Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rennie89 schreef:Sorry, niet het topic gelezen verder, iets teveel om te lezen, maar de dames die zich hebben laten testen op Corona, wat was voor jou de reden om het te doen?
Ik heb hooikoorts, sowieso al maanden aan het snotteren op en af, niezen etc. Dus dat zie ik niet als een aanleiding om te gaan testen.
Rennie89 schreef:Ik heb zelf geen koorts, dus dan maak ik mij zelf nog geen zorgen. Aan het begin van deze pandemie had ik het wel na een bezoek aan Antwerpen (laatste weekend dat België open was) en toen wel thuis gezeten tot ik geen koorts meer had. Maar vind het lastig hoor, werk zelf op de luchthaven, verlof geven ze praktisch niet en om mij ziek te melden omdat ik moet wachten op een uitslag die hoogstwaarschijnlijk niks is vind ik ook wat. Edit; werk overigens in een vitaal beroep
Rennie89 schreef:Sorry, niet het topic gelezen verder, iets teveel om te lezen, maar de dames die zich hebben laten testen op Corona, wat was voor jou de reden om het te doen?
Ik heb hooikoorts, sowieso al maanden aan het snotteren op en af, niezen etc. Dus dat zie ik niet als een aanleiding om te gaan testen.
lenaa_tje schreef:Popstra schreef:Ik vind zowiezo dat als bepaalde groepen zoals een viruswaanzin of een BLM donaties gaan vragen je al weet hoe laat het is.
Dat klopt dan gewoon niet!
Ik vind een groepering als Black lives matter toch van hele andere aard dan viruswaanzin. Die 2 kan je echt niet vergelijken.
Rennie89 schreef:Risicovol is het zeker, maar alles wat ik nu heb aan “klachten” kan volledig door de hooikoorts komen en door het warme weer. En op mijn werk hebben ze nu echt weinig mensen omdat ca 1/4 van alle werknemers of thuis zit, ziek is of omdat ze geen contractverlenging hebben gekregen, daarom is het zo lastig. En begreep dat het soms wel tot 5 dagen kan duren eer je de uitslag hebt?
Achterom schreef:Rennie89 schreef:Risicovol is het zeker, maar alles wat ik nu heb aan “klachten” kan volledig door de hooikoorts komen en door het warme weer. En op mijn werk hebben ze nu echt weinig mensen omdat ca 1/4 van alle werknemers of thuis zit, ziek is of omdat ze geen contractverlenging hebben gekregen, daarom is het zo lastig. En begreep dat het soms wel tot 5 dagen kan duren eer je de uitslag hebt?
Dus omdat je werkgever zijn personeel de laan uitstuurt laat jij je niet testen?
Als die werkgever net zo loyaal was aan jou als jij aan hem, dan drong hij juist aan op een test. Of had hij testmogelijkheden georganiseerd voor zijn personeel.
Sowieso zou hij je eigenlijk niet moeten toestaan om te werken zonder test, met deze symptomen.
Via de GGD kan het inderdaad lang duren. Maar mijn moeder is laatst getest, zij had diezelfde avond al een uitslag
purny schreef:Ik had het vandeweek ook. Was een nachtje weggeweest, naar het mauritshuis geweest en toen ik de dinsdag thuis kwam had ik het benauwd. Heb toen mijn puffer gepakt en getempt. Geen verhoging maar denk de overgang van type lucht.
Had ik het de volgende dag nog benauwd gehad dan had ik zeker gebeld.
Maar dit vind ik van mijzelf gewoon een moeilijk punt. Moet ik nou iedere keer als ik het benauwd heb aan de telefoon hangen?
Morrie schreef:nu we het toch over kinderen hebben:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1340352 ... -telegraaf
Dan is het beleid hier een zachtgekookt eitje!