Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 14:58

Elite, Nikes al ontvangen?

Anja, die maxidress is leukkk! Daar kan dat Ibana jack ook mooi op!

Hier nieuwe ballerina' s van scapa binnen, zitten perfect!

Afbeelding

De short is helaas veel te klein, die gooi ik weer op vinted. Balen!

Afbeelding

sevke

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 15:31

welke maat heeft de short? En wat vraag je ervoor? Als ik erin pas ben ik wel geinteresseerd. Kan altijd nog een sportshort gebruiken :)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 15:41

sevke schreef:
welke maat heeft de short? En wat vraag je ervoor? Als ik erin pas ben ik wel geinteresseerd. Kan altijd nog een sportshort gebruiken :)

Ik doe je pb ;)

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 16:10

Mooie items!

Helaas zijn mn Nikes nog niet binnen. Worden pas vandaag opgestuurd :(

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 20:15

Thanx voor de tip om de ibana op de maxi jurk te dragen, zou t zelf niet snel zo combineren, maar denk dat t erg leuk staat ja!

Leuke ballerina’s ook!

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 14:50

Net nog een pakketje opengemaakt die van de week is binnengekomen. En wát een teleurstelling. De kledingstukken stinken, zien er zo anders uit als op de foto's en het kan gelijk de kliko in. -O-

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 15:29

Hè, balen zeg..

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 15:31

Ja zeker balen... Ook omdat het toch 5 kledingstukken zijn :')

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 15:32

Elitedeux schreef:
Net nog een pakketje opengemaakt die van de week is binnengekomen. En wát een teleurstelling. De kledingstukken stinken, zien er zo anders uit als op de foto's en het kan gelijk de kliko in. -O-

Gedver!

Ik heb ook nog niet echt goede ervaring met vinted. Afspraken tot kopen en vervolgens sturen ze het niet op tot pakketjes die blijven liggen op het ophaal punt.

Maar vieze stinkende oude kleding, nee! Ik zou dat zelf nooit durven verkopen. Zou mij kapot schamen.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 15:35

Ik zou mij ook schamen, als iets afgedragen is zou ik het ook nooit verkopen. Heb ook al wel leuke dingen ontvangen via UW/Vinted maar dit is wel echt een teleurstelling. Misschien ook iets om niet een lading kleding bij 1 verkoper te kopen de volgende keer :Y)

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 16:10

Hoe kan je selecteren op Vinted dat je alleen kleding uit Nederland wilt zien?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 19:48

kan je niet.
(en waarom zou je dat willen?verzending kost 2 keer niets uit bv fr,alles kan je ook in het nl typen en antwoorden in bv het frans kan je gewoon op vertalen klikken en je leest het in het nl)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-20 20:01

Anja_Joost schreef:
WoW! Via dpd gaat t echt supersnel! Zaterdag had verkoper het verstuurd, nu lag het er al. Gauw alles gepast, blij mee!
Het ibana jasje kan dicht, maar daar is alles mee gezegd. Ga hem denk ik toch voornamelijk open dragen. Is echt heel mooi leer!
Verder zijn het lange colbert (Supertrash), blouse (Zara) en teddy jas (H&M) ‘nieuw’. Heel blij mee voor €25,- incl verzenden :D

[ [url=m/SYwJeA.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/VUiEFZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ohhhh die blouse ga ik ook zoeken <3 die is te gaaf! Goed gescoord!

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 14:57

Afbeelding

Zojuist opgehaald! :D Ze zijn echt gloednieuw, super blij mee :)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 16:01

Oeh zien er super uit! Hier rijbroek Pikeur en sneakers liu jo binnen

Afbeelding

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 16:29

Ja blij mee! :D
Mijn zusje heeft zojuist bij dezelfde verkoopster ook een paar Nikes besteld, ook voor 25 euro inclusief verzenden :)

Mooie broek en schoenen! Ik wist niet dat ze ook rijspullen verkopen via Vinted :)

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 17:48

Hmff ik ben een aantal weken geleden een bundel verkocht aan iemand. Drie Adidas pakken. Via Homer. Duurde al ontzettend land voordat de verkoper het had.
Uiteindelijk had ze hem aangegeven als ontvangen en heb ik dus mijn geld ontvangen. Maar nu komt het..

Ze heeft het nooit opgehaald en nu staat het dat het retour is gegaan. Ik had mijn Vinted niet echt in de gaten gehouden omdat ik niks meer te koop had staan dus ik zag haar bericht net pas.

Maar ik heb nu geen idee waar dat pakket is en wat ik moet doen?
Vind het ook een beetje lax vanuit haar kant.
Wat vinden jullie?

_Wen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 20:57

Maar waarom heeft ze het dan als ontvangen aangegeven??

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 20:58

Ik had zaterdag iets verkocht via Vi nted naar Frankrijk. Gelijk zelfde dag naar pakketpunt gebracht. Kreeg ik vandaag een berichtje: het pakket is er nog steeds niet. Ik dacht echt wtf? Er staat 2 tot 5 dagen voor, lijkt mij werkdagen. Maar inmiddels bericht van Vinted dat het daar op pakketpunt is aangekomen.

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 21:23

Gave sneakers! Die Nikes zien er echt als nieuw uit! Die van liu jo vind ik echt heel mooi!

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 22:07

_Wen_ schreef:
Maar waarom heeft ze het dan als ontvangen aangegeven??

Ja dat snap ik dus ook niet..

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 22:58

Ook 2x gehad, beide kopers zeiden dat vinted dit zo had geregistreerd en zij dit niet aangegeven hadden.
Omdat het 2x zo was, nijg ik nu wel dat te geloven...

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 04:40

8)7 willen sommige mensen niet verkopen ofzo?! Wil een bundel met 5 stuks kleding kopen (bijna 30 euro), mens is al minstens 3x online geweest. Geen enkele reactie.. Hou daarbij nog haar prijs aan ook. :roll:

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 08:11

Hier ook hoor. Jurkje op fb 30 euro, zie het op vinted van dezelfde koper voor 35 euro en maak een bundel en reken dan 25 euro voor het jurkje door de bundel. Neen, want ze wil 35 voor het jurkje, zeg ik dat ze het op fb aanbiedt voor 30, ok dan zegt ze, maar ik snap dan niet waarom ik dan nog korting moet geven.

Tja... hou je jurk dan.

Hier ook 2x iets die ik heel graag wil op vinted, gekocht voor de volle prijs, maar verkoper reageert niet en stuurt dus niet op. Zoooo balen!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 10:10

Elitedeux schreef:
Ja blij mee! :D
Mijn zusje heeft zojuist bij dezelfde verkoopster ook een paar Nikes besteld, ook voor 25 euro inclusief verzenden :)

Mooie broek en schoenen! Ik wist niet dat ze ook rijspullen verkopen via Vinted :)

Bij het sportmateriaal, maar er is geen categorie voor dus moet je echt zoeken op merk: pikeur, cavallo, kingsland, spooks… Staan echt koopjes tussen! Ook dekjes trouwens.

jesss_amigo schreef:
Hmff ik ben een aantal weken geleden een bundel verkocht aan iemand. Drie Adidas pakken. Via Homer. Duurde al ontzettend land voordat de verkoper het had.
Uiteindelijk had ze hem aangegeven als ontvangen en heb ik dus mijn geld ontvangen. Maar nu komt het..

Ze heeft het nooit opgehaald en nu staat het dat het retour is gegaan. Ik had mijn Vinted niet echt in de gaten gehouden omdat ik niks meer te koop had staan dus ik zag haar bericht net pas.

Maar ik heb nu geen idee waar dat pakket is en wat ik moet doen?
Vind het ook een beetje lax vanuit haar kant.
Wat vinden jullie?

Geen idee, ben je al uitbetaald door Vinted?

corinep schreef:
Ik had zaterdag iets verkocht via Vi nted naar Frankrijk. Gelijk zelfde dag naar pakketpunt gebracht. Kreeg ik vandaag een berichtje: het pakket is er nog steeds niet. Ik dacht echt wtf? Er staat 2 tot 5 dagen voor, lijkt mij werkdagen. Maar inmiddels bericht van Vinted dat het daar op pakketpunt is aangekomen.

Vast iemand die niet op jouw locatie gelet heeft. Moet zeggen dat ik dat ook pas check als ik het lang duren vind.

tengeltje11 schreef:
Hier ook hoor. Jurkje op fb 30 euro, zie het op vinted van dezelfde koper voor 35 euro en maak een bundel en reken dan 25 euro voor het jurkje door de bundel. Neen, want ze wil 35 voor het jurkje, zeg ik dat ze het op fb aanbiedt voor 30, ok dan zegt ze, maar ik snap dan niet waarom ik dan nog korting moet geven.

Tja... hou je jurk dan.

Hier ook 2x iets die ik heel graag wil op vinted, gekocht voor de volle prijs, maar verkoper reageert niet en stuurt dus niet op. Zoooo balen!

Dat is idd balen, zeker omdat je toch wel gericht op zoek gaat en ergens op biedt of koopt. Ik heb het idee dat vinted niet actief checkt of profielen nog "leven" zeg maar. Als je de app 14 dagen niet opent denk ik niet dat je artikelen automatisch verdwijnen terwijl dat wel zou moeten (tenzij je vakantiestatus invult). Ik heb nu ook een jurk van fabienne chapot waar verkoper niet reageert, terwijl ik ook op een bijpassende tas aas en mijn bod daar geaccepteerd is...