pmarena schreef:Doe dat (ver-)oordelen dan ook eens een keer niet, gun iemand gewoon zijn algemene mening dat die ergens van schrikt of iets zelf niet vind kunnen, zonder daar meteen op de persoon spelend over te gaan miepen en chargeren![]()
Je mammapunten krijg je volgens mij pas als je baby een jaar is en niet theoretisch meer is, dan weet iedereen inclusief jijzelf pas hoe het bij jullie nu eigenlijk echt gaat lopenOf misschien pas in de fase van Pien, dat ze daadwerkelijk gelukkig en goed terecht gekomen zijn?
Appelstroop voor borstcompressen ja...? Nooit van gehoord? Moet dat bloot op de tiet..? Lekkere plakzooi zal dat geven lijkt me?Ik ken alleen de koolbladeren variant
Hier voor de zekerheid NannyCare geitenmelkpoeder in huis gehaald voor als de BV niet zou lukken en màn wat een redding in nood was dat in die hel van bevalling en kraamtijd
Maar je kan veel zeggen over BV versus FV.... het laatste is wel even een poepie duurder en constant die flessen schoonmaken en alles paraat hebben voor als baby aanslaat dat word je toch vrij snel beu
Ja dat moet bloot op de tiet, ga maar proberen.