleurde lampjes O:) )

Wat goed is om te weten voor mijn secret santa is dat ik een flink aantal contactallergieën heb waardoor verzorgingsproducten (huid & haar), cosmetica en sieraden niet zo'n goed idee zijn om mij cadeau te geven. Producten van Rituals kan ik echter wél goed tegen dus wat dat betreft heeft mijn ss groen licht.

Er is vast nog een heleboel meer wat ik over mijzelf kan vertellen maar dat komt ongetwijfeld nog wel ter sprake in de komende maanden. Ik kijk er heel erg naar uit om hieraan mee te doen. :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 20:20

Wat grappig Jolien, ik sta ook voor groep 6.

Ik heb douchespullen genoeg (laatst nog Rituals leeggewinkeld) Ook handcreme en dat soort spul heb ik meer dan genoeg. Warme sokken en kleedjes zijn altijd goed. Ook plantjes vinden wij leuk. Zijn ook dol op spelletjes, hebben er wel al een aantal populaire.

Ik ben zelf helemaal niet creatief en houd niet echt van fröbelen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 20:21

Vinden jullie zelfgemaakte cadeaus ook leuk om te krijgen? :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 20:22

Zelfgemaakte dingen kan ik zeker waarderen, omdat ik het zelf niet kan vind ik dat juist leuk.
Ook baksels enzo zijn leuk, maar ik heb wel een glutenallergie.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 20:23

Marjo schreef:

Ik vind dit altijd enorm tot! Echter kan ik zelf beter een 3 jarige iets laten maken. Van mij hoef je dus geen zelfgemaakte cadeaus te verwachten.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 20:27

StonedRomy schreef:
Marjo schreef:

Ik vind dit altijd enorm tot! Echter kan ik zelf beter een 3 jarige iets laten maken. Van mij hoef je dus geen zelfgemaakte cadeaus te verwachten.

Dus als iemand iets "kunstigs" krijgt ben jij de Santa :+

Ik ben ook niet zo goed in knutselen hoor maar ik vind het ook leuk om iets home made oid te krijgen zolang het maar niet die spreuken zijn :o

Ach eigenlijk ben ik snel tevreden, vind de voorpret en puzzelen wie de Santa is hartstikke leuk!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 20:27

Marjo schreef:

Ik vind het super leuk :)

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 20:30

Marjo, zelfgemaakte cadeautjes vind ik zeker leuk om te krijgen!

Wijn (rode, stevige wijn met zachte tannines en op hout gerijpt) is hier wel favoriet. Ben alleen niet zo'n fan van de supermarktwijntjes (tot nu toe ben ik er weinig lekker tegengekomen). Maar goed, ik mag dus even niet drinken. :+ Hier staan al een aantal maanden een paar hele lekkere wijntjes in mijn voorraadkast met me te flirten. :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 20:30

Haha nee die spreuken die vind ik ook niet zo bijzonder. Ik vind zelfgemaakte dingen ook altijd leuk en ik doe zelf ook wel het eea maken dus vandaar dat ik het vraag. Ik kan me ook voorstellen dat bepaalde dingen bij sommige mensen niet in het interieur passen of een enkeltje prullenbak krijgen en dat zou ik zonde vinden :)

Ik moet er wel bij zeggen dat mijn muren eigenlijk al vol hangen, maar er is vast nog ergens een plekje te vinden. Bij mij op de kamer is er overigens geen algemeen thema :) Qua stijl houd ik wel van een beetje bohemien, natuurlijk, bos etc. Groen is een mooie kleur, met name de donkerdere kleuren groen :D Okergeel is ook mooi en daar heb ik nog weinig van :j
Als het maar geen roze is :')

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 20:34

Geen roze?

Hoe kan je dat nou zeggen? -O-

De paardekast :P

Waarschijnlijk zullen sommige het afschuwelijk vinden, geen probleem,ik begrijp jullie.

Spoiler:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Daan13 op 08-09-21 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 20:34

Douchegels,bodylotion, handcremes enz zijn altijd welkom.
Ik hou ervan.

Zelf gemaakte spullen zijn ook welkom erg leuk.
Ik ben zelf niet creatief.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 21:01

Geen roze?? Ik houd ervan, ik vind groen weer helemaal niks.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 21:14

Bakken doe ik niet.

Kaneel vind ik een vreselijke smaak. Maar cola zero met cherry of citroen vind ik wel weer lekker.