oomens schreef:Hier zeggen/zeiden we toch ook vaak 'de Oekraïne', 'de Gambia' of 'de Congo'?
Nog nooit van gehoord

De Oekraïne wel eens, maar ook amper.
Verder is het toch gewoon Gambia en Congo? (Of republiek congo)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myrthe3 schreef:Shaggy09 schreef:Moet je kijken of er een flitspaal staat. Buiten de bebouwde kom weinig hoor.
Oh gelukkig maar. Was op n301 bij Barneveld. Zag geen cameras staan... Duimen dan maar
Shaggy09 schreef:Hoe komt het dat ze in het Engels bijvoorbeeld ´The Netherlands´ en ´The Ukraine´ zeggen terwijl wij gewoon Nederland en Oekraïne zeggen? Is daar een reden voor?
Meliaforever schreef:Wat nou beter is om tussen je tanden te stoken. Iedereen zegt iets anders. Houten, rubberen ragers of gewone ragers.
c_alsemgeest schreef:[ [url=m/pNENW2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stel he... je gaat benen opscheren bij bovenstaand exemplaar...
Normaliter doe ik gewoon al het wit, maar zouden jullie ook al het wit doen bij het hoog oplopende been?
Anders zie je veel verschil denk ik...
c_alsemgeest schreef:[ [url=m/pNENW2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stel he... je gaat benen opscheren bij bovenstaand exemplaar...
Normaliter doe ik gewoon al het wit, maar zouden jullie ook al het wit doen bij het hoog oplopende been?
Anders zie je veel verschil denk ik...
Shaggy09 schreef:oomens schreef:Hier zeggen/zeiden we toch ook vaak 'de Oekraïne', 'de Gambia' of 'de Congo'?
Nog nooit van gehoord![]()
De Oekraïne wel eens, maar ook amper.
Verder is het toch gewoon Gambia en Congo? (Of republiek congo)
Independence schreef:Independence schreef:Ik vraag me af of de veiligheid van bijvoorbeeld de sprenger bow balance en ander flexibele veiligheidsbeugels is getest. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het flexibele gedeelte nog flexibel is op het moment dat je daar met je volle gewicht aan hangt