Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xU_Blinghx schreef:Mijn outfit van vandaag:
[ [url=m/bgus45.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand hier misschien tips voor een lichaam met bizar breda schouders, smalle taille en smalle heupen. Aka omgekeerde triangel?
Ik merk dat doordat mijn schouders groot en breed zijn ik veel zwaarder oog dan dat ik ben. En ik baal hier zo vanniks lijkt echt leuk te staan.
cursebreaker schreef:Wat een leuke outfits komen er weer voorbij![]()
Ja, M’n outfit van gister is idd niet flatteus haha maar ik ging gister dan ook de deur uit met de intentie van ‘vandaag even niet’ en heb dus verder ook niet gekeken naar wat leuk stond![]()
Vandaag een shirtje met jasje en spijkerbroek, een beetje zoals ik onlangs liet zien (nog even kijken of het sjaaltje mee de deur uit gaat of niet. Vind het met sjaaltje denk ik wel leuker). Ik ga vanmiddag een high tea doen met een vriendin. Ik ben ongesteld en heb altijd het gevoel alsof ik dan nog even wat extra opgeblazen ben pfft.
[ [url=m/OOgZdP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lau schreef:Citaat:
Leuk! Al jeuken mijn handen om een keer met je te shoppen![]()
Je kan zo veel meer uit je lichaam halen!
cursebreaker schreef:NoLimit_93 schreef:Het sjaaltje maakt het wel af cursebreaker, leuke outfit!
Ik zal vandaag voor het eerst een foto plaatsen, heb om half 10 (half 4 NL tijd) een sollicitatie gesprek bij een kinderdagverblijf
Succes