Callisto04 schreef:Groter bed kopen kan ook!
Ja maar denk je eens in..
Dat hele grote bed kopen... en 2 kleine mensen erin.
Ik ben verkocht hoor zoveel ruimte om te slapen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mala26 schreef:Zou grappig zijn als alle mannen vanaf de 1.90 en hoger dat ook zouden zeggen, ik date geen kleinere vrouwen. Sterft de wereld uit.
Of wordt donders hoge hakken dragen en dan haak ik af, aangezien ik met gympen aan al op mn bek kan gaan.
Ik snap dat als je zelf lang bent dat je dan ook een persoon van gelijkbare hoogte wilt hebben maar als je iemand echt leuk vindt en je vult elkaar aan en al dat romantische geneuzel dan is lengte toch niet belangrijk?
Ken hem al een jaar en weet nog altijd niet dat ik klein ben maar oke
) en woont een uur van mij af. Maar toch... Nee heb er geen zin in ondanks dat ik me heel goed met die kerel amuseer.. Wat een struggles ook
Sheran schreef:Allemaal dingen die ik ook zou roepen, maar verliefd is verliefd en dan blijkt je ideale partner ineens dingen te hebben die je altijd vervelend vond maar waar je bij hem/haar totaal blind voor bent.
JPitty schreef:Lengte doet er voor mij niet toe. Meegekregen vanuit huis. Mijn moeder is 1.65 hoog, mijn vader 1.93 hoog. En volgend jaar 40 jaar getrouwd. Lengte maakt mij dan ook niks uit. Ikzelf ben 1.67 hoog, dus mannen zijn al snel langer dan ik ben. Heb hier een opstapje van het bekende Zweedse woonwarenhuis, desnoods pak ik die er gewoon bij.![]()
Gewicht/ bouw wordt een ander verhaal. Ik merk dat ik mannen die enigszins gespierd zijn (sportieve bouw) wel aantrekkelijk vindt, en mannen met flinke bierbuik of van type kleerkast totaal niet.
Het ging om kleinere mannen.
Ik heb een IJslander van 1m33 dus helemaal prima mijn lengte en gewicht.
Bagheera_206 schreef:Koken is ook zo wat. Een van de nadelen van vrijgezel zijn. Ik hou het beetje simpel en vaak piep ik dan restje nog 1 of 2 dagen later op. Scheelt toch weer een keer koken en afwassen. Toch weer zonde van de tijd dat je anders op stal had kunnen zijn of eindelijk eens keer even op de bank.
Eten jullie overigens op de bank of netjes aan tafel. Ondanks dat ik alleen ben eet ik bijna altijd gewoon aan de eettafel.
Bagheera_206 schreef:Koken is ook zo wat. Een van de nadelen van vrijgezel zijn. Ik hou het beetje simpel en vaak piep ik dan restje nog 1 of 2 dagen later op. Scheelt toch weer een keer koken en afwassen. Toch weer zonde van de tijd dat je anders op stal had kunnen zijn of eindelijk eens keer even op de bank.
Eten jullie overigens op de bank of netjes aan tafel. Ondanks dat ik alleen ben eet ik bijna altijd gewoon aan de eettafel.
Suzanne F. schreef:Bagheera_206 schreef:Toch soms wel lastig als je dan na 20u 's avonds terug komt van stal en nog even wat eten moet gaan fixen.
Nee joh, pak gewoon een boterham. Bak een ei ofzo. Trek blik knakworsten open.
Ik eet trouwens altijd op de bank. Videoland aan, lekker ontspannend.

Bagheera_206 schreef:Woestein schreef:Is de persoon waar ik op val en niet de lengte...
Kijk wel altijd naar de handenTwee handen vasthouden.

Bagheera_206 schreef:@mala26: Ik zie het al helemaal voor mij in de supermarkt dat je ruzie staat te maken met jezelf wat er in je mandje gaat voor het avond eten. Neem aan dat ze je inmiddels kennen bij de buurtsuper?
.
Silly1972 schreef:Ik vind kleine mannen niet echt wat, mocht ik iemand tegenkomen en ontzettend verliefd worden, dan misschien, maar liever niet.
En op Internet heb je zoveel mannen van 180 en groter, dat het geen issue hoeft te zijn.
buikje is ook niet erg, zolang het maar niet te erg is.
Dan ligt het niet lekker meer.
Ik maak vaak wat grotere porties en vries het dan per eenpersoons portie in, lekker makkelijk, ook als ik om 20 uur thuis kom.
Maar ik kook eigenlijk altijd wel, haal of bestel zelden tot nooit iets kant en klaars .
haha ik ben 47 met 4 katten, ze noemen mij in de buurt al kattendame
Maar merk dat dat mannen ook al afschrikt, terwijl mijn huis netjes en geurvrij is.
Ik eet altijd aan tafel, vind ik toch een stuk makkelijker.
Samen wonen ik weet het niet, dacht dat ik dat niet zou kunnen tot ik verliefd werd en die persoon toch wel heel graag om mij heen had.
Ik laat het gewoon open, zie het tegen die tijd wel.