Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rockwitch

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 08:03

Ik weet niet of ze het echt op zou eten. Maar als het aan haar handjes zit stopt ze die wel gerust in haar mond. En idd dat vegen en uitsmeren met glitters zie ik ook niet zo zitten als ze haar handen aan de bank af gaat vegen ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 08:06

Geen losse glitters lijkt me een prima afspraak. :j

Als Disney papier een probleem is ben je in mijn ogen niet maf genoeg voor een spelletje als dit :') Maar het is fijn als je je druk kan maken om de kleine dingen in het leven :j

Doe mij maar fout papier hoor. Boeit me niks!

Nu ik zo lees over al die kinderen die helpen uitpakken trouwens nog wel een top van mij:

Mijn kinderen zijn ook gek op cadeautjes. Mijn oudste (meisje) is tegen dan 14 (jarig vlak voor kerst), zit in 3 havo, houdt van Netflix (met name van Once Upon a Time en Pretty Little Liars), de middelste (meisje, 12) is sportief, zit in 1 mavo, doet daar de sportstroom en is daarnaast net begonnen met voetbal. Ze spaart pinguïns :)) De jongste (jongen) wordt in januari 11. Hij zit in groep 8 en mag dus dit jaar een school gaan kiezen. Hij leest heel veel Donald Ducks en houdt daarnaast van games (Fortnite, Minecraft, Mario).

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 08:29

Secret Sante Beheer Mededeling

Citaat:
Het is een kleine moeite om rekening met elkaars wensen te houden, of dit nou betrekking heeft tot Flops, Tops, Inpakpapier of de Vulling.

we willen als beheer natuurlijk niet aansprakelijk gesteld worden voor een vergiftigd kindje of een glitterpoes die maar blijft glitteren, dan moeten we ons daar weer voor gaan verzekeren, wordt het weer veels te zakelijk en dramaaaaa, dus gewoon graag rekening met elkaars wensen houden, dat houd het voor iedereen inclusief het beheer gezellig
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 06-09-18 08:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 08:30

santé!

Edit, sorry maar dat kwam even snel in mijn hoofd op :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 08:32

:')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 08:35

Oh ja voor mij liever geen troep in het pakket zoals glitters enzo. Wordt mama niet zo blij van zeg maar :')

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 08:58

O jeetje, ik zie dat iedereen zich voorstelt.

Ik ben Marlon 25 jaar. Woon samen met mn vriend en ik ben gek van Disney!! We zijn beide gek van Marvel en Harry Potter. Dus je kan je lol op hihi.

Wat er ook in de pb staat is dat ik op mn huid zo'n beetje voor alles allergisch ben dus geen makeup of andere smeersels.

Douchegel word ik wel blij van en Rituals Sakura vind ik heerlijk.

Drop en alles wat hiernaar smaakt of ruikt stuurt me naar het toilet -O- dus sla dit maar over.

Pure en witte chocolade daarentegen _/-\o_ geen Tony :n

Verder heb ik een /3
Ja, dan moet ik wel even een vers gemaakte foto pakken Liesje *\%/*
Afbeelding

Die mag helaas geen suiker dus snoepjes ed liever niet.

Ik word vrolijk van kinderachtig inpakpapier!! *\o/*

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 09:10

Hier ook een enorme Harry Potter en Marvel fan. Dus daar mag altijd wat mee gedaan worden. Net zoals unicorns en zeemeerminnen en dat soort dingen. De unicorn sticker die ik vorig jaar heb gekregen zit nog steeds op mijn auto.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 09:27

Hier fan van lord of the rings, Harry Potter, Marvel en tot nu toe qua anime Fairy Tail.
Qua snoep, zoute drop en witte chocolade, maar lust heel veel dingen wel. Ook dol op karamel zeezout.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 09:36

Qua vulling, papier, etc: zolang het niet "vies" is kan het me niet gek genoeg dus leef je vooral uit <<) stofzuigen moet ik toch wel.

Fantasy <3
LotR, HP, GoT, Robin Hobb, unicorns, ben er allemaal gek op :D

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:13

Ik doe ook graag eens mee. Zag dit topic in voorgaande jaren regelmatig voorbij komen en altijd zo leuk en positief.
Ga meteen even een PB sturen.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:13

Jaaa marvel <3 ben in love met Tony stark. Lotr, HP en potc doen het ook altijd goed

Wendy1708

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:30

Lijkt me ook leuk om mee te doen! Een verrassingspakket is leuk om te maken én om te ontvangen!
Ik zal een pb sturen :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:37

LadyMadonna schreef:
Dan hou je je kinderen uit de buurt of maak je het buiten open of in de douche of weet ik veel....

Ooit aangedacht dat wellicht bij sommige de kinderen ook nieuwsgierig zijn, of mee mogen helpen met het uitpakken? :')

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:49

obelix schreef:
Ohhh diamond painting Leuk!! :j daar maak je mij ook blij mee hoor. :#

Africanlady wat is furbabies? :))

Mijn dieren haha :P
Ook al hebben mijn kippen en papegaai veren in plaats van fur xD

Ik ben dol op diamond painten ookal doe ik wel alleen echte foto's die ik vaak zelf maak zeg maar

Hier mag ook alles haha
Mijn dieren blijven er wel af.
Ik geef de katten een propje papier en dan zijn ze ook blij
Laatst bijgewerkt door AfricanLady op 06-09-18 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:50

De laatste tijd lees ik meer mee dan dat ik schrijf (paar jaar geleden was ik best actief) dus zal even kort iets over mezelf vertellen.

Ik ben Nathalie (ja ja mijn bokt naam is zowaar mijn echte naam), getrouwd, 3 kinderen (jongen 16, meisje 14, jongen 11 dus allemaal op een leeftijd dat ze geen glitter of confetti eten)

Wij hebben 5 poowns, nl. fjord Cos, fjord Heros, shet Prince Charming maar dat wordt altijd P. C. of Hobbit, shet Magic of Camelot en dat is altijd 'grootmoeder' 's gehaktbal... Niet echt korter dus maar wel passender en dan nog onze dame... Een A pony van onbestemde afkomst genaamd Spooky Sue

Wat beeldmateriaal:

Afbeelding
Afbeelding

Verder hebben we nog een hond Hummer, 3 katten (kirito, loki en spencer),en de kinderen hebben hamsters.

Ik houd van alles Japan (echt fan van manga en anime) en gek op losse thee (al ben ik volgens mij de enige persoon die rooibos niet kan waarderen)

Zo... Dat is het eerst even...

Suusjepluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 12:11

Tjonge wat een wensen allemaal :o Ik kom echt niet zo ver met bedenken hoor := Maar misschien heb ik dat als newby en denk ik er na deze sss wel heel anders over als ik een vieze prutdoos met glitters en plaktroep krijg _O- Ik vind juist die verrassing zo leuk van sss. Vind het ook heel spannend voor wie ik iets leuks mag bedenken, kan niet wachten!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 12:16

Ik heb verder geen eisen kwa papier oid, zo hysterisch mogelijk 't liefste :)) Enne ik hoop dat iemand krijg die dat ook niet erg vind :)) kan ik weer los gaan hahaha.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 18:13

obelix schreef:
Ik heb verder geen eisen kwa papier oid, zo hysterisch mogelijk 't liefste :)) Enne ik hoop dat iemand krijg die dat ook niet erg vind :)) kan ik weer los gaan hahaha.

Amen _/-\o_

Ik liep vanmiddag in de winkel en kreeg al bijna de neiging om wat leuke dingetjes te kopen.. maar voor hetzelfde geld heb ik het lootje van een man of van iemand die alleen van zwart houdt.. nog maar even braaf wachten dus :o

xLovesPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 18:16

Jaa dat wachten vind ik ook moeilijk :=

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 18:33

JAAAAAAAAAAAAA *\o/*

Ik d8 al ga bijna op vakantie... dan moet t topic er zijn of komen! *\o/*

Ik doe meeeeeeee

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 18:41

Ik heb ook een pbtje gedaan, hoop dat er nog plek is. Wordt mijn eerst SSS :D

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 18:45

Wtf ben ik zo laat?! :oo

Zoveel inschrijvingen al! Ben niet meer zoveel op bokt :x

Ik moet eerst ff sportles geven, vanavond maak ik mn pb klaar.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 19:02

nathalie2302 schreef:
De laatste tijd lees ik meer mee dan dat ik schrijf (paar jaar geleden was ik best actief) dus zal even kort iets over mezelf vertellen.

Ik ben Nathalie (ja ja mijn bokt naam is zowaar mijn echte naam), getrouwd, 3 kinderen (jongen 16, meisje 14, jongen 11 dus allemaal op een leeftijd dat ze geen glitter of confetti eten)

Wij hebben 5 poowns, nl. fjord Cos, fjord Heros, shet Prince Charming maar dat wordt altijd P. C. of Hobbit, shet Magic of Camelot en dat is altijd 'grootmoeder' 's gehaktbal... Niet echt korter dus maar wel passender en dan nog onze dame... Een A pony van onbestemde afkomst genaamd Spooky Sue

Wat beeldmateriaal:

[ [url=m/RbUrmu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pC3tJO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Verder hebben we nog een hond Hummer, 3 katten (kirito, loki en spencer),en de kinderen hebben hamsters.

Ik houd van alles Japan (echt fan van manga en anime) en gek op losse thee (al ben ik volgens mij de enige persoon die rooibos niet kan waarderen)

Zo... Dat is het eerst even...

Kirito als in SAO kirito? <<)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 20:06

Ik kwam vanmiddag zoiets leuks tegen toen ik besefte dat ik nog geen lootje had..