Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mylittlejoy schreef:Oostenrijk ging alweer voorzichtig open, toch? Dus mocht je Nederland kunnen verlaten heb je misschien wel kans dat dat eind juni kan.
Sizzle schreef:Wij gaan in de zomer eigenlijk nooit op vakantie aangezien we al in een vakantieland wonen. De skivakantie was al achter de rug dus we hebben niets te klagen. Wat ik echter wel erg jammer zou vinden is als ik mijn beste vriendin in Spanje de rest van 2020 niet meer kan bezoeken. Ik vraag me dan ook af hoe het gaat lopen met familie in het buitenland.
MarliesV schreef:Dat lijkt mij ook het moeilijkst van de hele situatie, de onzekerheid of je je familie kan zien de komende tijd.
Collega bij mij hier op kantoor komt oorspronkelijk uit Italie, haar ouders en haar zus/zwager/nichtje wonen in Lombardije. Die zou in de meivakantie gaan, dat is natuurlijk afgezegd.
Hopelijk kan ze in de zomer er even naar toe.
miccamaaike schreef:Zal nog wel een poosje afwachten zijn Bloembloem, ze weten zelf ook nog niet wat er wel en niet kan tegen die tijd. Zouden jullie vliegen of met de auto?
miccamaaike schreef:Tuinkije bedoelen ze... wel slecht idd dat ze dat sturen, dat kunnen ze toch ook wel even anders instellen.
BloemBloem schreef:miccamaaike schreef:Tuinkije bedoelen ze... wel slecht idd dat ze dat sturen, dat kunnen ze toch ook wel even anders instellen.
Ach die hebben nu ook wel andere dingen aan hun hoofd,
en ik moet ook niet zo zeiken, maar ik baal echt enorm dat de
vakantie niet doorgaat![]()
Zo, nu weer kijken naar wat we wel hebben en kunnen he?
Iemand een camper te huur? Lijkt me ook lachen! Weekendje door NL rijden en op
een parkeerplek slapen hahahaha!
BloemBloem schreef:Ach die hebben nu ook wel andere dingen aan hun hoofd,
en ik moet ook niet zo zeiken, maar ik baal echt enorm dat de
vakantie niet doorgaat![]()
Zo, nu weer kijken naar wat we wel hebben en kunnen he?
Iemand een camper te huur? Lijkt me ook lachen! Weekendje door NL rijden en op
een parkeerplek slapen hahahaha!
tita schreef:Zijn hier mensen die denken dat in juni/juli alles weer gewoon doorgaat kwa vakanties?
Winged schreef:tita schreef:Zijn hier mensen die denken dat in juni/juli alles weer gewoon doorgaat kwa vakanties?
Ik verwacht dat ik dit jaar niet naar het buitenland ga. Tenzij ik Friesland als buitenland mag zien