Jongens er komt nu nog geen update want ts slaapt. Geduld is een schone zaak. Jullie zullen rijkelijk beloond worden vanavond
Waaaat dit is echt een plotwendingIk ben nu ook heeeeel nieuwsgierig! :’)Ik wil ook meedoen xDts, geniet er van vanavond!
Kan niemand TS wakker maken? Ze heeft nog maar een hele namiddag om zich klaar te maken !Edit: Mijn gebeden zijn verhoord!
Ik volg mee , wat een geweldige wending heeft dit topic gekregen! Ik ben héél benieuwd hoe dit afloopt
AlwaysH schreef:Ik ga gourmetten dus ik ga er denk ik later pas achter komen...Ja dat is hier ook zo! Maar voor ij ga slapen heb ik iig nog wat bij te lezen
I believe in youYou know the door to my very soulYou're the light in my deepest, darkest hourYou're my savior when I fall
Tieneke schreef:Er worden vandaag wel meer gebeden verhoord!Als jij niet in het complot zit dan weet ik het ook niet meer hoor
Ik lees ook al vanaf het begin mee, maar vind het nu wel rete spannend! Ik ben heel benieuwd naar wat het uiteindelijk is!TS, die vent moet je houwen, eentje die zoveel moeite voor je doet!
MarJon schreef:Een witte kerst zal het niet worden dit jaar. Of indirect toch wel? Foei Wat trek je aan, TS?