Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique schreef:Kan je kaas en kipfilet (voor een nacht) buiten de koelkast bewaren en daarna weer opeten? Ik heb in mijn gedeelde kamer helaas geen koelkast en vind het zo zonde om dat wat ik niet op eet, weg te gooien. Zeker omdat ik ook nog brood over heb waar het op kan...
Steeph schreef:Lente schreef:Waarom draag ik eigenlijk niet zo vaak jurkjes? Ze staan me geweldig.
Omdat jurkjes hartstikke stom zijn!
Sannert schreef:_Karlijn schreef:Zou je ook een emballagebon krijgen als je gewoon een vol kratje bier uit de winkel haalt en het apparaat inschuift?(Niks van plan hoor, wil ook niemand op ideeën brengen maar het kwam ineens in me op. Kan me haast niet voorstellen dat winkels daar niks op bedacht hebben maar ik vond het toch een goeie ingeving
)
Je kan een krat niet inleveren als er dopjes op zitten. Vriend had eens dopjes terug geduwt op lege flessen en ze in de krat gezet. Ik kon dus mooi eerst de dopjes eraf halen voordat ik de krat kon inleveren.
Steeph schreef:Ik heb weer een eet-vraag
Ik wil graag een recept net koude pannenkoeken om mee te nemen. Ik ben donderdag van 7 's ochtends tot 10 's avonds van huis en heb beschikking over een koelkast. Graag iets wat ik 's ochtends klaar kan maken, mee kan nemen, in de koelkast kan gooien en 's avonds zonder al te veel moeite kan opeten
Steeph schreef:Ik heb weer een eet-vraag
Ik wil graag een recept net koude pannenkoeken om mee te nemen. Ik ben donderdag van 7 's ochtends tot 10 's avonds van huis en heb beschikking over een koelkast. Graag iets wat ik 's ochtends klaar kan maken, mee kan nemen, in de koelkast kan gooien en 's avonds zonder al te veel moeite kan opeten
LilChar schreef:Steeph schreef:Ik heb weer een eet-vraag
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... t-rozijnen
DIT is echt mjam! Ik zou zelf magere kwark doen i.p.v volle kwark. Ze zijn warm en koud lekker!
Macs schreef:Steeph schreef:Ik heb weer een eet-vraag
https://www.youtube.com/watch?v=zrEkj2rgr14&t=42s
DEZE! hemels!! en vegan
Chasingmood schreef:Hoe worden kunstmatige smaakstoffen gemaakt? Waar maken ze dat van?
Kuggur schreef:Niet het drukverschil maar ionisering zou best verantwoordelijk kunnen zijn voor het afgaan van brandalarms door onweer.
Niet alle rookmelders zijn optisch, het is ook het beste beide typen in huis te hebben.