MoniqueT schreef:Kaja schreef:Wel eens bij stilgestaan dat mensen willen voorkomen om bij een eventuele lock down uren in de rij moeten staan om eten en drinken te kopen? Want dat is wat we zien in Italië en Spanje.
Dat dus. Wij zitten in Spanje en hebben zaterdag voor dik 600 euro boodschappen ingeslagen, waaronder heel veel drinkwater (want niet te drinken hier uit de kraan). We hopen zo minstens twee weken of hopelijk langer de deur niet eens uit te hoeven. Ik ga liever één keer flink boodschappen doen, dan elke dag of om de dag mezelf bloot te stellen aan het virus of anderen te kunnen besmetten. We zijn vorige week uit Amerika gekomen en proberen alle contact met anderen te vermijden, niet alleen voor onze eigen veiligheid.
Dat water lijkt me echt verschrikkelijk. Wat hebben wij dan geluk dat je het gewoon uit de kraan kan drinken, dus drinken heb je dan wel. De rest trouwens ook verschrikkelijk hoor, al jullie maatregelen, maar iets simpels als water waar ik niet eens stil bij sta...
Ik moet dus wel elke dag of om de dag, omdat ik dus niet alles kan krijgen in 1 keer (of 2 of 3 keer). Ik probeer nu telkens te gaan als ze een lading binnen krijgen, maar op de één of andere manier werkt het niet. Ik heb altijd een voorraadje, maar daar komen altijd nog normale boodschappen bij die ik nu niet te pakken krijg. Ook wel omdat ik geen oneindig budget heb. Ik ga liever helemaal niet meer.