MaNdiii schreef:Oh ik denk dat ik het nog niet snap waar moet je een hint over geven? Naar wie je het pakketje stuurt?
Nee, over jezelf. Je lootje moet raden wie jij bent.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MaNdiii schreef:Oh ik denk dat ik het nog niet snap waar moet je een hint over geven? Naar wie je het pakketje stuurt?

hoofdkleuren zijn paars en donkergrijs
Volgens mij is er niet veel over mij te vinden, dus ik zal proberen om zo nu en dan in het topic te reageren met wat tips. Voel je zeker vrij om hier vanaf te wijken! Het zijn tips, geen verplichtingen 
We hebben twee honden, een van 15 en een van morgen 16 weken. Voor de oudste, een maltezer, hoef je niks te kopen, dit is een kieskeurige eter die je niet ergens meer blij mee maakt. Sinds de pup erbij is gekomen eet hij wel meer dingen dan vroeger. Rara, hoe komt dat.
Verder slaapt hij veel. Mocht je toch iets voor hem willen kopen dan zijn de kattenstokjes van de Lidl favoriet als beloning voor na het wandelen. De pup, een dwergkees, kun je met meer dingen blij maken. Qua snoepjes vindt zij van alles lekker, maar ik probeer om haar zo veel mogelijk natuurlijke en onbewerkte dingen te geven, dus daar rekening mee houden zou voor mij wel een plus zijn. Verder speelt zij nog erg graag. Knuffels lijken de grote favoriet te zijn, maar verder speelt ze ook graag met sokken en afgeknipte broekspijpen (don't ask)
. Ook haar kattenballetje van de Action is favoriet, maar die heb ik helaas niet meer kunnen vinden.
Dat was in ieder geval een paars en wit balletje met beide een belletje erin. Een daarvan is helaas al gesneuveld. De knuffels mogen best tweedehands zijn, aangezien ze toch nog alles stuk bijt. Graag dan wel gewassen, of even aangeven dat ik ze zelf moet wassen, dat is ook geen probleem, maar wel zo hygiënisch! Mocht je zelf kunnen breien of haken zou dat natuurlijk ook super zijn! Voor eventuele foto's van de (b)engels kun je altijd even het beheer PB'en, dan lever ik ze aan. Ik zet ze liever niet zo op het internet neer.
Fluffy sokken en notitieboekjes draag/gebruik ik niet, dus vandaar dat dit zonde zou zijn om erin te stoppen.

)
Awesome! Kan ik mn eigen ballenbak maken...
voor haar zijn spulletjes in het roze altijd welkom
Mondy schreef:Naja eisen... als er rekening mee gehouden kan worden met een allergie/hooikoorts dan zou dat erg prettig zijn ja.
Glitters kan je jaren later nog overal in terugvinden. Prima als je dat leuk vind maar liever niet.
Blijft er nog genoeg ander leuk spul over
Maar voor wie de "eisen" het te moeilijk vinden![]()
- kranten
- stof
- bubbelplastic ( zooooooo leuk dat poppen)
- ballonnen
- ballebakballen
- geen vulling nodig door de vele kadotjes![]()
- stro zou hier ook nog kunnen
- moet ik nog even verder gaan