Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
L_iek schreef:tengeltje11 schreef:Das het hele concept. Frankrijk, Spanje, België, Nederland, Luxemburg (en ik dacht sinds kort zelfs Italië), kan je overal kopen en verkoper, want de verzending scheelt amper.
Ik krijg al helemaal doem scenario’s in mijn hoofd dan. Zeker omdat het maar om 2 euro gaat
L_iek schreef:tengeltje11 schreef:Hier ook enkel mondial en Bpost, de rest is veel te veel gedoe
Werkt dat Mondial wel handig?
Palmboom95 schreef:Niet Vinted gerelateerd maar marktplaats. Ik heb net iets verkocht en de koper zegt het rechtstreeks te hebben overgemaakt (van ING naar Rabo). Ik zie echter niets op mijn rekening, terwijl een paar uur geleden een overboeking van de ING binnen een paar seconden zichtbaar was. Iemand hier ervaring mee en gebeurt het vaker dat zoiets langer duurt..? Het gaat niet om een groot bedrag (< 50 euro) dus volgens mij zou dat direct zichtbaar moeten zijn?
corinep schreef:Nou ben benieuwd... Vanavond kocht iemand een bundel met alleen maar kleding en schoenen waar ik heel erg van twijfelde ze uberhaupt erop te zetten, wel alle mankementen genoemd en foto's erbij dus opzich zou alles dan aan de verwachtingen moeten voldoen.
_Kellyy schreef:corinep schreef:Nou ben benieuwd... Vanavond kocht iemand een bundel met alleen maar kleding en schoenen waar ik heel erg van twijfelde ze uberhaupt erop te zetten, wel alle mankementen genoemd en foto's erbij dus opzich zou alles dan aan de verwachtingen moeten voldoen.
Als je alles erbij hebt gezet lijkt me dat geen probleem toch? Al helemaal niet als je goede foto’s van de mankementen hebt gemaakt.