Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
fleurtjeuh schreef:Oeps, heb nog een box besteld maar nu via PS zoe![]()
Ben benieuwd, je krijgt geen preview, maar kon wel duidelijker aangeven wat mijn stijl is en waar ik naar zoek. Je betaalt wel retour kosten als je alles terug stuurd. Ik ben benieuwd
Detroit schreef:fleurtjeuh schreef:Oeps, heb nog een box besteld maar nu via PS zoe![]()
Ben benieuwd, je krijgt geen preview, maar kon wel duidelijker aangeven wat mijn stijl is en waar ik naar zoek. Je betaalt wel retour kosten als je alles terug stuurd. Ik ben benieuwd
Hier heb ik ook besteld! Heb jij wel een bestelbevestiging gekregen?
Na een paar dagen wel een bestelbevestiging gekregen! Ben super benieuwd. Had een aantal hele toffe dingen van ze gezien (op instagram en facebook), maar dan is een blousje ineens 120 euro. Dat is toch wel een beetje overdreven
Detroit schreef:fleurtjeuh schreef:Oeps, heb nog een box besteld maar nu via PS zoe![]()
Hier heb ik ook besteld! Heb jij wel een bestelbevestiging gekregen?

fleurtjeuh schreef:Nou wat een flop voor mij..
[ [url=m/Xhia5X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerste die ik aantrok. Aangegeven geen hoge taille te willen vanwege het feit dat ik al het vet op mn buik opsla, dus ik lijk wel zwanger..
[ [url=m/ygUyyv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zelfde verhaal + het feit dat deze echt oncomfortabel zat. De taille is een onafgewerkte elastieken rand die je voelt zitten aan de binnenkant.
[ [url=m/FErmkM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit rokje was wel ok
[ [url=m/bSows5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vormeloze blous... Echt gewoon geen vorm in en de mouwen zijn te kort om zulke strakke manchetten te hebben. Mn vriend(modebewuster dan ik) heeft er een lintje omheen geknoopt zodat het nog iets leek.
[ [url=m/PhCEdQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze vond mijn vriend nog wel leuk, maar ik vind het niks. Veel te strak. Kon me amper bewegen en de kleur vind ik ook 3x niks.
Er zat ook nog een calvin klein low rise skinny bij(had aangegeven regular of high waist te willen...) Deze was te klein al voelde de kwaliteit wel goed aan.
Er zat ook een soort van nepleer legging bij, die zat kwa pasvorm ook niet lekker.
Dus ik heb alles weer terug in de doos gepropt en hij staat met de retour sticker klaar in de gang om terug te gaan.

dat staat me gewoon niet..
Dimphyl schreef:[ [url=m/YF6aGq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n4zGjd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oké mijn preview.. ik ben lichtelijk teleurgesteld. Enige dat ik er echt leuk uit vind is de rode rok, en dan evt dat zwarte topje.
De rest is allemaal enorm tuttig naar mijn zin, en ik had (ook nog extra in gesprek met stylist!) Aangegeven géén geel/pastel te willendat staat me gewoon niet..
Witte broek en jeans heb ik simpelweg al genoeg.. en dan is het witte jasje de stylists choice, nogmaals, ik ben zelf leliewit en ik hoef niet perse nog extra eruit te zien alsof ik ziek ben.. dat word me al genoeg gevraagd![]()
Vind dit zelf ook niet echt een 'hippe' kleding set voor een 26 jarige meid, maar kan dat misschien verkeerd zien, het is natuurlijk wel soort van de bedoeling om uit je comfortzone te stappen, dus ben benieuwd naar jullie meningen![]()
Overigens qua prijzen, is er opzich wel geluisterd,duurste item is de witte broek, 69.99, de rest allemaal onder de 40 en in de sale.
de zwarte top vind ik ook heel mooi, maar de rest vind ik een beetje saai denk ik Frummels schreef:Dimphyl schreef:[ [url=m/YF6aGq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oké mijn preview.. ik ben lichtelijk teleurgesteld. Enige dat ik er echt leuk uit vind is de rode rok, en dan evt dat zwarte topje.
De rest is allemaal enorm tuttig naar mijn zin, en ik had (ook nog extra in gesprek met stylist!) Aangegeven géén geel/pastel te willendat staat me gewoon niet..
Witte broek en jeans heb ik simpelweg al genoeg.. en dan is het witte jasje de stylists choice, nogmaals, ik ben zelf leliewit en ik hoef niet perse nog extra eruit te zien alsof ik ziek ben.. dat word me al genoeg gevraagd![]()
Vind dit zelf ook niet echt een 'hippe' kleding set voor een 26 jarige meid, maar kan dat misschien verkeerd zien, het is natuurlijk wel soort van de bedoeling om uit je comfortzone te stappen, dus ben benieuwd naar jullie meningen![]()
Overigens qua prijzen, is er opzich wel geluisterd,duurste item is de witte broek, 69.99, de rest allemaal onder de 40 en in de sale.
Ik vind die rokken echt geweldig. Zeker met een zwart stoer enkellaarsje met blokhak of met grove dad of plateau sneakersde zwarte top vind ik ook heel mooi, maar de rest vind ik een beetje saai denk ik
AylaL schreef:x_Ilse_x schreef:Mijn preview is ook binnen! Niet alles is mijn smaak, maar ze heeft heel goed naar mijn wensen geluisterd (items, budget). Er zitten zeker items tussen die ik wil uitproberen, maar ik ga er ook een aantal annuleren voor iets anders.
[ [url=m/7p7G4X.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/C4TLhc.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uhlPL1.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fR8r7M.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BfHVdw.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/i5OBRT.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ALupKx.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/48ggfn.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qi7Tdl.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/J3WnDQ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/g9sWfM.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JgmDDz.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GV5DfN.png]Afbeelding[/url] ]
Oeh leuk! Waar is dat zwart witte rokje van? En dat shirtje met dat hartje?
)

Boterbloem90 schreef:Dat topje op de 4e foto vind ik wel erg leuk! De kleuren van de kleding ook.
Maar beetje apart als je aangeef geen schoenen te willen dat je dan 3 paar krijgtDe nike's en adidas jurkje zou niks voor mij zijn, beetje gabber achtig

(mint groen, kan dat met niks uit mijn kast matchen, maar hij is te leuk).