Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 16:47

MaNdiii schreef:
Oh ik denk dat ik het nog niet snap waar moet je een hint over geven? Naar wie je het pakketje stuurt?

Nee, over jezelf. Je lootje moet raden wie jij bent.

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 17:24

MaNdiii schreef:
Oh ik denk dat ik het nog niet snap waar moet je een hint over geven? Naar wie je het pakketje stuurt?

Het idee is dat niemand vooraf weet wie een pakket voor ze samen stelt. Jij stopt een of meerdere hints naar je identiteit in het pakket dat je verzend en dan gaat degene die het pakket uitpakt puzzelen wie het pakket heeft samengesteld

MaNdiii

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 17:25

Top! Dat word verzinnen

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 17:37

Oehjhh ik dacht eigenlijk dat ik te laat
was maar toch niet :D

Ik zal me gelijk even voorstellen!
Jessica, 20 jaar(bijna 21) ondertussen alweer een jaartje samen met mn lieve vriend & sinds december vorig jaar in ons eigen huisje !

- spulletjes voor in huis zijn welkom :) hoofdkleuren zijn paars en donkergrijs

Nu iets dat voor mij vorige jaren altijd een top was, maar nu een grote flop vanwege afvallen, chocola

Verder heb ik het altijd koud & Ben ik fan van allerlei teksten van rumag & darum enzo

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 18:45

Nummer 68 van de lijst meldt zich!

Mijn naam is Dyphusion (Kim) en ik ben 24 jaar oud. Momenteel ben ik derdejaars verpleegkundige in opleiding. :) Volgens mij is er niet veel over mij te vinden, dus ik zal proberen om zo nu en dan in het topic te reageren met wat tips. Voel je zeker vrij om hier vanaf te wijken! Het zijn tips, geen verplichtingen ;)

Momenteel woon ik nog thuis, dus interieur dingen zijn voor mij een no go, aangezien mijn kamer nu al te vol is. Daarnaast zal mij moeder daar ook niet zo blij mee zijn, aangezien zij het op moet tillen om te poetsen :+ We hebben twee honden, een van 15 en een van morgen 16 weken. Voor de oudste, een maltezer, hoef je niks te kopen, dit is een kieskeurige eter die je niet ergens meer blij mee maakt. Sinds de pup erbij is gekomen eet hij wel meer dingen dan vroeger. Rara, hoe komt dat. :') Verder slaapt hij veel. Mocht je toch iets voor hem willen kopen dan zijn de kattenstokjes van de Lidl favoriet als beloning voor na het wandelen. De pup, een dwergkees, kun je met meer dingen blij maken. Qua snoepjes vindt zij van alles lekker, maar ik probeer om haar zo veel mogelijk natuurlijke en onbewerkte dingen te geven, dus daar rekening mee houden zou voor mij wel een plus zijn. Verder speelt zij nog erg graag. Knuffels lijken de grote favoriet te zijn, maar verder speelt ze ook graag met sokken en afgeknipte broekspijpen (don't ask) :'). Ook haar kattenballetje van de Action is favoriet, maar die heb ik helaas niet meer kunnen vinden. ;( Dat was in ieder geval een paars en wit balletje met beide een belletje erin. Een daarvan is helaas al gesneuveld. De knuffels mogen best tweedehands zijn, aangezien ze toch nog alles stuk bijt. Graag dan wel gewassen, of even aangeven dat ik ze zelf moet wassen, dat is ook geen probleem, maar wel zo hygiënisch! Mocht je zelf kunnen breien of haken zou dat natuurlijk ook super zijn! Voor eventuele foto's van de (b)engels kun je altijd even het beheer PB'en, dan lever ik ze aan. Ik zet ze liever niet zo op het internet neer.

Verder staat op mijn ingeleverde flop lijstje geen eten, make-up, fluffy sokken, notitieboekjes. Eten omdat ik eigenlijk op dieet moet, en dat doe ik het liefst door KHA/keto te eten. Mocht je hier nog lekkere recepten of benodigdheden voor hebben, dan mag dat natuurlijk altijd! Make-up draag ik wel, maar dan de high-end producten, dus dat valt buiten het budget :+ Fluffy sokken en notitieboekjes draag/gebruik ik niet, dus vandaar dat dit zonde zou zijn om erin te stoppen.

Tweedehands spullen, zoals boeken, vind ik prima, als ze er nog gewoon bruikbaar uitzien.

Ik denk dat dit het wel even is voor nu. Zoals eerder gezegd zijn dit tips, geen verplichtingen. Zie maar wat je er mee doet, nu nog Secret Santa. Mocht je verder nog vragen gaan hebben, zal dit vast wel via het beheer kunnen die dan een berichtje plaatsen in het topic. Veel succes en plezier met winkelen alvast. :wave:

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 18:49

Ik wil een vulling vol glitters, confetti, stro, slierten, piepschuimbolletjes, [vul zelf in]. Of niet. Wat mijn Secret Santa maar verzint of leuk vindt. Zo.
Laatst bijgewerkt door Leo op 05-09-19 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 18:52

Oh ja, de pup eet alles wat ze tegen komt, dus het zou fijn zijn als daar een beetje rekening mee gehouden kan worden. :)

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 18:56

Ik laat mij volledig verrassen dit jaar. Qua vulling etc. maakt me ook niet uit. Als het een troep is ruim ik het wel op.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 19:14

De vulling maakt mij ook niets uit hoor. Ik heb een goede stofzuiger.

Ik kijk alweer op van alle ‘eisen’ en dingen waar rekening mee moet worden gehouden :') Ik beloof niks hoor jongens. Deelname is op eigen risico _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 19:18

Kwa vulling moet het veilig voor de katten zijn , een glitterkat kan leuk zijn :')

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-19 19:18

Rebecca schreef:
Kwa vulling moet het veilig voor de katten zijn , een glitterkat kan leuk zijn :')

En geen kranten toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 19:22

ynskek schreef:
[naam] schreef:

En geen kranten toch?

Nee :') dan gaat het direct de container in :r

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 19:23

Naja eisen... als er rekening mee gehouden kan worden met een allergie/hooikoorts dan zou dat erg prettig zijn ja.
Glitters kan je jaren later nog overal in terugvinden. Prima als je dat leuk vind maar liever niet.
Blijft er nog genoeg ander leuk spul over ;)
Maar voor wie de "eisen" het te moeilijk vinden :D

- kranten
- stof
- bubbelplastic ( zooooooo leuk dat poppen :D )
- ballonnen
- ballebakballen
- geen vulling nodig door de vele kadotjes :+
- stro zou hier ook nog kunnen
- moet ik nog even verder gaan _O-

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 19:39

Ballenbakballen :D Awesome! Kan ik mn eigen ballenbak maken...

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 20:02

De hond jat toch alles wel uit de doos, dus glitter vind ik wel leuk voor hem :') Overigens vindt hij bubbelplastic geweldig <<)

Edit: Oh! En kranten! Vindt hij nóg leuker :))

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 20:03

Leo schreef:
Ik wil een vulling vol glitters, confetti, stro, slierten, piepschuimbolletjes, [vul zelf in]. Of niet. Wat mijn Secret Santa maar verzint of leuk vindt. Zo.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 21:53

Bij mij mag hooi en stro/zaagsel wel hoor. Scheelt weer in de stalkosten :+ :Y)

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 22:23

Hier mag er ook wel van alles qua vulling in. Heb geen allergie, en wat er op de vloer belandt is de veegploeg (bezem, stoffer en blik), dweil of stofzuiger weer goed voor.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 22:27

Ik doe er zelf milieuvriendelijke plastic vuldingetjes in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 22:33

Ik lees het al, pakketje dus buiten open maken......

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 22:36

Ik vind glitters helemaal prima maar graag een waarschuwing voordat ik het open kan maken. Ik woon namelijk op mijn werk en dit is een vakantiehuisje wat na de winter gewoon weer in de verhuur komt :=
Verder zijn kussentjes erg leuk maar echt dingetjes voor in huis zijn nog niet echt nuttig
Ik las net iets over sieraden, ik draag alleen knopoorbelletjes.
Sinds afgelopen voorjaar heb ik mijn eerste echte eigen paard gekocht, ze is een tinker merrie <3 voor haar zijn spulletjes in het roze altijd welkom :D

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 22:37

Mondy schreef:
Naja eisen... als er rekening mee gehouden kan worden met een allergie/hooikoorts dan zou dat erg prettig zijn ja.
Glitters kan je jaren later nog overal in terugvinden. Prima als je dat leuk vind maar liever niet.
Blijft er nog genoeg ander leuk spul over ;)
Maar voor wie de "eisen" het te moeilijk vinden :D

- kranten
- stof
- bubbelplastic ( zooooooo leuk dat poppen :D )
- ballonnen
- ballebakballen
- geen vulling nodig door de vele kadotjes :+
- stro zou hier ook nog kunnen
- moet ik nog even verder gaan _O-

confetti kanonnen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 22:47

_O-

Het pakket brengen met een fanfare _O-

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-19 22:48

Er is afgelopen jaar zelf een Santa geweest die ons vooraf open maak instructie heeft laten doorgeven :j

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 22:55

Rebecca schreef:
_O-

Het pakket brengen met een fanfare _O-

Dat wil ik ook! _O-