Secret Santa Surprise 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 21:48

Shampoo van gras ? :')

Werk reservelijst straks even bij :)

Kimmiee_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 21:49

Lolacabana schreef:
Ik heb hier een paar dozen vol van op voorraad :+
[ [url=m/oA0ejP.jpg]Afbeelding[/url] ]

En natuurlijk ook een stapel met grotere verpakkingen :')

<3 <3

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 21:50

Rebecca schreef:
Shampoo van gras ? :')

Werk reservelijst straks even bij :)

Niet helemaal, gebruik nu de Aloë vera en heb er ook wel eens van gebruikt dat zo erg naar munt ruikt dat je er een olifant mee onder narcose kunt krijgen als je zou willen. :')

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 21:59

Ik heb ook 3 paketten van rituals staan (hint dat ik deze niet meer hoef). En nog een aantal losse flessen. Vind het ook zonde om te gebruiken dat i nu ongeveer de helft van die winkel heb :')

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 22:12

Heerlijk, rituals! Net als goede geurkaarsen, niet van die goedkope (helaas voor mijn portemonnee) maar echt de goede kwaliteit kaarsen. Verder nog 2 katten lopen hier die van lekkers houden. En net een dochtertje gekregen, waarvoor ook van alles welkom is. :D verder dik 15000 berichten dus moet wel iets van info in staan denk ik. Zal mijn profiel ook weer eens gaan vullen..

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 22:22

Citaat:
SSS Beheer Mededeling

Wij als organisatie begrijpen dat het zuur is als je niet kan mee doen aan Secret Santa Suprise, zeker als je alle voorgaande jaren wel mee hebt kunnen doen.

Wij hebben vandaag gezocht naar oplossingen en hebben daarbij Lolacabana bereid gevonden om ons bij te staan in het organiseren.

Hierdoor is het ons gelukt om nog 75 extra plaatsen te creëren.

De inschrijfprocedure blijft hetzelfde, dat wil zeggen adressen plus tips en flops lijsten mogen naar Rebecca gestuurd worden

Wij hopen hiermee aan ieders wensen te voldoen, mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, mijn pb box staat open :)

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 22:25

Ik vind het fijn dat mensen nu toch mee mogen doen, maar nu wordt het toch eigenlijk weer te groot?

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 22:31

T is ook nooit goed. Ik zeg 175 prima. Niks te groot aan. Alleen t bijlezen wordt dan wat lastiger haha

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 22:31

Mijn profiel is ook praktisch leeg qua informatie, maar betekent dit dat iedereen op de reservelijst ook meedoet nu?
Ik heb alleen mijn kledingmaat niet vermeldt, hierbij dus toch nog even, maat S/36 en soms voor broeken zelfs 34, maar meestal 36. Verder is mijn schoenmaat 37, dus heel gangbaar.

@Plutolover, ik ga niet bijlezen, val wel weer in het gesprek als ik online kom :j

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 22:33

Ik snap geerte wel hoor, volgens mij vond de meerderheid het vorig jaar gewoon too much. Maar we zullen zien, er zal toch het een en ander geleerd zijn van vorige jaren.

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 22:33

Faelivrin schreef:
Heerlijk, rituals! Net als goede geurkaarsen, niet van die goedkope (helaas voor mijn portemonnee) maar echt de goede kwaliteit kaarsen. Verder nog 2 katten lopen hier die van lekkers houden. En net een dochtertje gekregen, waarvoor ook van alles welkom is. :D verder dik 15000 berichten dus moet wel iets van info in staan denk ik. Zal mijn profiel ook weer eens gaan vullen..

Jaa mijn beste vriendinnetje doet ook mee :D

Pas maar op, hier ben ik al aan het verzamelen voor een pakketje voor jou. Maar dat is nog voor je verjaardag en Lotte haha

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 22:34

plutolover schreef:
T is ook nooit goed. Ik zeg 175 prima. Niks te groot aan. Alleen t bijlezen wordt dan wat lastiger haha

Vorig jaar is er door best veel mensen aangegeven dat ze het te massaal vonden dat jaar. Dus ik snap de opmerking van Geerte wel!
Er was dit jaar bewust gekozen voor een limiet van 100 en nu is dat toch weer aangepast. Vorig jaar waren het ook ongeveer 166 mensen die mee deden.

Mij maakt het niet zo veel uit, kost inderdaad wel meer moeite om de topics steeds bij te lezen :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 22:40

geerte schreef:
Ik vind het fijn dat mensen nu toch mee mogen doen, maar nu wordt het toch eigenlijk weer te groot?

Geerte, je hebt gelijk dat het nu weer groot wordt, maar nu hebben we 2 man in de organisatie meer waardoor wij meer mogelijkheden hebben om alles te managen.

Wij hebben het er vanmiddag lang over gehad maar wij willen toch liever Secret Santa Surprise centraal houden met 1 organisatie.

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 22:48

Ik dacht dat het aantal vorig jaar te groot werd gevonden door de organisatoren, maar ik moet dan ook zeggen dat ik niet alle pagina's doorlees .

Mijn top flop lijst is niet bijzonder.

Wat ik vergeten erbij ben te zetten is dat ik genoeg make up heb en het ook weinig tot niet gebruik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 22:49

-O-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-09-17 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 22:50

Angelaa2 schreef:
plutolover schreef:

Vorig jaar is er door best veel mensen aangegeven dat ze het te massaal vonden dat jaar. Dus ik snap de opmerking van Geerte wel!
Er was dit jaar bewust gekozen voor een limiet van 100 en nu is dat toch weer aangepast. Vorig jaar waren het ook ongeveer 166 mensen die mee deden.

Mij maakt het niet zo veel uit, kost inderdaad wel meer moeite om de topics steeds bij te lezen :')

Wij zullen zien.
We hebben nu twee man extra in de organisatie (ten opzichte van vorig jaar) en de taken erg goed verdeeld zowel achter als voor de schermen.
Tot nu toe hebben wij alles nog goed onder controle en verloopt de communicatie erg goed zeker omdat het voor iedereen duidelijk is wie wat doet.

Daarbij hebben wij een klets topic en zullen we er daardoor op toezien dat dit topic echt voor tips en flops en hints blijft.

Wij begrijpen dat dit geen ideale situatie is maar wij kunnen het helaas niet voor iedereen ideaal maken.
Nee verkopen aan mensen die alle voorgaande edities hebben mee gedaan voelde toch heel zuur.

Mocht nu, ondanks de duidelijke afspraken en de 2 man extra, blijken dat 175 personen nog steeds te veel is, dan nemen we dat mee naar volgend jaat.

Zoals eerder gezegd, wij kunnen het helaas niet iedereen naar de zin te maken maar proberen toch alles zo goed mogelijk te doen.

Wij hopen op jullie begrip.
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 05-09-17 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Alaskan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 22:59

Ik snap dat het voor het beheer ook moeilijk is om iedereen te vreden te stellen, het wordt vast gezellig als er meer mensen mee kunnen doen :) .

Ik heb nog niet veel berichten geplaatst op Bokt dus dat ga ik maar eens doen haha en mijn profiel maar eens aanvullen := .

Lekkere rituals spullen op de laatste pagina's!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 23:04

Maaike_Melis schreef:
Jaa mijn beste vriendinnetje doet ook mee :D

Pas maar op, hier ben ik al aan het verzamelen voor een pakketje voor jou. Maar dat is nog voor je verjaardag en Lotte haha

<3

Vergeet mijn grootste hobby, haken nog te vermelden haha.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 23:13

Aaah wat leuk dat er nu toch meerdere mensen mee kunnen doen!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 23:17

Ik las mijn opmerking terug. En excuus hij kwam wat bot over. Dit was niet me bedoeling

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 23:22

M_D_H schreef:
Wij zullen zien.
We hebben nu twee man extra in de organisatie (ten opzichte van vorig jaar) en de taken erg goed verdeeld zowel achter als voor de schermen.
Tot nu toe hebben wij alles nog goed onder controle en verloopt de communicatie erg goed zeker omdat het voor iedereen duidelijk is wie wat doet.

Daarbij hebben wij een klets topic en zullen we er daardoor op toezien dat dit topic echt voor tips en flops en hints blijft.

Wij begrijpen dat dit geen ideale situatie is maar wij kunnen het helaas niet voor iedereen ideaal maken.
Nee verkopen aan mensen die alle voorgaande edities hebben mee gedaan voelde toch heel zuur.

Mocht nu, ondanks de duidelijke afspraken en de 2 man extra, blijken dat 175 personen nog steeds te veel is, dan nemen we dat mee naar volgend jaat.

Zoals eerder gezegd, wij kunnen het helaas niet iedereen naar de zin te maken maar proberen toch alles zo goed mogelijk te doen.

Wij hopen op jullie begrip.

Ik begrijp jullie keuze ook volkomen! Maar ik snapte Geerte haar opmerking ook vandaar dat ik reageerde, was echt niet bedoeld om te zeuren!

Nee zeggen is ook helemaal niet leuk en dit is een prima oplossing dan toch :)
Fijn dat jullie er iemand bij hebben kunnen vinden om alles weer in goede banen te leiden. Echt top wat jullie allemaal regelen en doen voor ons!
Het is nou eenmaal ook veels te leuk en spannend om een pakketje te maken en om te krijgen :D (En het raden wordt nu weer iets moeilijker :)) )
En we gaan er gewoon vanuit dat het weer een super leuke SSS wordt!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 23:50

Leuk, ik zal als t nog mag Rebecca even mijn adres en tops/flops sturen zodat ik nog mee kan doen! ^^

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 00:11

Ooohhhh die rituals pakketten <3

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 00:19

ik wil ook wel graag meedoen:)
stuur een pb

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 00:19

Wat een super fijn bericht dat er extra plaatsjes bij zijn gekomen.. :+:
Ik had me al opgegeven voor de reservelijst.. nu helemaal happy dat ik mee mag doen...