MarjanB schreef:Ik vind het best bizar, je hoort vaak dat politie weinig doet met aangiften enz rondom dit onderwerp en nu was het klaar, mevrouw was probleem en nu toch weer?
Hoop dat het bij dit ene gesprek blijft voor jullie!
Wij ook..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CleanBandit schreef:pmarena schreef:Jeetje mina.... dat is toch wel vreselijk als dat niet ergens geregistreerd wordt dat deze kwestie "klaar" is.
Maar het gaat dus wel over de kwestie met deze mevrouw?
Waarom moet je überhaupt zo ver weg op komen draven...?
Inderdaad, dezelfde dame. En de locatie begrepen wij ook niet echt. 2,5 uur enkele reis..
CleanBandit schreef:De politie was dus niet op de hoogte van het onderzoek wat toen gedaan was. De aangifte van 2 jaar geleden hebben ze dus pas recent opgepakt.
Het complete dossier wordt nu naar ze gestuurd. Politie vond het wel vreemd dat de dame in kwestie akkoord gegaan was met een mediation traject toendertijd, en haar verhaal is alweer veranderd en aangedikt.
Nu weer afwachten. Erg frustrerend zo..
Petpa schreef:Heb je een strafrechtadvocaat ingeschakeld?
CleanBandit schreef:Petpa schreef:Heb je een strafrechtadvocaat ingeschakeld?
Ja, die hebben we gelukkig.
De rust is ook weer wat teruggekeerd na een goed gesprek met de advocaat.
Er is eigenlijk geen bewijs, behalve een aantal feiten die in haar nadeel spreken. De zaak wordt dus vrijwel gegarandeerd geseponeerd, alleen hier kan wel een jaar overheen gaan. Nog even doorzetten dus voor we dit eindelijk echt kunnen afsluiten.
oji schreef:Tja ik volgde dit ook, was ook benieuwd toen ik dit topic ineens weer omhoog zag komen. Maar als je even in het profiel spiekt kun je zien dat ze sinds maart 2021 niet meer op Bokt is geweest. Denk dus niet dat vragen om een update heel zinvol is.