Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veulen84 schreef:Ik had ergens half november een nieuwe telefoon besteld. Die kwam maar niet. Dus na 1,5 week ongeveer een klacht ingediend. Die wilde ze niet in behandeling nemen. Mocht pas na 2 weken. Dus na 2 weken geen telefoon wel een klacht. Zouden ze binnen 6 werkdagen op reageren. Vandaag op dag 5 telefoontje, We gaan een onderzoek starten en dat duurt ongeveer 2 weken. Dan ben je dus gewoon 5 weken verder.
Ongelooflijk...
WannabeAnky schreef:Mijn pakket is donderdag door de DHL bezorger leeggeroofd...Daar ging mijn nieuwe Desigual tas. Kreeg via FB een berichtje van iemand uit hetzelfde dorp dat bij haar in de afval container een lege doos met mijn adres erop lag. Dat was dus mijn lege pakket dat die avond bezorgd had moeten worden. Staat zelfs op haar beveilingingscamera, maar is best nog een gedoe om het geregeld te krijgen met DHL en Zalando, waar het pakket vandaan kwam. Echt zo brutaal!!
mvdende schreef:Veulen84 schreef:Ik had ergens half november een nieuwe telefoon besteld. Die kwam maar niet. Dus na 1,5 week ongeveer een klacht ingediend. Die wilde ze niet in behandeling nemen. Mocht pas na 2 weken. Dus na 2 weken geen telefoon wel een klacht. Zouden ze binnen 6 werkdagen op reageren. Vandaag op dag 5 telefoontje, We gaan een onderzoek starten en dat duurt ongeveer 2 weken. Dan ben je dus gewoon 5 weken verder.
Ongelooflijk...WannabeAnky schreef:Mijn pakket is donderdag door de DHL bezorger leeggeroofd...Daar ging mijn nieuwe Desigual tas. Kreeg via FB een berichtje van iemand uit hetzelfde dorp dat bij haar in de afval container een lege doos met mijn adres erop lag. Dat was dus mijn lege pakket dat die avond bezorgd had moeten worden. Staat zelfs op haar beveilingingscamera, maar is best nog een gedoe om het geregeld te krijgen met DHL en Zalando, waar het pakket vandaan kwam. Echt zo brutaal!!
Dit is dus ook exact de reden waarom ik mijn nieuwe telefoon op black friday gewoon persoonlijk ben gaan halen bij de Mediamarkt.
Dat soort dingen laat ik niet versturen, is zo diefstal gevoelig!
Ik hoop dat je die telefoon ooit nog gaat zien Veulen84, maar ben bang dat jouw telefoon hetzelfde lot heeft ondergaan als de tas van Wannabeanky.
Er is één geluk voor jou (en een pech voor de webshop) is dat de webshop verantwoordelijk is voor het te leveren item totdat jij dat ontvangen hebt. Komt het pakket niet meer boven water, dan behoor je een nieuw toestel van de webshop te krijgen.
Geld óók voor die tas, niet geleverd = nieuwe ontvangen op kosten van de webshop.
Belachelijk eigenlijk, dat andere niet van jouw spullen af kunnen blijven! Verzenden zou veilig moeten zijn, maar dat is het tegenwoordig niet echt meer.
WannabeAnky schreef:mvdende schreef:
Dit is dus ook exact de reden waarom ik mijn nieuwe telefoon op black friday gewoon persoonlijk ben gaan halen bij de Mediamarkt.
Ik hoop dat je die telefoon ooit nog gaat zien Veulen84, maar ben bang dat jouw telefoon hetzelfde lot heeft ondergaan als de tas van Wannabeanky.
Er is één geluk voor jou (en een pech voor de webshop) is dat de webshop verantwoordelijk is voor het te leveren item totdat jij dat ontvangen hebt. Komt het pakket niet meer boven water, dan behoor je een nieuw toestel van de webshop te krijgen.
Geld óók voor die tas, niet geleverd = nieuwe ontvangen op kosten van de webshop.
Belachelijk eigenlijk, dat andere niet van jouw spullen af kunnen blijven! Verzenden zou veilig moeten zijn, maar dat is het tegenwoordig niet echt meer.
Meh ja. Maar Desigual is niet in zoveel winkels meer te koop, niet in de buurt althans. Dan moet ik daar echt speciaal voor naar de andere kant van NL, dus dat bestel je dan al gauw online. Helaas kan je vaak ook niet kiezen qua bezorger, want ben sowieso al geen fan van DHL... Maar dit slaat echt alles ja.
Hopelijk lost Zalando het op met DHL.
mvdende schreef:Dit is dus ook exact de reden waarom ik mijn nieuwe telefoon op black friday gewoon persoonlijk ben gaan halen bij de Mediamarkt.
Veulen84 schreef:mvdende schreef:Dit is dus ook exact de reden waarom ik mijn nieuwe telefoon op black friday gewoon persoonlijk ben gaan halen bij de Mediamarkt.
Ik denk ook niet dat die telefoon nog boven water komt. De webwinkel wil geen nieuwe sturen voordat de postnl officeel heeft verklaart dat ie onvindbaar is. Dus nu moet ik dus gewoon wachten omdat de postnl dat blijkbaar pas na 4 a 5 weken wil doen.
Ik wil nog steeds goed corona gedrag vertonen en niet onnodig gaan winkelen. Paardlief is op mijn telefoon gaan staan, dus online een nieuwe bestellen leek logisch. Nou iets minder dus.
WannabeAnky schreef:Nee johMijn pakket is donderdag door de DHL bezorger leeggeroofd...Daar ging mijn nieuwe Desigual tas. Kreeg via FB een berichtje van iemand uit hetzelfde dorp dat bij haar in de afval container een lege doos met mijn adres erop lag. Dat was dus mijn lege pakket dat die avond bezorgd had moeten worden. Staat zelfs op haar beveilingingscamera, maar is best nog een gedoe om het geregeld te krijgen met DHL en Zalando, waar het pakket vandaan kwam. Echt zo brutaal!!
Veulen84 schreef:Ik had ergens half november een nieuwe telefoon besteld. Die kwam maar niet. Dus na 1,5 week ongeveer een klacht ingediend. Die wilde ze niet in behandeling nemen. Mocht pas na 2 weken. Dus na 2 weken geen telefoon wel een klacht. Zouden ze binnen 6 werkdagen op reageren. Vandaag op dag 5 telefoontje, We gaan een onderzoek starten en dat duurt ongeveer 2 weken. Dan ben je dus gewoon 5 weken verder.
Ongelooflijk...
Ongelooflijk...
karuna schreef:Mijn pakje zat net in de brievenbus maar is volgens de post.nl nog steeds zoek. Ze hebben het daar lijkt het niet echt onder controle of zomaar ik ben blij dat het er is omdat het ook niet meer is na te bestellen.
magda_90 schreef:Ik kom als mee lezer binnen vallen. Als je per toeval betaald hebt via Paypal of creditcard dan kun je wel je geld terug laten halen.
Ik heb een soortgelijke situatie gehad en toen mijn geld alvast terug gehaald. Pakket is nooit meer boven water gekomen.
Bloodymary schreef:En is het al wel door de leverancier aangeboden aan PostNL? Of ligt het nog bij de leverancier?
_San87_ schreef:Onderzoek naar een pakket duurt 21 dagen.