Asociale oudjes, spill

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mossel

Re: Asociale oudjes, spill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 01:31

Zo heb ik ook ooit een vrouw thuis gebracht die beduusd in de hal van de flat stond, ze wist de weg niet meer naar huis, maar wel het adres. Had toen geen auto dus hebben we het lopend gedaan, we hebben een half uur over een stukje van 5 min gedaan :(:)

Ik kom eigenlijk nooit vervelende ouderen tegen. Van de week ook een gezellig praatje met een oudere vrouw in de rij voor de kassa

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 01:45

Wauw moonfish, je zegt nu dus gewoon dat iedereen die over jouw woorden viel zelf ook maar te dik is?
Ik ben voor de zekerheid maar even op de weegschaal gaan staan, maar met 53 kilo en maatje 36 denk ik toch niet dat ik overgewicht heb. Je deed gewoon keihard aan fatshaming, en dat zouden ze op bokt ook gewoon harder mogen aanpakken.

Verder, Mars: +:)+ helemaal mee eens!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 01:51

Niemand ziet er goed uit in te kleine kleding. Maar dat is nog half niet zo lelijk als mensen die zich negatief uitlaten over iemand zijn gewicht.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 01:54

Gaan we weer! HOU OP!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 01:58

MarlindeRooz schreef:
Niemand ziet er goed uit in te kleine kleding. Maar dat is nog half niet zo lelijk als mensen die zich negatief uitlaten over iemand zijn gewicht.

_/-\o_

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 02:24

theadora99 schreef:
Weet niet wat hierboven allemaal aan de hand is maar ik heb ook een verhaal over een oudere man. Ik ging mijn schoonzus van Eindhiven AirPort halen en bij de lift stapten we uit. Maar er stond een man met een bagagekarretje die in de lift wilde, maar we moesten voor hem langs. Dus mijn vriendin paste al net en deed iets meer dan nodig moeite, maar daarna reed hij nog wat verder naar voren waardoor ik er niet meer door paste. Voor de goede orde: hij wilde de lift in en ik eruit en die kant was mijn enige optie om eruit te gaan. Ik heb het karretje dan ook een klein duwtje gegeven nadat hij nog verder naar voren liep. Normaal wil ik best vragen of mensen alsjeblieft aan de kant willen maar op deze manier niet hoor :=

Aaargh...... Kalmpjes blijven staan als ie je geen ruimte geeft is ook een optie :')

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 08:41

Avalanche81 schreef:
theadora99 schreef:
Weet niet wat hierboven allemaal aan de hand is maar ik heb ook een verhaal over een oudere man. Ik ging mijn schoonzus van Eindhiven AirPort halen en bij de lift stapten we uit. Maar er stond een man met een bagagekarretje die in de lift wilde, maar we moesten voor hem langs. Dus mijn vriendin paste al net en deed iets meer dan nodig moeite, maar daarna reed hij nog wat verder naar voren waardoor ik er niet meer door paste. Voor de goede orde: hij wilde de lift in en ik eruit en die kant was mijn enige optie om eruit te gaan. Ik heb het karretje dan ook een klein duwtje gegeven nadat hij nog verder naar voren liep. Normaal wil ik best vragen of mensen alsjeblieft aan de kant willen maar op deze manier niet hoor :=

Aaargh...... Kalmpjes blijven staan als ie je geen ruimte geeft is ook een optie :')

Dat gaat niet als er vanaf achter ook geduwd wordt omdat er 20 mensen de lift uit willen

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 09:34

Moderatoropmerking:
Ik wil jullie vragen om de discussies over lichaamsgewicht te staken. Het is best een beladen onderwerp en dat is ook te merken in het verloop van dit topic. Houd rekening met elkaar en plaats geen dingen waarvan je weet dat het anderen kan kwetsen. Daarbij is het enigszins offtopic, aangezien dit topic over ouderen gaat.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 11:23

Oh niet Hanmar, ik heb pas net op Duhelo getemd en nu gaat die tem voor altijd verloren ;(

Ik ga straks de supermarkt in voor 12 pakjes monchou en ik voorspel dat ik weer ruzie ga krijgen met bejaarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 11:29

MarcoBorsato schreef:
Oh niet Hanmar, ik heb pas net op Duhelo getemd en nu gaat die tem voor altijd verloren ;(

Ik ga straks de supermarkt in voor 12 pakjes monchou en ik voorspel dat ik weer ruzie ga krijgen met bejaarden.

Oh ja dat deed ik ook, maar omdat het niet in een groen balkje was, was het geen modden, maar als gebruiker, dus is het oke. }:0
Je (s)tem was al verloren, bij voorbaat.

Je moet die monchou ook niet naar ze gooien, maar braaf in je mandje leggen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 11:44

Ik belde vanmorgen de huisarts, ik ben al 5 weken aan het hoesten enz.
Maar ik kreeg iedere x een bandje.
Uiteindelijk kreeg ik de huisarts aan de telefoon en hij zei, dat hij met vakantie was tot 3 januari, maar problemen had met de afwezigheidsband van de telefoon.
Hij zei, maar je mag wel even komen, omdat ik toch bezig ben op de praktijk en je al weken aan het tobben ben en verschillende medicatie hebt gebruikt.
Dus ik zit alleen in de wachtkamer te wachten en er komt een oudere dame binnen. Dus ze zegt: de dokter is toch met vakantie. Ik: ja dat klopt, maar er zijn problemen met de telefoon, dus ik mocht even komen.
Zij: dan loop ik even door, dan kan hij mij mooi mijn injectie even geven.
Ik hoor de huisarts zeggen, neemt u maar even plaats in de wachtkamer, dan help ik u ook straks even.
Ondertussen zat ik al bijna een half uur in de wachtkamer. Dus de dame begint te klagen, dat ze moet wachten. Ik zeg nog, toch fijn dat de dokter ons even helpt terwijl hij vakantie heeft. Maar dat kwartje viel niet. Ze zegt nog tegen mij: je bent flink beroerd hè. En gaat na 10 min. weer naar de dokter om te vragen hoe lang het nog duurt.
Ik hoor de dokter zeggen: nog 5 minuten.
Even later gaat het belletje en voor ik kon reageren was mevrouw al bij de dokter naar binnen :D
Gewoon geen geduld en piept ongegeneerd voor.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 11:50

Beetje lucht in de injectie, vuil sekreet!

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 11:51

MarcoBorsato schreef:

:D :D

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 12:06

Had ik toch even wat van gezegd Electra, ik was er gewoon achterna gegaan.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 12:26

sureido schreef:
Had ik toch even wat van gezegd Electra, ik was er gewoon achterna gegaan.

Normaal doe ik dat wel, maar ik had er vandaag geen energie voor.
Ik was alleen maar blij dat mijn HA op zijn vrije dag, tijd voor me vrijmaakt. ;)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 12:33

Avalanche81 schreef:
Oh arme broer :(:) ik vind dat echt sneu......

Hij vond zichzelf ook erg zielig, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik, als ik er nu aan terug denk, er best om kan lachen hoe dat grote jongetje in eens een handtas om zijn oren kreeg :') _O-

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 12:36

Ze heeft wel lef idd, dat moet ik toegeven :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 12:38

Zonder meer, ze was volkomen badass :)) :')

Maar, zoals gezegd is mijn broertje ook wel een doetje, ik kan hem ook nog steeds aan terwijl ik een klein meisje van 1.62 hoog ben en behalve mijn schetterbek weinig in te brengen heb :') _O-

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 12:40

MarcoBorsato schreef:

Dit ja :oo wat een bitch.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 13:16

MarcoBorsato schreef:

Je bent erg streng! :+

Vandaag boodschappen gedaan in Le clerc en het was echt afgeladen vol. Heel heel veel ouderen en eerlijk waar geen onvertogen woord, niets ongeduldig of naars gezien. Alleen vrolijke jonge en oudere mensen die gewoon beleefd en gezellig kletsend in de rij, hun boodschappen deden. Want het was wel afgeladen vol, maar we werden snel geholpen want ook het winkelpersoneel was super aardig. Ik zelf heb me ook netjes gedragen +:)+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 13:20

Gedraag je Pien of ik grijp je ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 13:23

MarcoBorsato schreef:

Als ze zich zo goed blijft gedragen moet ik straks naar het postkantoor. <<)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 13:27

:=

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 13:35

Anoniem schreef:
MarcoBorsato schreef:

Dat moet jij sowieso of ik grijp je ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 14:38

Avalanche81 schreef:
Anoniem schreef:

Dat moet jij sowieso of ik grijp je ~~}>

_O- _O- _O- _O-

Ik doe niets onder dwang. Zelfs niet onder grappig bedoelde dwang.