Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Dat mensen in een jaar tijd kunnen gaan van een kind krijgen, relatie verbreken met de vader van het kind, een relatie krijgen met een ander en trouwen
En dan ben je begin 20
Komt er bij mij niet in, blij dat ik geen vrienden meer ben met dat soort mensen wat een gezeik zal je ervan hebben
(niks naar de mensen waar dit overigens ook bij gebeurd is, er zijn natuurlijk uiteraard ook gevallen waar het goed gaat)
Zebrastreep schreef:Dat mensen in een jaar tijd kunnen gaan van een kind krijgen, relatie verbreken met de vader van het kind, een relatie krijgen met een ander en trouwen
En dan ben je begin 20
Komt er bij mij niet in, blij dat ik geen vrienden meer ben met dat soort mensen wat een gezeik zal je ervan hebben
(niks naar de mensen waar dit overigens ook bij gebeurd is, er zijn natuurlijk uiteraard ook gevallen waar het goed gaat)
Kookaburra schreef:Marije_1997 schreef:Dat ik zo naar het ziekenhuis moet, alleen. Ik wou graag samen met iemand want vind et gwn dood eng. Bedenk de ergste dingen. Well hoop dat het goed gaat
Ze hebben daar zoveel mensenkennis en -ervaring. Adem in adem uit
Arethe schreef:Dat ik me letterlijk ziek voel na veel te weinig (3u) te hebben geslapen vannacht. Mijn dochter had ineens 39,2 koorts en voelde zich zo beroerd.
luuntje schreef:Ik werd net gebeld.
‘Met Boris, ik heb €60 nodig en wil dat lenen, het zit namelijk zo’.
Ik ken die man niet. En al kende ik hem wel zou ik hem geen €60 geven.
xDenies schreef:Ik zit al sinds vrijdag/maandagochtend te wachten op nieuw werk. Ik snap dat ze mij als onbelangrijk zien, maar ik wil ook graag salaris verdienen en meer uren maken...
Iedere keer maar mailen of ze alsjeblieft wat werk willen toesturen lijkt me een beetje de omgekeerde wereld..