De dag nadat...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CleanBandit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-21 12:36

MarjanB schreef:
Ik vind het best bizar, je hoort vaak dat politie weinig doet met aangiften enz rondom dit onderwerp en nu was het klaar, mevrouw was probleem en nu toch weer?

Hoop dat het bij dit ene gesprek blijft voor jullie!

Wij ook..

tokedri

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 12:43

Rot om te zeggen maar mss toch meer aan de hand
Dit doen ze niet snel als iets al afgerond is
Sterkte

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 12:46

Misschien een gekke gedachte, maar zou het niet zo kunnen zijn dat die mevrouw nog iemand anders heeft aangewezen als schuldig waarvan deze persoon ook onschuldig bleek te zijn? Dat ze nu dus onderzoek doen naar deze mevrouw en daarom een verklaring van jouw man nodig hebben?

Hopelijk valt het allemaal mee. Heel vervelend dit :( Sterkte!

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 12:51

ben je dan verplicht om te gaan? 2,5 uur... dat kost ook nog iets toch?

sterkte

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 13:08

Jeetje meid, ik heb jouw berichten gelezen om even "bij te zijn".
Wat een nachtmerrie. Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben. Ik heb ooit in de situatie gezeten dat iemand die ik lief had verhoord werd zonder dat ik mocht weten waar het over ging. Ik had natuurlijk net als jij, een vaag ide over het onderwerp maar dus niet de exacte "hoe en wat". En ik weet dat dat je echt kan breken mentaal. Onwetendheid, machteloosheid en niemand die ook maar enig begrip toont waarschijnlijkt. :(:) Heel veel sterkte voor jullie allebei.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 14:48

Wauw wat bizar zeg. Hopelijk looot het met een sisser af..

AppleSter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 14:53

Stille meelezer hier; Wat bizar dat je man na zoveel tijd ineens verhoord moet worden aan de andere kant van het land... Hopelijk blijft het bij dit ene verhoor en kan er toch snel een streep onder dit hele verhaal.
Heel veel sterkte!!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 15:04

CleanBandit schreef:
pmarena schreef:
Jeetje mina.... dat is toch wel vreselijk als dat niet ergens geregistreerd wordt dat deze kwestie "klaar" is.

Maar het gaat dus wel over de kwestie met deze mevrouw?

Waarom moet je überhaupt zo ver weg op komen draven...?

Inderdaad, dezelfde dame. En de locatie begrepen wij ook niet echt. 2,5 uur enkele reis..

Kan je daar niet tegenin gaan dan...?
Ik voel aan deze kant van het scherm al een enorme "kont tegen de krib"-drang.....

Ik snap ook wel dat het voor je pleit als je goed meewerkt, maar je hoeft jezelf toch verdorie ook niet als een hondje te laten oproepen en alles te laten vallen en maar als een vlaggetje mee te wapperen met wat ze allemaal verzinnen....

Ik hoop voor jullie dat het zoiets is als hierboven geopperd werd, dat mevrouw misschien nog iemand beschuldigd heeft en dat je man daar niet meer met een beschuldiging zit maar voor iets anders....

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 15:07

Jeetje... en toen werden oude wonden weer opengereten...

Ik dacht dat dit dossier gesloten was... heftig hoor... ik zou er zeker een belletje aan wagen richting die onderzoekers waarom dit nu opeens weer opengebroken wordt en waarom dit zo ver weg moet? Vragen kan altijd toch?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 15:45

Niet te geloven...

Is de dame in kwestie weer in haar oude en leidinggevende functie aan het werk gegaan? Dat kan ik even niet teruglezen.

CleanBandit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-21 15:47

Storm schreef:
Niet te geloven...

Is de dame in kwestie weer in haar oude en leidinggevende functie aan het werk gegaan? Dat kan ik even niet teruglezen.

Nee, nadat de uitkomst van het onderzoek in haar nadeel was is ze bij een ander bedrijf aan de slag gegaan.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 15:53

Jeetje! Had zo gehoopt dat het gezeik klaar zou zijn voor jullie!

Inmiddels al wat meer duidelijkheid?

CleanBandit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-21 17:52

De politie was dus niet op de hoogte van het onderzoek wat toen gedaan was. De aangifte van 2 jaar geleden hebben ze dus pas recent opgepakt.

Het complete dossier wordt nu naar ze gestuurd. Politie vond het wel vreemd dat de dame in kwestie akkoord gegaan was met een mediation traject toendertijd, en haar verhaal is alweer veranderd en aangedikt.

Nu weer afwachten. Erg frustrerend zo..

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 18:12

Wat een ellende TS. Hier zit toch niemand op te wachten. Veel sterkte voor jullie.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 18:22

Ts wat naar dat alles weer opgerakeld wordt.
Hopelijk kan het snel afgesloten worden. Voor eens en altijd.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 18:25

CleanBandit schreef:
De politie was dus niet op de hoogte van het onderzoek wat toen gedaan was. De aangifte van 2 jaar geleden hebben ze dus pas recent opgepakt.

Het complete dossier wordt nu naar ze gestuurd. Politie vond het wel vreemd dat de dame in kwestie akkoord gegaan was met een mediation traject toendertijd, en haar verhaal is alweer veranderd en aangedikt.

Nu weer afwachten. Erg frustrerend zo..

Ja dat kan ik me goed voorstellen!
Wel fijn dat alles al op papier stond en nu dus inderdaad wordt aangedikt.. Toch een soort van bewijs lijkt mij!

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 00:26

Heb je een strafrechtadvocaat ingeschakeld?

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 01:30

Ik wou het ook typen petpa, is er een advocaat ingeschakeld? Werkelijk alles kan tegen je gebruikt worden. Ook al wil je heel graag meewerken en alle goede bedoelingen want onschuldig: zorg dat je juridische steun hebt!

CleanBandit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-21 19:54

Petpa schreef:

Ja, die hebben we gelukkig.
De rust is ook weer wat teruggekeerd na een goed gesprek met de advocaat.

Er is eigenlijk geen bewijs, behalve een aantal feiten die in haar nadeel spreken. De zaak wordt dus vrijwel gegarandeerd geseponeerd, alleen hier kan wel een jaar overheen gaan. Nog even doorzetten dus voor we dit eindelijk echt kunnen afsluiten.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 23:21

CleanBandit schreef:
Petpa schreef:

Ja, die hebben we gelukkig.
De rust is ook weer wat teruggekeerd na een goed gesprek met de advocaat.

Er is eigenlijk geen bewijs, behalve een aantal feiten die in haar nadeel spreken. De zaak wordt dus vrijwel gegarandeerd geseponeerd, alleen hier kan wel een jaar overheen gaan. Nog even doorzetten dus voor we dit eindelijk echt kunnen afsluiten.

Hoe gaat het nu TS?
Met je man? Kan me voorstellen dat dit psychisch weer een hele klapt geeft!

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 12:45

Ja hoe gaat het nu met jullie? Hoop dat dit gauw voorbij is en dat jullie het voor eens en altijd kunnen afsluiten!

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 13:26

Ik dacht toevallig aan dit topic.
Hoe gaat het nu TS?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 16:07

Hoi cleanbandit.

Kom dit verhaal nu tegen. En wat heftig. Hoe gaat het nu met je man? En tussen jullie? Voor jou lijkt me dit ook een flinke (mentale) beproeving. Heeft het verhoor nog gevolgen gehad?

oji

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 16:11

Tja ik volgde dit ook, was ook benieuwd toen ik dit topic ineens weer omhoog zag komen. Maar als je even in het profiel spiekt kun je zien dat ze sinds maart 2021 niet meer op Bokt is geweest. Denk dus niet dat vragen om een update heel zinvol is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 16:15

oji schreef:
Tja ik volgde dit ook, was ook benieuwd toen ik dit topic ineens weer omhoog zag komen. Maar als je even in het profiel spiekt kun je zien dat ze sinds maart 2021 niet meer op Bokt is geweest. Denk dus niet dat vragen om een update heel zinvol is.

Het is een schaduwaccount, kan dus heel goed dat ze met haar eigen account wel online is.