Mooiste verwensing: DICK FOR BRAINS!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Domino_2006 schreef:Net met een veewagen op pad geweest en weer gevaarlijke capriolen gezien. Mensen die op het laatste moment hard voorbij rijden en dan voor je vol in de remmen gaan. Of mensen die dicht achter de wagen blijven plakken en gaan toeteren als het niet snel genoeg gaat.
De wagen was zwaar beladen (stond een comtois van +/- 1000 kilo in). En had dus een langere remweg en een langere opstart bij het wegrijden.
Zo wie zo mensen zonder geduld die de hele weg opeisen kan ik niet tegen.
JPitty schreef:Pffff.... Vanmorgen hier in Zwolle: N35 (ring Zwolle), deel waar je 70 mag. Persoon met aanhanger op de rechterbaan hield het op 50. Hmpf... Dus ik er omheen gereden. Rij weer op de rechterbaan, aangezien ik 2 kruisingen verderop rechtsaf moest, blijft er iemand op de baan links van mij plakken (andere bestuurder), ook met 50. En rechts inhalen mag niet... 2 banen opschuiven naar links en dan passeren was geen optie, gezien mijn afslag rechts snel naderde. Dus ik ook maar op de rem, maar bij het eerstvolgende verkeerslicht toch echt met 70 weggestoven om bij de volgende afslag rechtsaf te slaan... Ergerde me wel eventjes daar... 50 waar je 70 mag... Gaspedaal zit niet voor niks in de auto... Of kies een andere route als 70 je te snel gaat...
JPitty schreef:Als jij daar de weg kent, gaat om het stuk tussen de Mc aan de Ceintuurbaan en de kruising net ná het ziekenhuis. Vandaag trouwens bij het ophalen van mijn autootje geen ergernissen gehad in verkeer. Wel een hele hoop politieauto's overal, waarvan er eentje zonder sirene of zwaailicht wel door rood licht reed.