Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sneeuwvlok23

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 19:58

Bij mij staat nu al 2 dagen dat ze 'de puntjes op de i aan het zetten is' dus ben nu wel heel erg benieuwd wat er uiteindelijk in m'n box zit :P

Detroit
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 19:59

fleurtjeuh schreef:
Oeps, heb nog een box besteld maar nu via PS zoe O:)
Ben benieuwd, je krijgt geen preview, maar kon wel duidelijker aangeven wat mijn stijl is en waar ik naar zoek. Je betaalt wel retour kosten als je alles terug stuurd. Ik ben benieuwd :D

Hier heb ik ook besteld! Heb jij wel een bestelbevestiging gekregen?
⚠️ Detroit kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:02

Gele jurkje en blouse met riempje vind ik je beide erg leuk staan!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:02

Detroit schreef:
fleurtjeuh schreef:
Ben benieuwd, je krijgt geen preview, maar kon wel duidelijker aangeven wat mijn stijl is en waar ik naar zoek. Je betaalt wel retour kosten als je alles terug stuurd. Ik ben benieuwd :D

Heb ik ook gedaan. Oeps :') Na een paar dagen wel een bestelbevestiging gekregen! Ben super benieuwd. Had een aantal hele toffe dingen van ze gezien (op instagram en facebook), maar dan is een blousje ineens 120 euro. Dat is toch wel een beetje overdreven -O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:11

brokjes schreef:
Gele jurkje en blouse met riempje vind ik je beide erg leuk staan!

Dat blousje heeft dus helemaal geen riempje. Was compleet recht en vormeloos. Dit was een lintje uit de doos die mn vriend even had omgeknoopt. T was echt een hobbezak

Afbeelding
De witte blouse van deze foto is het

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:11

Detroit schreef:
fleurtjeuh schreef:

Nog niet, maar ik heb hem ook pas net besteld :D

Kimsel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:43

Ik heb ook een PS zoe besteld :')
Was daar nu ook wel benieuwd naar al is het wel spannend om helemaal blind een box te krijgen

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:54

fleurtjeuh schreef:
Nou wat een flop voor mij..
[ [url=m/Xhia5X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerste die ik aantrok. Aangegeven geen hoge taille te willen vanwege het feit dat ik al het vet op mn buik opsla, dus ik lijk wel zwanger..
[ [url=m/ygUyyv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zelfde verhaal + het feit dat deze echt oncomfortabel zat. De taille is een onafgewerkte elastieken rand die je voelt zitten aan de binnenkant.
[ [url=m/FErmkM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit rokje was wel ok
[ [url=m/bSows5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vormeloze blous... Echt gewoon geen vorm in en de mouwen zijn te kort om zulke strakke manchetten te hebben. Mn vriend(modebewuster dan ik) heeft er een lintje omheen geknoopt zodat het nog iets leek.
[ [url=m/PhCEdQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze vond mijn vriend nog wel leuk, maar ik vind het niks. Veel te strak. Kon me amper bewegen en de kleur vind ik ook 3x niks.
Er zat ook nog een calvin klein low rise skinny bij(had aangegeven regular of high waist te willen...) Deze was te klein al voelde de kwaliteit wel goed aan.
Er zat ook een soort van nepleer legging bij, die zat kwa pasvorm ook niet lekker.

Dus ik heb alles weer terug in de doos gepropt en hij staat met de retour sticker klaar in de gang om terug te gaan.

Ik vind die gele jurk je heel mooi staan. Accentueert je taille mooi! Leren jasje is ook mooi maar kan me voorstellen dat het niet zo lekker zit.
De rok is leuk, maar denk dat je m een cm of 25 omhoog moet doen om hem tot z’n recht te laten komen, met je shirt er in :j

Mijn box staat hier op tafel maar ben te lui om het nu te passen. Beetje een drukke rot dag gehad.

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:57

Afbeelding
Afbeelding
Oké mijn preview.. ik ben lichtelijk teleurgesteld. Enige dat ik er echt leuk uit vind is de rode rok, en dan evt dat zwarte topje.
De rest is allemaal enorm tuttig naar mijn zin, en ik had (ook nog extra in gesprek met stylist!) Aangegeven géén geel/pastel te willen -O- dat staat me gewoon niet..
Witte broek en jeans heb ik simpelweg al genoeg.. en dan is het witte jasje de stylists choice, nogmaals, ik ben zelf leliewit en ik hoef niet perse nog extra eruit te zien alsof ik ziek ben.. dat word me al genoeg gevraagd :+

Vind dit zelf ook niet echt een 'hippe' kleding set voor een 26 jarige meid, maar kan dat misschien verkeerd zien, het is natuurlijk wel soort van de bedoeling om uit je comfortzone te stappen, dus ben benieuwd naar jullie meningen :D

Overigens qua prijzen, is er opzich wel geluisterd,duurste item is de witte broek, 69.99, de rest allemaal onder de 40 en in de sale.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:58

Ik heb mijn previeuw ook. Het totaal tikt de 1000 euro aan... 8)7 ik ga een deel schrappen denk ik ...

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:13

Dimphyl schreef:
[ [url=m/YF6aGq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n4zGjd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oké mijn preview.. ik ben lichtelijk teleurgesteld. Enige dat ik er echt leuk uit vind is de rode rok, en dan evt dat zwarte topje.
De rest is allemaal enorm tuttig naar mijn zin, en ik had (ook nog extra in gesprek met stylist!) Aangegeven géén geel/pastel te willen -O- dat staat me gewoon niet..
Witte broek en jeans heb ik simpelweg al genoeg.. en dan is het witte jasje de stylists choice, nogmaals, ik ben zelf leliewit en ik hoef niet perse nog extra eruit te zien alsof ik ziek ben.. dat word me al genoeg gevraagd :+

Vind dit zelf ook niet echt een 'hippe' kleding set voor een 26 jarige meid, maar kan dat misschien verkeerd zien, het is natuurlijk wel soort van de bedoeling om uit je comfortzone te stappen, dus ben benieuwd naar jullie meningen :D

Overigens qua prijzen, is er opzich wel geluisterd,duurste item is de witte broek, 69.99, de rest allemaal onder de 40 en in de sale.

Ik vind die rokken echt geweldig. Zeker met een zwart stoer enkellaarsje met blokhak of met grove dad of plateau sneakers :j de zwarte top vind ik ook heel mooi, maar de rest vind ik een beetje saai denk ik

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:19

Frummels schreef:
Dimphyl schreef:

Ik vind die rokken echt geweldig. Zeker met een zwart stoer enkellaarsje met blokhak of met grove dad of plateau sneakers :j de zwarte top vind ik ook heel mooi, maar de rest vind ik een beetje saai denk ik

Thanks, ik vind dus die rode rok ook super gaaf, ben heel benieuwd hoe die staat. Maar die met bloemen print in pastel, daar zie ik dames van 50 in ja, of nette meiden in de kerk zegmaar, maar niet mezelf in m'n vrije tijd.
Die groene.. de print vind ik al verschikkelijk, en voor deze geldt ook weer dat die niet te combineren is met iets anders dan lichte kleuren, dat staat mij gewoon niet -O-
Afbeelding

x_Ilse_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:21

AylaL schreef:
x_Ilse_x schreef:
Mijn preview is ook binnen! Niet alles is mijn smaak, maar ze heeft heel goed naar mijn wensen geluisterd (items, budget). Er zitten zeker items tussen die ik wil uitproberen, maar ik ga er ook een aantal annuleren voor iets anders.

[ [url=m/7p7G4X.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/C4TLhc.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uhlPL1.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/fR8r7M.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/BfHVdw.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/i5OBRT.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ALupKx.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/48ggfn.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/qi7Tdl.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/J3WnDQ.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/g9sWfM.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/JgmDDz.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/GV5DfN.png]Afbeelding[/url] ]

Oeh leuk! Waar is dat zwart witte rokje van? En dat shirtje met dat hartje?

Ik heb de linkjes even voor je opgezocht!
https://www.zalando.nl/opus-serz-t-shir ... 3-c11.html
https://www.zalando.nl/only-onlnew-athe ... q-q11.html

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:32

Ik heb ook mijn preview gekregen en ik heb er gemengde gevoelens over. Aan de ene kant snap ik wel waarom ze de items gekozen heeft, maar of ik echt enthousiast ben? Niet echt..
Ik zal jullie even een aantal dingen laten zien:

Afbeelding
Sandalen, niet vreselijk, maar ik had aangegeven geen schoenen te willen ontvangen (houd dit in gedachten voor de volgende 2 paren :'))

Afbeelding
Schoenen...

Afbeelding
Ik had aangegeven van jurkjes én bloemetjes te houden, dus ik snap de keuze wel. Ik vind hem denk ik niet vreselijk, maar ik zou het ook niet zelf uitzoeken zegmaar.

Afbeelding
Deze top met bijpassend (redelijk tuttig) rokje. Ik snap waarom ze het heeft uitgezocht, maar nee..
Ook een basic denim-achtig bloesje met een knoop, zag er een beetje goedkoop uit, dus ook niet leuk.

Afbeelding
Ik hoop dat ik deze wel leuk vind. Goed gekozen, gezien ik A-lijn rokjes en pastelkleuren had aangegeven leuk gevonden.

Afbeelding
Dat ik van pastelkleuren houd ja, maar dit niet.

Afbeelding
wéér schoenen en dit jurkje vind ik totaaal niet leuk.

Afbeelding
Deze twee dingen zijn denk ik wel leuk.

Afbeelding
Leuke boyfriend/mom jeans, shirt vind ik niet leuk.

Afbeelding
Deze vind ik niet leuk, ziet er een beetje tuttig uit op de andere foto's.

Sorry voor dit lange bericht, maar ik krijg de foto's even niet kleiner :o
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:39

Dat topje op de 4e foto vind ik wel erg leuk! De kleuren van de kleding ook.
Maar beetje apart als je aangeef geen schoenen te willen dat je dan 3 paar krijgt :+ De nike's en adidas jurkje zou niks voor mij zijn, beetje gabber achtig :D

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:41

Ik word hier weer echt zenuwachtig van.. :Y) Hoop maar dat ik duidelijk heb kunnen doorgeven wat mijn stijl is. Heb er wel een foto bij gedaan die mijn kledingstijl duidelijk aan geeft en mijn favo merken benoemd. :j

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:43

Boterbloem90 schreef:
Dat topje op de 4e foto vind ik wel erg leuk! De kleuren van de kleding ook.
Maar beetje apart als je aangeef geen schoenen te willen dat je dan 3 paar krijgt :+ De nike's en adidas jurkje zou niks voor mij zijn, beetje gabber achtig :D

Ja dat vond ik dus ook! En dat terwijl ik vond dat ze voor de rest wel goed naar me geluisterd had (pastelkleuren, zomeritems met bloemetjes, mom jeans).

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:45

Het is denk ik zo afhankelijk van welke stylist je hebt. Maar als iemand aangeeft geen schoenen te willen ofzo en dan toch 3 paar krijgt, dat vind ik wel raar. Zou ik ook duidelijk aangeven.

Bij mijn allereerste box heb ik ook alles geweigerd en duidelijke wensen aangegeven, de vervangingen waren toen echt wel een stuk leuker. Als er items bij zitten die je leuk vind zou ik dat gewoon doen. Je kunt het altijd terugsturen, haha.

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:46

Mijn preview ook binnen, opzich enthousiast! :D
Ik had aangegeven dat ik per product max 40,- wou uitgeven en daar gaat ze best vaak overheen. Leuke en ook minder leuke dingen. De broeken heb ik afgekeurd, ene veel te duur en ander vreemd model, en de zwarte blouse vind ik vreemd. De 1e witte weet ik niet, vind het niet echt wat maar misschien moet ik het aan zien, en zelfde voor witte ding boven die zwarte blouse

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Cookie2222 op 29-04-20 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

xVelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:49

Door dit topic had ik van de week ook een box besteld! Net mijn preview ontvangen en de feedback gegeven.

Het rokje van de Vila hierboven vind ik er wel leuk uitzien!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:51

Dimphyl: waauw die rok op de bovenste rij in t midden <3

Manon: de air max vind ik gaaf maar jammer dat je aardig wat schoenen kreeg terwijl je dat niet wilde

Cookie: die van jou vind ik echt gaaf! Zou dit echt bijna allemaal zo aantrekken :j

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:58

Thanks mars! Ben er zelf ook blij mee, ben benieuwd wat ze als vervangende verzint!

Manon: balen van de drie paar schoenen. Moet zeggen vind de Levi’s wel geel tof en het ‘tuttige’ rokje ook!

Dimphyl: leuke gevarieerde box! Voor mij zou daarvan alleen t zwarte en rode topje met borduursel met mouwtjes passen, maar smaken verschillen

Voor degene die nog een kortingscode zoeken, ik vond deze online: RFFAPTFZ58
Geeft 10% korting ;)

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:08

Vandaag mijn box gepast. Zat 1 verkeerd geleverd item bij. In plaats van die lelijke blouse zat er een super leuk jurkje in. We deden de doos open (ik en zusje) en zagen hem meteen. Ik zei gelijk: Ik hoop dat dat een jurkje is.

Afbeelding

Beetje mixed feelings over de box :D
1. Witte shirtje vond ik te strak, was opzich oké.
2. Flared broek die sowieso te klein was.
3. Tasje waren we allemaal verliefd op dus gehouden :') (mint groen, kan dat met niks uit mijn kast matchen, maar hij is te leuk).
4. Overhemd blouse. Deze morgen nog eens opnieuw passen, kleur vind ik wel mooi maar wist niet hoe ik hem moest dragen :+
5. Wijde broek. Was 3x niks, heeeeeeleee hoge taille, maar super gek kruis. Was ook te klein en liet me heel dik lijken.
6. Lelijke blouse. Die heb ik dus niet gekregen maar hoorde wel geleverd te worden en stond ook op de factuur. Zat een heeel leuk jurkje in, voor mij te klein, maar heb hem nu maatje groter besteld alleen wel beeeetje duur was die (van 90 voor 65) :+
7. Polkadot jurkje. Twijfels. Zusje en mams vonden hem wel leuk.
8. De blazer was ik meteen verliefd op en vriendinnen zeiden ook gelijk dat ik hem moest houden.
9. Bordeaux rode truitje was aan de kleine kant en hele gekke pasvorm.

Al met al houdt ik dan het volgende:
Blazer en Tasje. Jurkje heb ik dus wel nog besteld

Twijfels:
Polkadot jurkje, overhemd blouse

Ik had nu een mix tussen uitgesproken en ingetogen alleen vond ik hem best ingetogen.. Wie hebben er hier een uitgesproken box? Ik draag ook graag rood & geel / opvallendere kleuren dus had gehoopt een mooie box te zien met rustig en uitgesproken, maar helaas..

Die zonnebloem short zag ik helaas niet meer in mijn maat, maar ga hem wel in de gaten houden :D
Dit is het jurkje wat ik nu besteld hebt:https://www.zalando.nl/king-louie-emmy-dress-griffin-jerseyjurk-dragonfly-green-kl221c0bo-t11.html (wat dus verkeerd geleverd was)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:56

Dimphyl schreef:

Die rode rok is echt leuk! heb je daar teovallig een merk/ linkje van? :)

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 23:12

Dimphyl schreef:

Rode rokje vind ik super gaaf!