Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pepperrr

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 11:52

Baby's zijn lelijk idd.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 11:59

MarlindeRooz schreef:
Shaggy09 schreef:
Ik heb nog nooit iemand op een motor gezien zonder helm of met een korte broek.

Moet je een keertje naar Griekenland gaan. :=

Kijk ff op de snelweg rondom Amsterdam en je ziet ze genoeg. Keek vanuit een vorige werkgever van mijn werkplek uit op de snelweg, telde er op 1 dag 15 met korte broek, waarvan 9 ook zonder mouwen. En 2 ook zonder helm.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:00

Pepperrr schreef:
Baby's zijn lelijk idd.

Ja klopt.

Behalve die van mij dan.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:01

Een muilkorf- en aanlijnplicht voor pitbulls, staffords, en andere 'powerbreeds'. Liefst zie ik ze helemaal niet meer d.m.v. een fok- en houdverbod. Mensen die zeggen dat het nooit aan de hond ligt, maar dat het aan de opvoeding ligt, vind ik naïef.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:04

Giolli schreef:
Pepperrr schreef:
Baby's zijn lelijk idd.

Ja klopt.

Behalve die van mij dan.

Haha precies dit.
De meeste baby's vind ik ook niet mooi. Tot dat die van mezelf ter wereld kwam, die vond ik echt gelijk prachtig. "Oh hij is zo mooi" zei ik letterlijk. Als ik de foto's terugkijk was hij toen nog niet op zijn knapst :+ Leuk is dat wat hormonen met je doen.
Laatst bijgewerkt door miccamaaike op 30-08-19 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:09

Ik vind influencers kansloos en irritant.

Ik heb een hekel aan instagram en wanneer mensen erover praten. Insta dit, insta zo, insta kots. Insta ga verdorie een leven buiten social media en al dat nepgedoe zoeken. Niemand wil jouw nep-perfecte-kijk-mij-foto's zien. Of blijkbaar dus wel helaas...

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:13

Giolli schreef:
Pepperrr schreef:
Baby's zijn lelijk idd.

Ja klopt.

Behalve die van mij dan.

:')

Moet spontaan aan Herman Finkers denken. Dat is bij mij nog standaard de 1e ingeving, wat een lief kind. Zeg je niks lelijks, terwijl je het stiekem wel een heel lelijke baby vindt :=

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:14

Oja!

De herfst is mijn lievelingsseizoen, zomer is echt niks voor mij. Heerlijk juist dat onstuimige weer <3

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:18

In de categorie babies vind ik het ook altijd zo verbazingwekkend dat van die hele dikke plofbabies iets opwekken dat mensen er he-le-maal weg van zijn :? Vetrollen, sinaasappeldijen en alles er op en er aan...ik vind dat bij een baby net zo min mooi als bij een volwassene :P

Het is mij allemaal prima hoor, ik heb er niks tegen, maar ik vind dat toch wel een bijzonder verschijnsel altijd dat er hele volksstammen dramatisch verliefde "om op te vreten" gevoelens bij krijgen :))

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:28

Giolli schreef:
Pepperrr schreef:
Baby's zijn lelijk idd.

Ja klopt.

Behalve die van mij dan.

Zo vind ik het altijd lastig wat te zeggen als iemand een kindje gekregen heeft en iedereen roept dat het toch zo'n mooi kind is :+

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:32

Kensington is verschrikkelijk, Titanic is een prutfilm, Davina Michelle is een schreeuwerd :D
Straattaal....doe ff normaal zeg, we wonen gewoon in Nederland, en doen alsof je 'from the hood' komt is zielig.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:32

Gewoon, gefeliciteerd en veel geluk en gezondheid. Je hoeft niet te zeggen oh wat een lieverd of mooierd. :')
“Knap gedaan! Niet uitgescheurd?” Werkte hier ook goed.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:33

Wiwabalia schreef:
Relaxed schreef:
Waarom zou je zonder kinderen in het hoogseizoen op vakantie willen :+

Dit ga ik ook nooit begrijpen... ben blij dat wij juist buiten die periode kunnen. Geen gillende kinderen en veel goedkoper waardoor wij langer of verder kunnen. :j

Niet willen, maar moeten helaas... iets met bouwvak enzo...
Gelukkig bestaat er tegenwoordig adults-only

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:34

Als een man op Tinder 'me kind' of 'me motor' schrijft. Alles met 'me' dus, swipe ik 'm meteen naar links, hoe knap ook...

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:39

Storm schreef:
Als een man op Tinder 'me kind' of 'me motor' schrijft. Alles met 'me' dus, swipe ik 'm meteen naar links, hoe knap ook...

Je bedoelt dan 'me' gebruiken als bezittelijk voornaamwoord? Want ik neem aan dat je er in de wederkerige vorm geen probleem mee hebt?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:44

Giolli schreef:
Gewoon, gefeliciteerd en veel geluk en gezondheid. Je hoeft niet te zeggen oh wat een lieverd of mooierd. :')

Hahaha 'Niet uitgescheurd?' :')

Also, ik houd echt van aliexpres!

Inderdaad, ik vind het ook vreselijk als mensen 'me' zeggen. 'Ik ben me telefoon kwijt', 'Ik ben me spullen vergeten'. Echt schijtirritant. Of 'men' vind ik ook stom. 'Ik heb men paard in de wei gezet'.

Hier nog wat dingetjes:

- Ik vind sushi niet te vreten.
- Ik vind natuurlijke haarkleuren oersaai. Ik heb altijd felle kleuren zoals blauw, roze, paars, groen. Op mijn profielfoto is het blond, roze was eruit gegaan :')
- Ik vind een bril superleuk staan! Heb er zelf helaas geen nodig :')
- Ook beugels vind ik stoer staan. Mijne is er nu al 5 jaar uit. Mis hem qua uiterlijk heel erg.
- Ik ben extreem gefascineerd door het weer en sterrenkunde.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:47

Neem een bril zo der sterkte :)*

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:49

SusanH schreef:
Mars schreef:
Linda de Mol trek ik ook niet, dat gehinnik van haar :=

Nog zo iemand: Jeroen v Koningsbrugge, wat een ergerlijk mannetje is dat. Heb werkelijk nog nooit moeten lachen om die man die zichzelf duidelijk de leukste thuis vindt.

Linda vind ik ook vreselijk. En Jeroen in die spelprogramma's ook. In Draadstaal vind ik hem briljant. Vooral als hij in de rol van Fred is.

Nikass: niet iedereen is het met elkaar eens hier hoor. Heel veel meningen hier vind ik tenenkrommend. Maar ik vind dit geen topic om mensen naar de reden achter hun mening te vragen, of om er een discussie over aan te gaan.

Het is ook geen topic om te vertellen waar je een hekel aan hebt, en toch doet iedereen dat (helaas).
Niet iedereen is het met elkaar eens, dat klopt, maar onpopulaire meningen zijn het voor het grootste gedeelte ook niet.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:51

Oh en ik vind bijna alles uit de top 40 küt. Was 10 jaar geleden niet zo tho.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:54

Jawel, 10 jaar geleden was het ook al slappe hap, allemaal van die niemendalletjes :+

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:55

Shenavallie schreef:
Rebel_Jits schreef:
Mensen die iets krijgen door eigen toedoen, hoeven wat mij betreft geen behandeling te krijgen voor die miserie. Voorbeeld: een roker krijgt longkanker. Jammer joh, had je maar niet moeten roken. Alcoholist en lever kapot? Helaas, maar voor jouw bedje ook 5 anderen die nooit een druppel hebben aangeraakt.
Idioten ruimen zichzelf wel op, die moet je niet beschermen. Iets met: survival of the fittest. (dus niet de fattest!)

Aanvullend hierop: ik zeg altijd dat motor- en brommerrijders die zichzelf niet goed kleden, zelf voor de kosten bij een ongeluk moeten opdraaien. Waarom zou je een helm dragen als je geen beschermende kleding, handschoenen en goed schoeisel draagt...
Oh, en over brommerrijders: als jij op een opgevoerde brommer zonder helm en op slippers wilt rijden, prima. Maar ook dan zijn de kosten voor alle hulpdiensten en behandelingen voor eigen rekening.

Interessant... Oftewel: mensen die van hun paard donderen kunnen op eigen kosten behandeld worden. Mensen die een auto ongeluk krijgen ook. Mensen die vlees eten hebben pech als ze darmkanker krijgen. Wordt een goedkope zorgverzekering zo.
Misschien niet populair: maar er is een groot gebrek aan solidariteit in onze samenleving.

lieflampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:57

karamel- zeezout is vies en zwaar overrated

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:59

Giolli schreef:

Ik las hier laatst een leuke op bokt: zeggen "wat een leuke kleertjes heeft ie aan" _O-

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 13:00

pmarena schreef:
Jawel, 10 jaar geleden was het ook al slappe hap, allemaal van die niemendalletjes :+

Nou toen kon je het nog tenminste muziek noemen. Wat je nu hoort is echt troep.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 13:02

Magrathea schreef:
Ik vind het trouwens ook wat kort door de bocht om te zeggen "jij kiest ervoor om zo te eten". Nee, ik heb er niet voor gekozen om in een wereld te leven waarin dieren doodmaken voor eten normaal is, en ik kan dan ook echt niet meer met droge ogen een stuk vlees wegwerken, dat komt er gelijk weer uit doordat ik me zo bewust ben van het leed dat erachter zit.
Het is niet dat het makkelijker of leuker is ofzo :o soms denk ik ook wel eens dat het fijn zou zijn om gewoon ongestoord McDonalds te kunnen eten, met het vliegtuig te gaan, auto te rijden, volop deel te nemen aan de consumptiemaatschappij en wat al niet meer zonder enig schuldgevoel of besef van de impact op de planeet / dieren / mensen in derdewereldlanden. Zou een stuk makkelijker zijn. Maar daar wordt de wereld geen betere plek van. Ik KAN daar echt niet van wegkijken. :n

En zo is het :j
Gelukkig zijn er nog mensen met een geweten.