Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 20:48

Castilja schreef:
Helaas houden die bijbaantjes daar 0,0% rekening mee, kan me daar ook altijd gigantisch aan storen. Zou gewoon minimaal een maand van tevoren bij je werk aangeven dat je op desbetreffende dagen niet kunt werken!

Hier wordt het juist altijd gevraagd, zodat ze degene die erg graag willen sowieso die uren geven. Hier zat mensen die juist in de vakantie extra willen werken en dan teleurgesteld zijn als ze geen extra uren hebben tbh. Ik zou het eens aankaarten en zeggen dat je het op prijs zou stellen als het eerst gevraagd wordt, want wie weet had je al plannen gemaakt voor dat rooster kwam

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 21:17

Bij mij werd ook altijd extra gevraagd of ik dan wilde werken.

Lize92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 22:23

Ik erger me vandaag aan mezelf. Al sinds 17.00 thuis en werkelijk niks uitgevoerd. :+ Nouja, morgen weer een dag.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 22:29

PRD schreef:
Ik erger me vandaag aan mezelf. Al sinds 17.00 thuis en werkelijk niks uitgevoerd. :+ Nouja, morgen weer een dag.

Leef, alsof t je laatste dag is, leef, alsof de morgen niet bestaahahaat :D soorry kon t niet laten O:)

Ik erger me aan dat ik me blergh voel, alweer.als ik me eens niet blergh voel(uitgezonderd op paard) zet ik het in de krant...

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 22:35

Game of Thrones.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 22:48

Aan het feit dat ik nu weer thuis in mn studentenwoning ben en dat de hele sfeer weer weg is.. Ik woon met een vriendinnetje samen maar de laatste tijd loopt het niet zo lekker. Geen ruzie ofzo maar gewoon de sfeer is niet goed. En nu lig ik weer in bed met een k*tgevoel omdat ik het gewoon k*t vind. En lig ik weer te denken of het het allemaal wel waard is? Dat ik aan de andere kant van het land zit, terwijl het mij eigenlijk in deze situatie niet gelukkig maakt?

Pfff ik word zo moe hiervan, ik baal echt. Ik wil gewoon dat het allemaal leuk is en gezellig is thuis.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 23:15

Dat een woelrat mijn zaai mais opgegeten heeft. En andere zaai bakjes omgegooid. -O- ;(

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 23:37

Dat ik perongeluk de verkeerde royal canin heb besteld. En daar natuurlijk pas achter kom als de zak al open is |o

Dus mocht iemand interesse hebben in 10kg royal canin indoor longhair :')
Mijn pb box staat open.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 23:45

Mijzelf. Vandaag echt in een rotbui doordat mijn examen zo slecht ging (en door die rotbui ook mijn andere examen). Kijk ik ze na, heb ik sowieso ruim voldoende en voor de ene misschien zelfs een 10 (en de ander een 9). Hangt af van de normering. :+

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 23:51

Kan weer eens niet slapen.. Dit is echt niet leuk meer :(

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 00:02

Aan werk net (again) (ja ik heb ontslag genomen) maar sinds ik dat gedaan heb gaan ze opeens alles extra controleren, dat ik denk: dit heeft echt geen zin voor die week die ik er nog werk :+

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 01:03

Dat ik me nog steeds mezelf druk kan maken om wat er vandaag in Boxtel is gebeurd.. die man zal nooit meer met beide ogen dicht kunnen slapen denk ik :n

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 06:22

Dat ik gisteravond weer te laat ging slapen, waardoor ik nu hartstikke moe ben

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 06:23

Aan de buurvrouw die gisteren avond om 00.30 uur nog herrie maakte en nu ook al weer een uur bezig is! -:(-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 06:49

xxSaschaa schreef:
Aan het feit dat ik nu weer thuis in mn studentenwoning ben en dat de hele sfeer weer weg is.. Ik woon met een vriendinnetje samen maar de laatste tijd loopt het niet zo lekker. Geen ruzie ofzo maar gewoon de sfeer is niet goed. En nu lig ik weer in bed met een k*tgevoel omdat ik het gewoon k*t vind. En lig ik weer te denken of het het allemaal wel waard is? Dat ik aan de andere kant van het land zit, terwijl het mij eigenlijk in deze situatie niet gelukkig maakt?

Pfff ik word zo moe hiervan, ik baal echt. Ik wil gewoon dat het allemaal leuk is en gezellig is thuis.

Ik denk dat een gesprek samen wel een goed idee is :)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 07:12

Kaulitz schreef:
Dat ik me nog steeds mezelf druk kan maken om wat er vandaag in Boxtel is gebeurd.. die man zal nooit meer met beide ogen dicht kunnen slapen denk ik :n

Dit. Ik eet zelf geen vlees dus heb wel mijn meningen hier over maar om zomaar met 100 man naar binnen te stormen.. wat een angst en onmacht moet het zijn geweest voor de boer maar ook voor de varkens..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 07:39

casperzazoe schreef:
Kaulitz schreef:

Dit. Ik eet zelf geen vlees dus heb wel mijn meningen hier over maar om zomaar met 100 man naar binnen te stormen.. wat een angst en onmacht moet het zijn geweest voor de boer maar ook voor de varkens..

Ik eet wel vlees en lever ook het voer voor dieren.
Maar jeetje wat moet die actie van hun een stress hebben geleverd.
Ze zeggen dat ze het doen voor de dieren, maar die zullen zeker weten meer stres hebben gehad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 07:49

Constant reclame post door de deur van de postcodeloterij , rot eens op |o

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 07:51

Rebecca schreef:

Jup ik krijg vandaag ook weer zo een brief volgens de app.... heel slinks ook dat hij aan de bewoners is. Dan geldt die nee nee sticker niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 07:51

Lau schreef:
[naam] schreef:

Jup ik krijg vandaag ook weer zo een brief volgens de app.... heel slinks ook dat hij aan de bewoners is. Dan geldt die nee nee sticker niet.

Precies dat dus , elke week is het wel raak :7

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 08:33

Lau schreef:
Rebecca schreef:

Volgens mij kan je ze gewoon opbellen dat je de reclame niet wilt hebben. Dit heeft mijn buurman gedaan en die krijgt niets meer binnen. Gewoon zeggen dat je het zonde vind van al het papier

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 08:46

Aan de trein.

Ivana78

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 09:48

Aan mensen die zich met iemand anders bemoeien terwijl ze hun eigen zielige leven niet op orde hebben -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 09:51

Aan de dame die in de file achter mij stond. Ze heeft zeker 10 minuten nonstop in haar neus zitten graven en zat dat vervolgens met smaak op te eten. :r
Ik heb op een gegeven moment een pakje zakdoekjes omhoog gehouden, terwijl ik haar via de achteruitkijkspiegel aankeek, zodanig dat ze het wel moest zien.
Ze reed vlak daarna ineens in de andere baan. :=

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 10:03

Aan mezelf. Dat ik toch een paar traantjes moest laten toen ik ons hondje vandaag wegbracht voor haar eerste nachtje logeren. :')