Het leed dat veel te warm weer heet!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 00:01

Jup :') .
Ik was me vanmiddag zorgen aan het maken om de ramen (gad ze open laten staan, maar waren weg), omdat het misschien kon regenen.
Heb het nooit gewaardeerd, tot nu!

Tazzey

Re: Het leed dat veel te warm weer heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 00:18

_O- Heerlijk hè!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 00:23

ITS (not yet) RAINING MAN! HALLELUJA *\o/* :):)

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 07:53

Het is nog steeds warm, vooral binnen. :=

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 07:57

Het wordt vandaag ook weer 31 graden :+
Weer om 7 uur begonnen vandaag... lekker vroeg klaar maar aws wel vroeg opstaan.... vanmiddag lekker het zwembad in :)

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 21:55

Hier zondag het laatste Bestway zwembad van 2x3 cm bij de Action hier aangeschaft :D En raad eens wat? Hij is 255 x 355 als je m opzet....wat niet paste achterin de tuin :+ Ding is weer retour. -O-Denk dat ik maar in het hondenzwembad van 250 rond ga zitten....de hond kijkt er toch niet naar om. Mét badeendjes natuurlijk!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 23:08

Oh dat is zuur!

Hier is het heerlijk! 19 graden en lig lekker onder mijn donsdekbed. Morgen nog beter qua temperatuur. Even bijkomen voor de temperaturen weer omhoog gaan.
Truste!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 04:19

Tazzey schreef:
Oh dat is zuur!

Hier is het heerlijk! 19 graden en lig lekker onder mijn donsdekbed. Morgen nog beter qua temperatuur. Even bijkomen voor de temperaturen weer omhoog gaan.
Truste!

Hoe dan?!

Ik lig al een hele poos wakker omdat mn huis nog steeds een sauna is :Y)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 04:56

Hier ook echt nog warm 's nachts, overdag is het goed doenbaar..

Ik lig wakker door warmte + 10 muggen ofzo. Loop super chaggy door slaapgebrek van de afgelopen dagen en dat terwijl ik moet studeren voor mijn herexamens. Vordert echt niet zo :(

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 08:32

Jackytje schreef:
Hier ook echt nog warm 's nachts, overdag is het goed doenbaar..

Ik lig wakker door warmte + 10 muggen ofzo. Loop super chaggy door slaapgebrek van de afgelopen dagen en dat terwijl ik moet studeren voor mijn herexamens. Vordert echt niet zo :(

Nah wat stom zeg!
Hier ook super moe en merk dat ik sneller geïrriteerd ben -O-.
+ ik mis het slapen onder een dekentje :')

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 09:25

Ben gewoon wakker gebleven dus van 4u30 ofzo tot nu. Zal wel overdag een dutje doen, dat lukt dan wel (maarja dan blijf je dus in die vicieuze cirkel dat je niet kan slapen wanneer het moet := )

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 09:29

Hier ook gebroken nachten, ik heb zoveel muggenbulten dat het lijkt alsof ik de mazelen heb en ik ben er zoooo klaar mee.

Wel blij met mijn lakens van de Ikea. Heel dun en dus niet warm, maar ik slaap gewoon lekkerder onder iets van een laken. Dekbed = smoren, dus dan maar een laken. En dat voor 7 euro :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 09:33

Ook dat kan ik niet meer helaas..
Ik werd vannacht zeiknat van het zweet wakker. Buiten was het heerlijk, maar binnen was het echt te warm.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 09:33

Ik heb meerdere spinnen in mijn huis gezien en helaas niet kunnen vangen. Dat helpt ook niet om in slaap te vallen. Verder koelt mijn appartement 's nachts wel af gelukkig met de ramen open, maar overdag met alles dicht warmt het alsnog snel op. En het is een uitdaging om te slapen met je ramen open, is een gebouw met een tuin en allemaal studenten die er wonen. En veel (lawaaierige ) langslopende mensen.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 09:42

Es_ther schreef:
Tazzey schreef:
Oh dat is zuur!

Truste!

Hoe dan?!

Ik lig al een hele poos wakker omdat mn huis nog steeds een sauna is :Y)

Airco heeft de hele dag aangestaan en pas last minute alles opengedaan. Was vanmorgen weel weer 23 graden maar om in te slapen was het top.
As we speak komt het hier serieus met bakken uit de hemel.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 09:54

Ah zo.

Hier geen airco dus dat wordt m niet haha!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 10:06

Wait,whut? Zijn er serieus mensen waar het geregend heeft? :wow:
Bij ons moet de eerste regen sinds maanden, nog steeds komen.
Toen ik gister op mijn weer-app keek,stond er heel hoopvol dat het deze morgen wat zou regenen :))
Maar helaas,geen druppel gezien.

Ik hou enorm van zon en warmte,heb ook maanden volgehouden dat ik het heerlijk vond!
Echter sinds vorige week (toen het 37 graden was) is het binnen voortdurend boven de 30 graden. We hebben drie ventilatoren staan, ‘s nachts alle ramen open en overdag alles hermetisch dicht :D het bleef vannacht ook buiten 24 graden.

Ach,een voordeel ; ik ben nog nooit zo bruin geweest :P
Toch kijk ik nog niet uit naar een natte, gure winter. Tegen die tijd verlang ik al lang weer terug naar de zomer.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 10:07

Berdien schreef:
Hier ook gebroken nachten, ik heb zoveel muggenbulten dat het lijkt alsof ik de mazelen heb en ik ben er zoooo klaar mee.

Wel blij met mijn lakens van de Ikea. Heel dun en dus niet warm, maar ik slaap gewoon lekkerder onder iets van een laken. Dekbed = smoren, dus dan maar een laken. En dat voor 7 euro :D
You go girl :D

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 10:10

Omdat het de afgelopen weken zo warm was besloot ik afgelopen zondag op maandag lekker naar Scheveningen te gaan. Als je dan toch van het warme weer wilt genieten kan dat beter op het strand zijn met af en toe een verkoelende duik, toch?

3 x raden waar het zondag op maandag bewolkt was, echt frisjes en wie er NIET gezwommen heeft :') ?

En nu terug in het Zuiden is het weer zweten geblazen...

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 12:08

Volgende lichamelijke ongemak met dit weer. Bloedneuzen, meerdere keren per dag. >;)

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 12:27

Eilish schreef:
Ik heb meerdere spinnen in mijn huis gezien en helaas niet kunnen vangen. Dat helpt ook niet om in slaap te vallen. Verder koelt mijn appartement 's nachts wel af gelukkig met de ramen open, maar overdag met alles dicht warmt het alsnog snel op. En het is een uitdaging om te slapen met je ramen open, is een gebouw met een tuin en allemaal studenten die er wonen. En veel (lawaaierige ) langslopende mensen.

Hier ook van die spinnen met lange poten in de slaapkamer, maar heb ze expres laten zitten met de bedoeling dat ze de muggen kunnen pakken, maar nee hoor, zie natuurlijk nooit zo'n prikmug in een spinneweb..

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 12:49

voorlopig blijft augustus ook nog bloedheet en droog. Zeuren Heeft geen enkele nut dus en brengt alleen maar meer vermoeidheid :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 12:54

Langpoten mogen blijven zitten zolang ze in de verste uithoek van de kamer zitten, die vreten de muggen op. Maar al wat vanaf een meter of 2 afstand duidelijk zichtbare poten heeft, geluid maakt en/of haren heeft gaat morsdood. Daar heb ik zo mijn hulptroepen voor want ik verklaar een ruimte met groot gemak onbewoonbaar als er zo'n gevaarte binnen zit.

Ik ben helemaal happy vandaag. Het is buiten nu krap 19 graden. Vanmorgen hadden we een enorme hoosbui die ook echt drie kwartier duurde. Het was zo heftig dat de hele hal blank stond, er heeft minimaal 5 cm water in gestaan aan de muur te zien. Door de droogte beginnen bomen kaler te worden, combineer dat met een heerlijke geur van regen en bedorven blad, lage temperaturen en flinke wind en mijn herfst gevoel was even compleet. Even van genieten maar want ik geloof dat het volgende week weer mis gaat.

Mijn lichaam komt heel langzaam een beetje bij, en het is fijn om niet tig keer per dag het gevoel te hebben dat ik tegen de grond ga. Mijn energie is echt heel erg slecht. Ik heb net een stukje van nog geen 200 meter gelopen en ik heb het gevoel dat ik een marathon gelopen heb. Dat zal ook nog wel een poosje duren ben ik bang.

Maar voor nu, heerlijk genieten van het weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 13:14

Ik vind 28 graden al genieten na die 36 graden van afgelopen week..

Alleen jammer dat ik nu met lange broek aan in een benauwde sprinter zit. Leuk solliciteren met dit weer! Wel besloten dat ze maar genoegen moeten nemen met leuke sandalen ipv dichte schoenen. Er zijn echt grenzen aan wat ik aan kan. Daarbij zijn deze netter als al mn dichte schoenen bij elkaar :+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 13:46

Gatverdamme jasses, 29,5 graden die veel smeriger warm aanvoelt dan de droge 35 van vorige week. Ondanks de wind is het verlammend plakwarm onaangenaam hier, honden voor een mini stukje uitgelaten maar die sloften zo ongeveer naast mijn scootmobiel. Was al bedoeld als kort rondje maar werd nu een heen en weer.