Ik haal nooit meer een kudde ponys met veulens uit de wei alleen
, hengst met meerdere merries en 2 veulens in de wei . Hengst gepakt en de merries gingen achter hem aan dacht ik , opeens liepen overal ponys (zoals moest , maar dan in alle weilanden waar ze niet mochten komen) en ik miste 2 veulens.. Tot ik plons hoorde en gelijk in paniek de begeleider roepen (zorgboerderij) en hij kwam direct aandraven om de veulens uit de sloot te halen (ondiep ze konden staan , dus even de kantjes maaien ondertussen
) . Zo hij haalde stroom van de draden en bij een paal ging hij naar beneden maar daar zat dus een wespennest
, hij die sloot in springen voor de veulens zodat die niet gestoken konden worden maar hij had ongeveer 20 steken van die krengen 
Nooit meer alleen de ponys verplaatst
, jaren terug maar weet het nog goed

briljant topic!
dat ging meestal goed tot het moment dat ik thuis de oprit opfietste en mijn benen vast bleven haken (geen handremmen toen). De garagepoort was toen best hard...
Dat heb ik gedaan toen ik 3 was, resultaat was een gebroken pols. 

Hij ontweek hem mooi (gelukkig kan ik niet gooien) maar het glas knalde natuurlijk wel uit elkaar in honderd stukjes, helemaal verspreid over het terras. Wat voelde ik me knullig!