Werk reservelijst straks even bij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:SSS Beheer Mededeling
Wij als organisatie begrijpen dat het zuur is als je niet kan mee doen aan Secret Santa Suprise, zeker als je alle voorgaande jaren wel mee hebt kunnen doen.
Wij hebben vandaag gezocht naar oplossingen en hebben daarbij Lolacabana bereid gevonden om ons bij te staan in het organiseren.
Hierdoor is het ons gelukt om nog 75 extra plaatsen te creëren.
De inschrijfprocedure blijft hetzelfde, dat wil zeggen adressen plus tips en flops lijsten mogen naar Rebecca gestuurd worden
Wij hopen hiermee aan ieders wensen te voldoen, mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, mijn pb box staat open
Faelivrin schreef:Heerlijk, rituals! Net als goede geurkaarsen, niet van die goedkope (helaas voor mijn portemonnee) maar echt de goede kwaliteit kaarsen. Verder nog 2 katten lopen hier die van lekkers houden. En net een dochtertje gekregen, waarvoor ook van alles welkom is.verder dik 15000 berichten dus moet wel iets van info in staan denk ik. Zal mijn profiel ook weer eens gaan vullen..
plutolover schreef:T is ook nooit goed. Ik zeg 175 prima. Niks te groot aan. Alleen t bijlezen wordt dan wat lastiger haha
geerte schreef:Ik vind het fijn dat mensen nu toch mee mogen doen, maar nu wordt het toch eigenlijk weer te groot?
Angelaa2 schreef:plutolover schreef:T is ook nooit goed. Ik zeg 175 prima. Niks te groot aan. Alleen t bijlezen wordt dan wat lastiger haha
Vorig jaar is er door best veel mensen aangegeven dat ze het te massaal vonden dat jaar. Dus ik snap de opmerking van Geerte wel!
Er was dit jaar bewust gekozen voor een limiet van 100 en nu is dat toch weer aangepast. Vorig jaar waren het ook ongeveer 166 mensen die mee deden.
Mij maakt het niet zo veel uit, kost inderdaad wel meer moeite om de topics steeds bij te lezen
M_D_H schreef:Wij zullen zien.
We hebben nu twee man extra in de organisatie (ten opzichte van vorig jaar) en de taken erg goed verdeeld zowel achter als voor de schermen.
Tot nu toe hebben wij alles nog goed onder controle en verloopt de communicatie erg goed zeker omdat het voor iedereen duidelijk is wie wat doet.
Daarbij hebben wij een klets topic en zullen we er daardoor op toezien dat dit topic echt voor tips en flops en hints blijft.
Wij begrijpen dat dit geen ideale situatie is maar wij kunnen het helaas niet voor iedereen ideaal maken.
Nee verkopen aan mensen die alle voorgaande edities hebben mee gedaan voelde toch heel zuur.
Mocht nu, ondanks de duidelijke afspraken en de 2 man extra, blijken dat 175 personen nog steeds te veel is, dan nemen we dat mee naar volgend jaat.
Zoals eerder gezegd, wij kunnen het helaas niet iedereen naar de zin te maken maar proberen toch alles zo goed mogelijk te doen.
Wij hopen op jullie begrip.