1. Gezellig dagje op het werk gehad met mijn Nederlandse collega. 2. De hoofdwegen waren normaal te rijden. 3. Zo kippensoep eten en serie kijken.
Zebrastreep
Geplaatst: 09-02-21 18:54
- Nederlands en Engels examen gemaakt dus daar ben ik nu als goed is vanaf - lekker maccie gegeten (niet heel gezond maar af en toe mag ) - je kon goed rijden op de wegen toch wel een opluchting
Lekkere wandeling buiten ons perceel gemaakt met een goed gesprek
Verhelderend gesprek voor een offerte aanvraag gehad waardoor ik een betere offerte voor onze recreatiewoning kan gaan aanvragen
Schapenvachten in de sneeuw 'gewassen'
Kippenren met oude hangmatten winddicht gemaakt (en toen de kippen maar gevangen en naar binnen geduwd want die snapten er niks van )
Arabesk
Geplaatst: 09-02-21 19:57
1. Gezellig gewandeld met een vriendin en onze honden 2. Heerlijke koffie gedronken 3. De Perzische tapijten gewassen met sneeuw dankzij een tip van een bokker
Gisteren: 1. Heel rustig, geduldig en positief gebleven tijdens mijn 6 uur in de file staan! 2. Veilig op mijn bestemming aangekomen. 3. Best een rustige nacht gehad (in een logeerbed)
Vandaag: 1. Behandeling in het ziekenhuis vanmorgen ging goed en heel lief naar huis gebracht door kennissen. 2. Heel fijn gewandeld met mijn moeder en hun hond. 3. Heerlijk meegegeten bij mijn ouders en we hadden een fijn gesprek.
fransje23
Geplaatst: 09-02-21 22:47
1 meer sneeuwfoto's gemaakt 2 prachtig winterweer 3 lekker ongezond vega shoarma met veel knoflooksaus gegeten
1. Weer gelukt om voor 9 uur er al uit te gaan voor m'n ochtend wandeling.
2. Vanmiddag nog lekker gewandeld met blije uitlaat hondje die net als ik helemaal happy word van de sneeuw dus echt een geniet momentje.
3. Lekker met de buuf married at first sight gekeken en zo optijd op bed.
SplashIsLief
Geplaatst: 10-02-21 09:35
Gisteren: 1. Mooie gesprekken gehad over ieders ontwikkeling in ons team - ik word er blij van. 2. Voelde me weer een stuk beter. 3. 's Avonds heerlijk zitten lezen
@arabesk, dat ziet er goed uit! En daarna, uitkloppen en laten drogen? Hoe werkt dat?
Vandaag: 1. Paardje gereden, ging uiteindelijk heel lekker 2. Fietspad was weer voldoende begaanbaar om te kunnen fietsen 3. Alle boodschapjes voor de komende dagen al in huis gehaald
VanHuisUit
Geplaatst: 10-02-21 19:13
1. flink eind gelopen want gewandeld naar mijn werk 2. alle materialen voor de verbouwing van mijn badkamer en toilet zijn aangekomen 3. na ontzettend gedoe met de hypotheek van mijn vorige huis (die afgelost is met verkoop woning maar blijkbaar was dat administratief niet goed gegaan ) eindelijk gelijk gekregen en 2 termijnen die ik nog MOEST betalen volgens de hypotheekverstrekker, maar wat niet klopte maar goed... je wilt geen gedoe met een hypotheekverstrekker, weer terug ontvangen met excuses....
fransje23
Geplaatst: 10-02-21 19:43
1 sneeuwrit gemaakt met mijn paard! 2 Duinwandeling gemaakt en bijgekletst met een vriendin 3 Moeder weer goed door de "apk" bij de dokter
1. Hele zinvolle therapie gehad 2. Met mijn moeder gezellig gekletst (en boodschappen gedaan met de auto ghehe ) 3. Vriendin kwam eten, lekker pizza gehad
1. Lekker gereden op mijn liefste paardje 2. Paarden hebben vandaag in een vlakke paddock toch 3 uur buiten kunnen staan 3. Op stal is het constant 5 graden! Het is gewoon warm in vergelijking met buiten
1. Geslaagd voor Valentijnsdag cadeautje(s) eindelijk.
2. Goed gesprek en tevens wandeling gehad met mijn jobcoach, het gevoel dat we eindelijk wat verder komen nu.
3. Slechtste chauffeur van Nederland en Big Brother gekeken.
Zebrastreep
Geplaatst: 11-02-21 01:22
- Fijne en leuke stagedag gehad - Onderwerp gevonden om een examen uit te kunnen voeren. - Parkeerplaats op stage sneeuwvrij gemaakt was alleen iets te enthousiast en heb meer plekken meegenomen maar vond het echt heerlijk even 1,5 uur scheppen en beetje sporten tegelijk.