Ik was me vanmiddag zorgen aan het maken om de ramen (gad ze open laten staan, maar waren weg), omdat het misschien kon regenen.
Heb het nooit gewaardeerd, tot nu!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jackytje schreef:Hier ook echt nog warm 's nachts, overdag is het goed doenbaar..
Ik lig wakker door warmte + 10 muggen ofzo. Loop super chaggy door slaapgebrek van de afgelopen dagen en dat terwijl ik moet studeren voor mijn herexamens. Vordert echt niet zo
Es_ther schreef:Tazzey schreef:Oh dat is zuur!
Hier is het heerlijk! 19 graden en lig lekker onder mijn donsdekbed. Morgen nog beter qua temperatuur. Even bijkomen voor de temperaturen weer omhoog gaan.
Truste!
Hoe dan?!
Ik lig al een hele poos wakker omdat mn huis nog steeds een sauna is
Berdien schreef:You go girlHier ook gebroken nachten, ik heb zoveel muggenbulten dat het lijkt alsof ik de mazelen heb en ik ben er zoooo klaar mee.
Wel blij met mijn lakens van de Ikea. Heel dun en dus niet warm, maar ik slaap gewoon lekkerder onder iets van een laken. Dekbed = smoren, dus dan maar een laken. En dat voor 7 euro
Eilish schreef:Ik heb meerdere spinnen in mijn huis gezien en helaas niet kunnen vangen. Dat helpt ook niet om in slaap te vallen. Verder koelt mijn appartement 's nachts wel af gelukkig met de ramen open, maar overdag met alles dicht warmt het alsnog snel op. En het is een uitdaging om te slapen met je ramen open, is een gebouw met een tuin en allemaal studenten die er wonen. En veel (lawaaierige ) langslopende mensen.