Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Shaggy09 schreef:Ik heb nog nooit iemand op een motor gezien zonder helm of met een korte broek.
Moet je een keertje naar Griekenland gaan.
Giolli schreef:Pepperrr schreef:Baby's zijn lelijk idd.
Ja klopt.
Behalve die van mij dan.
Wiwabalia schreef:Relaxed schreef:Waarom zou je zonder kinderen in het hoogseizoen op vakantie willen
Dit ga ik ook nooit begrijpen... ben blij dat wij juist buiten die periode kunnen. Geen gillende kinderen en veel goedkoper waardoor wij langer of verder kunnen.
Giolli schreef:Gewoon, gefeliciteerd en veel geluk en gezondheid. Je hoeft niet te zeggen oh wat een lieverd of mooierd.![]()
“Knap gedaan! Niet uitgescheurd?” Werkte hier ook goed.
SusanH schreef:Mars schreef:Linda de Mol trek ik ook niet, dat gehinnik van haar
Nog zo iemand: Jeroen v Koningsbrugge, wat een ergerlijk mannetje is dat. Heb werkelijk nog nooit moeten lachen om die man die zichzelf duidelijk de leukste thuis vindt.
Linda vind ik ook vreselijk. En Jeroen in die spelprogramma's ook. In Draadstaal vind ik hem briljant. Vooral als hij in de rol van Fred is.
Nikass: niet iedereen is het met elkaar eens hier hoor. Heel veel meningen hier vind ik tenenkrommend. Maar ik vind dit geen topic om mensen naar de reden achter hun mening te vragen, of om er een discussie over aan te gaan.
Shenavallie schreef:Rebel_Jits schreef:Mensen die iets krijgen door eigen toedoen, hoeven wat mij betreft geen behandeling te krijgen voor die miserie. Voorbeeld: een roker krijgt longkanker. Jammer joh, had je maar niet moeten roken. Alcoholist en lever kapot? Helaas, maar voor jouw bedje ook 5 anderen die nooit een druppel hebben aangeraakt.
Idioten ruimen zichzelf wel op, die moet je niet beschermen. Iets met: survival of the fittest. (dus niet de fattest!)
Aanvullend hierop: ik zeg altijd dat motor- en brommerrijders die zichzelf niet goed kleden, zelf voor de kosten bij een ongeluk moeten opdraaien. Waarom zou je een helm dragen als je geen beschermende kleding, handschoenen en goed schoeisel draagt...
Oh, en over brommerrijders: als jij op een opgevoerde brommer zonder helm en op slippers wilt rijden, prima. Maar ook dan zijn de kosten voor alle hulpdiensten en behandelingen voor eigen rekening.
Magrathea schreef:Ik vind het trouwens ook wat kort door de bocht om te zeggen "jij kiest ervoor om zo te eten". Nee, ik heb er niet voor gekozen om in een wereld te leven waarin dieren doodmaken voor eten normaal is, en ik kan dan ook echt niet meer met droge ogen een stuk vlees wegwerken, dat komt er gelijk weer uit doordat ik me zo bewust ben van het leed dat erachter zit.
Het is niet dat het makkelijker of leuker is ofzosoms denk ik ook wel eens dat het fijn zou zijn om gewoon ongestoord McDonalds te kunnen eten, met het vliegtuig te gaan, auto te rijden, volop deel te nemen aan de consumptiemaatschappij en wat al niet meer zonder enig schuldgevoel of besef van de impact op de planeet / dieren / mensen in derdewereldlanden. Zou een stuk makkelijker zijn. Maar daar wordt de wereld geen betere plek van. Ik KAN daar echt niet van wegkijken.