Linda_Fleur schreef:Als hij ziek is of een griepje heeft wil ik hem best wel in de watten leggen en hem vertellen hoe erg het allemaal is, zolang hij de rest van het jaar maar voor mij zorgt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Klinkt goed zeg Fem. Dus je ziet deze man wel zitten?
listiglistje schreef:Goed bezigAl zou ik zelf geen vreemde in mijn huis willen hebben als ik er zelf niet ben
xZiva_ schreef:Het is badoo ipv. Tinder, maar dit pareltje moet ik even met jullie delen![]()
Ik heb alleen in mijn beschrijving staan: inked&pierced. Er is geen piercing of tattoo zichtbaar op mn foto's
*knip*
xZiva_ schreef:Het is badoo ipv. Tinder, maar dit pareltje moet ik even met jullie delen![]()
Ik heb alleen in mijn beschrijving staan: inked&pierced. Er is geen piercing of tattoo zichtbaar op mn foto's
*knip*
*knip*
Linda_Fleur schreef:Ik heb niks met tattoo's en swype mannen waarvan hun armen helemaal onder zitten ook weg. Misschien wat vooroordelend maar ik heb altijd het gevoel dat daar toch een bepaald type man achter zit waar ik niet op val. Overigens als iemand een tattoo heeft met een bijzondere betekenis dan bewonder ik dat wel. Zo'n tattoo zou ik zelf ook nog kunnen laten zetten maar die bijzondere betekenis heb ik nog niet gevonden