Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jans schreef:En dan krijgt je paard een maand later koliek/ongeluk/weetikveelwat en sterft. En dan heb je je partner de deur al gewezen. Die komt dan echt niet terug om je te troosten.
Ayasha schreef:Jans schreef:En dan krijgt je paard een maand later koliek/ongeluk/weetikveelwat en sterft. En dan heb je je partner de deur al gewezen. Die komt dan echt niet terug om je te troosten.
Nee, dan heb je niet je partner de deur gewezen maar de zak hooi die je deed kiezen goed wetende dat het je hart zou breken en die dat niet interesseerde.
Imre schreef:Ayasha schreef:
Nee, dan heb je niet je partner de deur gewezen maar de zak hooi die je deed kiezen goed wetende dat het je hart zou breken en die dat niet interesseerde.
Precies. En die waarschijnlijk nog blij zal zijn ook als het paard sterft.
Dus dan ben ik gewoon ballast kwijt geraakt. En waarschijnlijk geldt dat voor veel meer mensen die zouden kiezen voor hun paard. Prioriteiten stellen. De een heeft andere prioriteiten dan de ander. Resistance schreef:Bij dit topic moet ik weer even aan de reacties van pffffaard in dit topic denken:
[PP] Paarden en relatie
Daantjuh88 schreef:Wat een dilemma. Ik zou hier ook diep ongelukkig van worden, maar de keus is lastig. Ik ben gezegend met een vriend die (na een half jaar geen paard te hebben waar ik mee kon rijden, wel jaarlingen en afgekeurde merrie op stal) op een avond riep, Danielle we gaan weer een paard zoeken. Ik word gek van jou als je geen paard hebt.
In mijn date fase heb ik enkele beginnende scharrels gehad die gelijk lieten weten dat paarden geld slurpende mormels zijn, die heb ik gelijk aju gezegd! Kan gewoon niet zonder mijn beestjes.
Ayasha schreef:Jans schreef:En dan krijgt je paard een maand later koliek/ongeluk/weetikveelwat en sterft. En dan heb je je partner de deur al gewezen. Die komt dan echt niet terug om je te troosten.
_Bianca schreef:Wat een l**. Sorry TS, ik kan het echt niet anders zeggen...
Ik heb niet alle reacties gelezen hoor, maar ik kan hier echt met mijn verstand niet bij. Mijn vriend en ik hebben ook alles 'gescheiden'. Mijn paard is 'mijn paard'. Hij is ook geen paardenman, maar toen ik een half jaar geen paardje op stal had staan, zei hij: Ik ben blij als er straks weer een paard staat, ik verveel me te pletter.
Hij is altijd mee naar stal. Helpt een beetje met poetsen, uitmesten, opstappen enz. en verder zit hij lekker te internetten langs de bakrand of in de wei. Het hebben van een paard is een 'way of life' en als je vent dat niet kan/wil accepteren, zou voor mij de keuze makkelijk zijn.
Ik snap dat ik makkelijk praten heb, maar ik zou mijn geluk niet laten afhangen van iemand die mij dat geluk niet gunt!
Succes in ieder geval, ik kan me goed voorstellen hoe moeilijk dit voor je moet zijn..

_Bianca schreef:Wat een l**. Sorry TS, ik kan het echt niet anders zeggen...
Ik heb niet alle reacties gelezen hoor, maar ik kan hier echt met mijn verstand niet bij. Mijn vriend en ik hebben ook alles 'gescheiden'. Mijn paard is 'mijn paard'. Hij is ook geen paardenman, maar toen ik een half jaar geen paardje op stal had staan, zei hij: Ik ben blij als er straks weer een paard staat, ik verveel me te pletter.
Hij is altijd mee naar stal. Helpt een beetje met poetsen, uitmesten, opstappen enz. en verder zit hij lekker te internetten langs de bakrand of in de wei. Het hebben van een paard is een 'way of life' en als je vent dat niet kan/wil accepteren, zou voor mij de keuze makkelijk zijn.
Ik snap dat ik makkelijk praten heb, maar ik zou mijn geluk niet laten afhangen van iemand die mij dat geluk niet gunt!
Succes in ieder geval, ik kan me goed voorstellen hoe moeilijk dit voor je moet zijn..

Vraagt wel geregeld hoe het is en of ik binnenkort nog wedstrijden heb oid. En natuurlijk miepte die ook weleens als ik veel en lang weg was

) maar hij is stiekem toch wel trots op die zelfgefokte hamburger.