Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marocje schreef:Oh jeetje wat een goed nieuws! Cht super fijn dat je daar iig geen zorgen om hoeft te hebben. Maar waarom die boete? Heeft dat te maken met een andere soort hypotheek ofzo?
blubblabhoi schreef:Ik moet inderdaad het contract openbreken en daardoor een boete betalen, anders heb ik een dikke BKR registratie en kan ik daardoor bijna € 90.000 minder lenen. In dit geval is huis inderdaad belangrijker!
Ik kan zelfs de overwaarde die ik hem zou moeten betalen financieren. Wat een opluchting. Had niet verwacht dat dit kon zonder ook nog hulp van m'n ouders. Ik heb me in tijden niet zo goed gevoeld. Ik heb nu al een beetje karma: ik ga er financieel misschien zelfs nog wel op vooruit!![]()
Ik heb nu in elk geval niet het gevoel 'dat ik met alle ellende achterblijf', haha.
Ik kan inderdaad niet wachten tot ik zijn gezicht zie als ik zeg dat ik het huis wil kopen, dat verwacht hij totaal niet![]()
Zelf zou hij het in geen mogelijkheid kunnen kopen. De waarde moeten we nog wel samen vaststellen, hopen dat we daar een beetje goed uit kunnen komen samen.
blubblabhoi schreef:Ik moet inderdaad het contract openbreken en daardoor een boete betalen, anders heb ik een dikke BKR registratie en kan ik daardoor bijna € 90.000 minder lenen. In dit geval is huis inderdaad belangrijker!
Ik kan zelfs de overwaarde die ik hem zou moeten betalen financieren. Wat een opluchting. Had niet verwacht dat dit kon zonder ook nog hulp van m'n ouders. Ik heb me in tijden niet zo goed gevoeld. Ik heb nu al een beetje karma: ik ga er financieel misschien zelfs nog wel op vooruit!![]()
Ik heb nu in elk geval niet het gevoel 'dat ik met alle ellende achterblijf', haha.
Ik kan inderdaad niet wachten tot ik zijn gezicht zie als ik zeg dat ik het huis wil kopen, dat verwacht hij totaal niet![]()
Zelf zou hij het in geen mogelijkheid kunnen kopen. De waarde moeten we nog wel samen vaststellen, hopen dat we daar een beetje goed uit kunnen komen samen.
Pareltjes schreef:blubblabhoi schreef:Ik moet inderdaad het contract openbreken en daardoor een boete betalen, anders heb ik een dikke BKR registratie en kan ik daardoor bijna € 90.000 minder lenen. In dit geval is huis inderdaad belangrijker!
Nou super! Maak een foto van zijn gezicht op dat moment en plak het op een dartbord, of maak er een deurmat van...lol
Pipodipo schreef:blubblabhoi schreef:Ik moet inderdaad het contract openbreken en daardoor een boete betalen, anders heb ik een dikke BKR registratie en kan ik daardoor bijna € 90.000 minder lenen. In dit geval is huis inderdaad belangrijker!
En over de waarde, je kan je huis ook gewoon laten taxeren, alsof je het zou verkopen.