Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Het is een kleine moeite om rekening met elkaars wensen te houden, of dit nou betrekking heeft tot Flops, Tops, Inpakpapier of de Vulling.
obelix schreef:Ohhh diamond painting Leuk!!daar maak je mij ook blij mee hoor.
Africanlady wat is furbabies?
obelix schreef:Ik heb verder geen eisen kwa papier oid, zo hysterisch mogelijk 't liefsteEnne ik hoop dat iemand krijg die dat ook niet erg vind
kan ik weer los gaan hahaha.
nathalie2302 schreef:De laatste tijd lees ik meer mee dan dat ik schrijf (paar jaar geleden was ik best actief) dus zal even kort iets over mezelf vertellen.
Ik ben Nathalie (ja ja mijn bokt naam is zowaar mijn echte naam), getrouwd, 3 kinderen (jongen 16, meisje 14, jongen 11 dus allemaal op een leeftijd dat ze geen glitter of confetti eten)
Wij hebben 5 poowns, nl. fjord Cos, fjord Heros, shet Prince Charming maar dat wordt altijd P. C. of Hobbit, shet Magic of Camelot en dat is altijd 'grootmoeder' 's gehaktbal... Niet echt korter dus maar wel passender en dan nog onze dame... Een A pony van onbestemde afkomst genaamd Spooky Sue
Wat beeldmateriaal:
[ [url=m/RbUrmu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pC3tJO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder hebben we nog een hond Hummer, 3 katten (kirito, loki en spencer),en de kinderen hebben hamsters.
Ik houd van alles Japan (echt fan van manga en anime) en gek op losse thee (al ben ik volgens mij de enige persoon die rooibos niet kan waarderen)
Zo... Dat is het eerst even...