De eeuwige single.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 23:04

Callisto04 schreef:
Groter bed kopen kan ook!

Ja maar denk je eens in..
Dat hele grote bed kopen... en 2 kleine mensen erin.

Ik ben verkocht hoor zoveel ruimte om te slapen <3

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 23:08

Lengte doet er voor mij niet toe. Meegekregen vanuit huis. Mijn moeder is 1.65 hoog, mijn vader 1.93 hoog. En volgend jaar 40 jaar getrouwd. Lengte maakt mij dan ook niks uit. Ikzelf ben 1.67 hoog, dus mannen zijn al snel langer dan ik ben. Heb hier een opstapje van het bekende Zweedse woonwarenhuis, desnoods pak ik die er gewoon bij. :')

Gewicht/ bouw wordt een ander verhaal. Ik merk dat ik mannen die enigszins gespierd zijn (sportieve bouw) wel aantrekkelijk vindt, en mannen met flinke bierbuik of van type kleerkast totaal niet.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 23:35

Een groot tweepersoonsbed is inderdaad heerlijk als je die in je uppie hebt, ik rol tijdens het slapen dat hele ding over en met 3 kussens er op is er altijd wel eentje koel. :') Zeker met die warmte van de afgelopen dagen moet ik er niet aan denken dat er nog iemand naast ligt, yiegh!

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 23:39

mala26 schreef:
Zou grappig zijn als alle mannen vanaf de 1.90 en hoger dat ook zouden zeggen, ik date geen kleinere vrouwen. Sterft de wereld uit.
Of wordt donders hoge hakken dragen en dan haak ik af, aangezien ik met gympen aan al op mn bek kan gaan.

Ik snap dat als je zelf lang bent dat je dan ook een persoon van gelijkbare hoogte wilt hebben maar als je iemand echt leuk vindt en je vult elkaar aan en al dat romantische geneuzel dan is lengte toch niet belangrijk?

Nou ja de wereld uitsterven, door mij zou er sowieso al niets bijkomen, want kinderen wil ik niet. En voor mij maakt de lengte wel uit, gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde.
Toen ik nog aan Tinder deed, vroeg ik bij een match ook als eerste hoe lang diegene is..als het niet in zijn profiel stond. Was die te klein, doei.
:+

Joliieeenn

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 23:52

Zo kreeg ik vandaag van een scharrel te horen; ohhhh je bent zo klein! Waar zijn je hakken naartoe? :+ Ken hem al een jaar en weet nog altijd niet dat ik klein ben maar oke :')

Kreeg ook de vraag waarom ik hem geen kans gaf. Toen ik er onderweg naar huis over nadacht kon ik me niets anders bedenken dan dat ik echt graag mijn eigen ding doe en lekker alleen ben. Nu hij is een zelfstandige met ontiegelijk veel werk en buiten zijn werk nog erg sportief (ik niet :+ ) en woont een uur van mij af. Maar toch... Nee heb er geen zin in ondanks dat ik me heel goed met die kerel amuseer.. Wat een struggles ook #) _O-

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 00:01

Sheran schreef:
Allemaal dingen die ik ook zou roepen, maar verliefd is verliefd en dan blijkt je ideale partner ineens dingen te hebben die je altijd vervelend vond maar waar je bij hem/haar totaal blind voor bent.

Jep, ik wilde nooit iemand die kleiner dan ik was ( en ik ben al niet mega groot 1,73) maar mijn ex is zeker een kop kleiner dan ik en een klootzak maar dat ter zijde :')

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 00:11

JPitty schreef:
Lengte doet er voor mij niet toe. Meegekregen vanuit huis. Mijn moeder is 1.65 hoog, mijn vader 1.93 hoog. En volgend jaar 40 jaar getrouwd. Lengte maakt mij dan ook niks uit. Ikzelf ben 1.67 hoog, dus mannen zijn al snel langer dan ik ben. Heb hier een opstapje van het bekende Zweedse woonwarenhuis, desnoods pak ik die er gewoon bij. :')

Gewicht/ bouw wordt een ander verhaal. Ik merk dat ik mannen die enigszins gespierd zijn (sportieve bouw) wel aantrekkelijk vindt, en mannen met flinke bierbuik of van type kleerkast totaal niet.

Ja maar dat is andersom he.. mij maakt het ook niet uit als de man langer is haha. :+ :+ Het ging om kleinere mannen.

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 04:56

Mijn laatste ex is 195 en die daarvoor is 165.
Ben zelf 170.

Beide hebben voor en nadelen, bij die van 195 heb ik serieus echt weken last van mijn nek gehad en die van 165 mocht ik geen hakje aan want dan was meneer niet happy.....

Is de persoon waar ik op val en niet de lengte...
Kijk wel altijd naar de handen :+

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 06:23

Koken is ook zo wat. Een van de nadelen van vrijgezel zijn. Ik hou het beetje simpel en vaak piep ik dan restje nog 1 of 2 dagen later op. Scheelt toch weer een keer koken en afwassen. Toch weer zonde van de tijd dat je anders op stal had kunnen zijn of eindelijk eens keer even op de bank.

Eten jullie overigens op de bank of netjes aan tafel. Ondanks dat ik alleen ben eet ik bijna altijd gewoon aan de eettafel.

@mala26: Ik zie het al helemaal voor mij in de supermarkt dat je ruzie staat te maken met jezelf wat er in je mandje gaat voor het avond eten. Neem aan dat ze je inmiddels kennen bij de buurtsuper? :')

Ik ben ook maar 1m74. Sowieso is Nederland dan onhandig. Probeer maar eens een fatsoenlijk passende rijbroek te vinden. Bijna even lastig als het vinden van een vriendin. _O- Ik heb een IJslander van 1m33 dus helemaal prima mijn lengte en gewicht. <3

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 06:24

Woestein schreef:

_O- Twee handen vasthouden. +:)+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 06:42

Bagheera_206 schreef:
Koken is ook zo wat. Een van de nadelen van vrijgezel zijn. Ik hou het beetje simpel en vaak piep ik dan restje nog 1 of 2 dagen later op. Scheelt toch weer een keer koken en afwassen. Toch weer zonde van de tijd dat je anders op stal had kunnen zijn of eindelijk eens keer even op de bank.

Eten jullie overigens op de bank of netjes aan tafel. Ondanks dat ik alleen ben eet ik bijna altijd gewoon aan de eettafel.

Koken is juist een van de grootste voordelen van vrijgezel zijn. Niet meer verplicht een maaltijd op tafel elke dag. Ikzelf geef weinig om eten dus het is super makkelijk voor mij, ik bak een ei, eet een tosti, haal wat bij de slager of neem een soepje. Klaar. Ik eet ook enkele dagen in de week bij mijn moeder en dan hebben we aardappels, vlees en groente. Voor de rest maak ik me niet druk.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 06:52

Toch soms wel lastig als je dan na 20u 's avonds terug komt van stal en nog even wat eten moet gaan fixen. :')

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 06:56

Bagheera_206 schreef:

Altijd op de bank. Ik had in mijn oude huis een grote eettafel en die was dan zo leeg. En in mijn huidige huis heb ik de eettafel nu in de hoek geparkeerd naast mijn bank (ik zou een loge krijgen en haar luchtbed zou achter de bank gaan waar dus eerst die tafel stond)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 07:00

Bagheera_206 schreef:
Toch soms wel lastig als je dan na 20u 's avonds terug komt van stal en nog even wat eten moet gaan fixen. :')

Nee joh, pak gewoon een boterham. Bak een ei ofzo. Trek blik knakworsten open.

Ik eet trouwens altijd op de bank. Videoland aan, lekker ontspannend.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 07:03

Ik heb laatst mijn logeerbed maar de deur uit gedaan. Heb toch een twee persoons bed en anders op het luchtbed.

Hier ligt er meestal wel een tafelkleed op de eettafel. Die gaat er alleen af als er bordspelletjes worden gespeeld.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 07:04

Suzanne F. schreef:
Bagheera_206 schreef:

Nee joh, pak gewoon een boterham. Bak een ei ofzo. Trek blik knakworsten open.

Ik eet trouwens altijd op de bank. Videoland aan, lekker ontspannend.

Net zo makkelijk.

Ik heb geen Videoland. Wel Netflix. Ik kijk alleen nooit series en af en toe een filmpje. Meestal zap ik wat rond op tv als ik op de bank hang. :=

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 07:13

Hallo iedereen! Nog een single hier. 29 en nooit een langdurige relatie gehad. Wel verliefd geweest, gedate en een relatie geprobeerd, wat al snel uitliep tot niks..

Maar ik vind het prima eigenlijk. Ik ben nergens een vijfde wiel. Deze zomer heerlijk op vakantie geweest met een vriendin. Ik vermaak me prima. Ik en mijn diertjes.

Hoe ik mijn toekomst verwacht, nou, als ik de 50 passeer dan neem ik gewoon een stuk of 10 katten en dan word ik zo'n crazy single cat lady. Ook niks mis mee toch :D

Of crazy dog lady. Dit is namelijk 1 van mijn 4 nachtelijke bedpartners

Afbeelding

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 07:37

Bagheera_206 schreef:
Woestein schreef:

_O- Twee handen vasthouden. +:)+

Handen zeggen serieus heel veel over iemand hoor :') :')

Heerlijk alleen voor mezelf het eten doen.
Ben erg makkelijk wat dat betreft!
Vaak 1 pans gerechten of idd tosti, brood, soepje, wat halen...

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 07:47

Ik haal eigenlijk zelden eten... Heeeeeeel soms. En alleen uit eten doe ik al helemaal nooit. Alleen mss als ik eens keertje voor het werk naar buitenland moet ofzo.

Ben verder wel een makkelijke eter. Alles wat anderen eten, eet ik bijna ook altijd. Zeggen dat je alles list is vragen om moeilijkheden. :')

Dingen die ik dan wel alleen doe is heel af en toe naar concert, maar meestal weet ik wel iemand te strikken. En ook wel eens alleen naar wedstrijd/evenementen. Lekker beetje zelf rond lopen en je komt er toch altijd wel weer mensen tegen.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 08:10

Bagheera_206 schreef:
@mala26: Ik zie het al helemaal voor mij in de supermarkt dat je ruzie staat te maken met jezelf wat er in je mandje gaat voor het avond eten. Neem aan dat ze je inmiddels kennen bij de buurtsuper? :')

Hahaha zo iets ja.
Meestal gaat het zo, ene kant oooo pizza/pasta/vul maar in, andere kant, allemachtig mens eet een salade :+

Ik hou van koken, maar voor mij alleen koken is donders saai. En idd vaak laat thuis
Dus hou het vaak simpel. En vaak dingen die weer ingevroren kunnen worden maak ik in grote hoeveelheden.

Eet trouwens op de bank, tv aan of Netflix.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 08:41

Koken, samenwonen en lengte zie ik voorbij komen. Nou ben ik zelf nogal gek op koken en doe dit dan ook graag. Alleen zo jammer dat ik er meestal geen tijd voor heb. Ook kook ik altijd voor een heel weeshuis, dus mijn vriezer zit altijd aardig vol, wat weer handig is op drukke dagen.

Samenwonen: Leuk! Ik kan prima alleen zijn, ben dit ook graag. Maar als ik echt gek op iemand ben - en wederzijds, dan gaat er toch een knop om. Hoe meer hoe beter. Terwijl ik dan ook weer heel erg ben van het jezelf blijven/eigen leven behouden. Ik denk dat je, als je wat ouder bent, er juist makkelijker/moeilijker in wordt.

Lengte is wat lastig, zelf 1.91 en mijn eerste ex haalde de 1.60 niet terwijl de andere ex precies even lang was. Persoonlijk maakt het mij niet heel veel uit, praktisch gezien is ong. dezelfde lengte wel het meest handig.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 08:45

Ik vind kleine mannen niet echt wat, mocht ik iemand tegenkomen en ontzettend verliefd worden, dan misschien, maar liever niet.
En op Internet heb je zoveel mannen van 180 en groter, dat het geen issue hoeft te zijn.
buikje is ook niet erg, zolang het maar niet te erg is.
Dan ligt het niet lekker meer :D.

Ik maak vaak wat grotere porties en vries het dan per eenpersoons portie in, lekker makkelijk, ook als ik om 20 uur thuis kom.
Maar ik kook eigenlijk altijd wel, haal of bestel zelden tot nooit iets kant en klaars .

haha ik ben 47 met 4 katten, ze noemen mij in de buurt al kattendame :P
Maar merk dat dat mannen ook al afschrikt, terwijl mijn huis netjes en geurvrij is.

Ik eet altijd aan tafel, vind ik toch een stuk makkelijker.

Samen wonen ik weet het niet, dacht dat ik dat niet zou kunnen tot ik verliefd werd en die persoon toch wel heel graag om mij heen had.
Ik laat het gewoon open, zie het tegen die tijd wel.

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 09:42

Woestein schreef:

Jaaaa eindelijk nog iemand! Iedereen kijk altijd raar als ik dit zeg. Nu ben ik benieuwd waar kijk je precies naar?

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 09:56

Joliieeenn schreef:
Woestein schreef:

Jaaaa eindelijk nog iemand! Iedereen kijk altijd raar als ik dit zeg. Nu ben ik benieuwd waar kijk je precies naar?

Dat zou ik ook wel willen weten ja. Ik kijk in elk geval of ze ringen dragen.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 09:58

Silly1972 schreef:
Ik vind kleine mannen niet echt wat, mocht ik iemand tegenkomen en ontzettend verliefd worden, dan misschien, maar liever niet.
En op Internet heb je zoveel mannen van 180 en groter, dat het geen issue hoeft te zijn.
buikje is ook niet erg, zolang het maar niet te erg is.
Dan ligt het niet lekker meer :D.

Ik maak vaak wat grotere porties en vries het dan per eenpersoons portie in, lekker makkelijk, ook als ik om 20 uur thuis kom.
Maar ik kook eigenlijk altijd wel, haal of bestel zelden tot nooit iets kant en klaars .

haha ik ben 47 met 4 katten, ze noemen mij in de buurt al kattendame :P
Maar merk dat dat mannen ook al afschrikt, terwijl mijn huis netjes en geurvrij is.

Ik eet altijd aan tafel, vind ik toch een stuk makkelijker.

Samen wonen ik weet het niet, dacht dat ik dat niet zou kunnen tot ik verliefd werd en die persoon toch wel heel graag om mij heen had.
Ik laat het gewoon open, zie het tegen die tijd wel.

Ik vind juist wat kleinere mollige oude mannen het leukst.Gezellig en rustig.