Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 11:01

Cowboy55 schreef:
Onze koning die met zijn gezin op vakantie naar Griekenland gaat op de dag dat bekend wordt dat in de afgelopen periode 38 vluchten met Covid-19 besmette mensen op Schiphol zijn aangekomen. Slim Wim-Lex, slim! Goed voorbeeldgedrag ook.

Ik denk dat die wel een privé vliegtuig hebben hoor :') met uiteraard flink getest personeel

VenoSnorlax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 11:04

De klanten vandaag aan de telefoon. Ga lekker buiten zitten en stop met azijn shotten :')

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 11:05

Koning vliegt zelf met het regeringsvliegtuig.
En hij zal niet hoeven wachten voor het instappen.

Denies sommige buren zijn te asociaal. En politie bellen met als gevolg nog meer herrie wil je niet.

Seventje, naar voor de hond ook om in zijn urine te liggen.
En voor jullie, want het stinkt.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 11:06

Klaar met de boodschappenbezorg'service' van Appie.

In de beginfase van deze service kon je een bezorgtijd/-slot van een uur reserveren.
Dat is nu 3 uur (in elk geval op zaterdag). Minder kan niet.

En dan zeggen ze tussen 09:00 en 09:30 te komen.....maar om 09:30 krijg je het bericht dat het tussen 09:45 en 10:15 wordt...... en om 10:15 is het bericht dan dat het tussen 10:30 en 11:30 wordt. En dan is ie er om 11:45.

Vervolgens wordt het spul op je stoep gedropt want Corona (OK< snap ik nog), werkt de betaalscanner minstens de helft van de tijd niet en hebben de chips onder een zak aardappelen gelegen.

Weet je wat, in plaats van 3 uur op jullie te wachten spring ik wel weer in de auto en kom ik naar jullie toe. Ben ik met een uur klaar. Moet ik mijn eigen boodschappen gaan dragen maar dat moet ik nu ook als jullie bezorgen.

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 11:07

Seventje schreef:
luuntje schreef:
Denies waarom heb je de politie niet gebeld?
Enorme herrie maken mag gewoon niet.

Een van de buurkatten sproeit in onze tuin.
Onze hond stinkt nu naar kattenpis.

Zoiets heb ik hier ook alleen is het onze incontinente/dementerende oude hond zelf.

Hij ligt nu in de tuin en plast constant alles onder.

Echt incontinent is hij niet maar het seintje ik moet plassen is er zodra hij gaat staan. Hij weet het gewoon niet méér.
Heel fijn in huis. -O-
Maar in de tuin is ook niet fris dus hij stinkt naar zijn eigen urine.

En ja, we lopen bij DA de deur nog net niet plat.
Hond is 14, doof en bijna blind, lichamelijk nog oké. Ik kan wel zeggen dat het genoeg is maar hij is van mijn vriend en DA vind hem ook nog te goed.

Waarom doe je hem geen incontintentiebroekje aan? Scheelt voor jullie en voor de hond

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 11:15

Dat wilde ik ook zeggen ja, tegenwoordig bestaan die ook voor honden :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 11:18

En voor reuen! :)

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 11:24

De vlieg die al sinds gister in mijn huis zit... ik krijg hem echt niet te pakken en word gillend gek van dat beest _-:(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 11:29

Weer mijzelf hoofd hou eens op ziektes in te beelden en zoveel paniek te veroorzaken... Ik wil zo graag die foto's maken vandaag maar mijn hoofd heeft al bedacht om corona klachten in te gaan beelden en zoveel spanning te veroorzaken dat ik er gewoon misselijk van wordt. Irritant gedoe

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 11:40

Collega die altijd een enorme zooi achterlaat. Het heet een bezem, vriend. Gebruik hem eens een keer |o

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 11:58

Die heeft hij voor de nacht. Vet's + best washable male wrap ;)

Want ik ben altijd te laat met uit bed gaan of aangekleed als hij gaat staan. Gaat hij plassen. Zo'n 3 a 4 x per nacht. Mijn nachten zijn daardoor al erg kort want zijn laatste wandel rondje is tussen half 11 en 11 uur s avonds en mijn wekker loopt af om half 5. Dus de plasband krijgt hij al om omdat ik anders helemaal niet slaap of kan blijven dweilen.

Of ik laat de tuindeur open maar dat ziet hij ook als excuus om steeds te blijven lopen.
Tuindeur is in de slaapkamer. Geeft mij dus ook geen rust.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 12:11

Seventje, wat vervelend om te lezen dit. Als de DA hem nog goed genoeg vind dat zal dat vast zo zijn maar ik heb altijd geleerd dat zodra een hond zijn urine / ontlasting niet meer kan ophouden het eigenlijk klaar is (icm met andere klachten) omdat ze weten dat het niet mag binnen en ze het zelf ook niet fijn vinden en het dus ontzettend veel stress geeft.

-
Ik heb m'n sportschool zo ver dat ik m'n abbo voor een één maand stil mag zetten omdat ze door het zomerrooster smiddags dicht zijn en ik door onregelmatige werktijden nu dus een volle week niet kan. Betaal meer dan genoeg dus echt niet chill.
Moet ik uiteraard kunnen bewijzen dat ik fulltime werk met de tijden die ik heb genoemd. Alleen sta ik op een 32 - 40 contract.. ik werk altijd 40 maar daar is geen bewijs van, alleen de oude roosters. Ook wordt het rooster één week van te voren gemaakt en kan ik dus niet bewijzen dat ik de volledige maand 40 uur werk en met de wisselende diensten.... Ugh.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 12:21

Dat ik iets moet regelen terwijl ik daar niet meer werk. Laat me met rust en zoek het zelf uit :')

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 13:26

wyoming schreef:
Die advertenties waarin staat voor de prijs: zie omschrijving. En dan open je de advertentie en dan is het nergens terug te vinden.
Sowieso vind ik advertenties zonder prijs zeer irritant.

Maar echt :') die advertenties klik ik amper meer aan

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 13:29

Dat mijn USB-C hub mijn SD kaarten niet meer leest. Luxeprobleem maar wel heeeeel irritant.

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 14:00

Iemand die een beetje juridisch verstand heeft van het verkopen van paardenspullen en een geschil hierin?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 16:28

Dat meneer trump aka mijn buurman weer bezig is met commanderen

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 21:37

Dat ik zo weinig kan hebben op een dag. Heb vandaag zeven uur gewerkt, en ben dan gewoon helemaal op. Heb overal pijn en lig nu in het donker in mijn slaapkamer YouTube kijken.

Ik wilde even wat schrijven maar dat is dan al teveel. Hopelijk ben ik in een paar uurtjes weer opgeladen

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 22:31

Mensen die netflixen tijdens het autorijden en daarmee dan nog eens bijna een ongeluk op 130km/h veroorzaken. :x debiel.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 22:35

Seventje schreef:
Zoiets heb ik hier ook alleen is het onze incontinente/dementerende oude hond zelf.

Hij ligt nu in de tuin en plast constant alles onder.

Echt incontinent is hij niet maar het seintje ik moet plassen is er zodra hij gaat staan. Hij weet het gewoon niet méér.
Heel fijn in huis. -O-
Maar in de tuin is ook niet fris dus hij stinkt naar zijn eigen urine.

En ja, we lopen bij DA de deur nog net niet plat.
Hond is 14, doof en bijna blind, lichamelijk nog oké. Ik kan wel zeggen dat het genoeg is maar hij is van mijn vriend en DA vind hem ook nog te goed.

Wij hebben ook een oudere hond gehad die incontinent was. Deze deden we een speciale hondenluier aan, met daarin een babyluier. Scheelde veel dweilen.

Edit, bijgelezen, sommige waren me al voor, en dit wordt ook al gedaan.
Laatst bijgewerkt door FrNo op 18-07-20 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 22:36

Nayomie schreef:
Mensen die netflixen tijdens het autorijden en daarmee dan nog eens bijna een ongeluk op 130km/h veroorzaken. :x debiel.

Hoe dan? :wow:

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 23:12

Bubblewrap schreef:
Nayomie schreef:

Hoe dan? :wow:

In de carkit en je beste serie opzetten. Wij reden op de CC, en die gozerd rijdt eerst 120, dan weer 140, dan weer 120 enz enz. Links rijden, in het midden rijden, ineens naar links gooien want oeh ja afgeleid, goede scene! Daarmee ons in gevaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 23:18

Hoe ze het doen snap ik.
Maar hoe ze bedenken dat het een goed idee is... :+

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 23:32

Nayomie schreef:

Wait what? :wow:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 23:39

Wat is dat toch met al die buren die feestjes houden -O-

Gelukkig geen muziek wel hard gepraat en iemand die wel vaak hoest maar ik hoor gepraat door mijn oordopjes heen en die zijn aardig geluiddicht.