Kaus schreef:Juridisch loket bellen is zeker nog een idee! Kijken of zij hun keuze kunnen verantwoorden inderdaad.
De buren zijn nu constant aan het samenspannen wat mij ook erg nerveus maakt. Ik hoor ze nu bijvoorbeeld constant heen en weer lopen tussen hun woningen. Elk geluidje dat wij nu dus maken ben ik bang dat het te luid is.
Mijn vriend gaat kijken of hij de auto van zijn ouders mag lenen zodat we overdag wat uitstapjes kunnen maken met de honden. Laat ik mijn werk even links liggen en gewoon samen ontspannen
Fijn, even ontspanning hebben jullie echt nodig in deze bizarre situatie. Ik heb enorm met je te doen.
Misschien kan je het juridisch loket ook vragen je uit te leggen wat een handige aanpak is. Wat zijn bijvoorbeeld strafbare gedragingen waar de politie écht iets mee kan/moet en wat niet (schreeuwen is bijvoorbeeld niet strafbaar, maar bedreigen wel). Dan weet jij waar je de nadruk op moet leggen als je met de politie in gesprek gaat.
Jullie hielden al een nauwgezet logboekje met ondersteunend videomateriaal bij toch?