Ik kom eigenlijk nooit vervelende ouderen tegen. Van de week ook een gezellig praatje met een oudere vrouw in de rij voor de kassa
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
theadora99 schreef:Weet niet wat hierboven allemaal aan de hand is maar ik heb ook een verhaal over een oudere man. Ik ging mijn schoonzus van Eindhiven AirPort halen en bij de lift stapten we uit. Maar er stond een man met een bagagekarretje die in de lift wilde, maar we moesten voor hem langs. Dus mijn vriendin paste al net en deed iets meer dan nodig moeite, maar daarna reed hij nog wat verder naar voren waardoor ik er niet meer door paste. Voor de goede orde: hij wilde de lift in en ik eruit en die kant was mijn enige optie om eruit te gaan. Ik heb het karretje dan ook een klein duwtje gegeven nadat hij nog verder naar voren liep. Normaal wil ik best vragen of mensen alsjeblieft aan de kant willen maar op deze manier niet hoor
Avalanche81 schreef:theadora99 schreef:Weet niet wat hierboven allemaal aan de hand is maar ik heb ook een verhaal over een oudere man. Ik ging mijn schoonzus van Eindhiven AirPort halen en bij de lift stapten we uit. Maar er stond een man met een bagagekarretje die in de lift wilde, maar we moesten voor hem langs. Dus mijn vriendin paste al net en deed iets meer dan nodig moeite, maar daarna reed hij nog wat verder naar voren waardoor ik er niet meer door paste. Voor de goede orde: hij wilde de lift in en ik eruit en die kant was mijn enige optie om eruit te gaan. Ik heb het karretje dan ook een klein duwtje gegeven nadat hij nog verder naar voren liep. Normaal wil ik best vragen of mensen alsjeblieft aan de kant willen maar op deze manier niet hoor
Aaargh...... Kalmpjes blijven staan als ie je geen ruimte geeft is ook een optie

MarcoBorsato schreef:Oh niet Hanmar, ik heb pas net op Duhelo getemd en nu gaat die tem voor altijd verloren
Ik ga straks de supermarkt in voor 12 pakjes monchou en ik voorspel dat ik weer ruzie ga krijgen met bejaarden.

MarcoBorsato schreef:Beetje lucht in de injectie, vuil sekreet!