Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Guess_NH

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:54

Lieveli gefeliciteerd!

Ik denk dat er genoeg mannen zijn die geen kinderen willen, althans vrijwel al mijn matches..

Ik ga mijn tinder profiel ook weer aanpassen
Ben helemaal klaar met mijn 'vlam'!
Zin om te swipen.

Gisterenavond was het gezellig hier, jeetje wat heb ik veel pagina's moeten bijlezen :=

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:56

Nog een reden daarvoor Guess of gewoon zin in iets nieuws? ;)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:00

Guess_NH schreef:
Ik denk dat er genoeg mannen zijn die geen kinderen willen, althans vrijwel al mijn matches..

Zou dat liggen aan de leeftijdsgroep waarbinnen je zoekt?

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:05

Het loopt gewoon niet..
Zie hem wekelijks, hartstikke leuk als we samen zijn hoor.. vorige week donderdag samen naar de uni geweest voor zijn lessen Nederlands, want hij moet echt de taal leren wil hij in Nederland kunnen blijven wonen en werken. Zouden donderdagavond uit gaan, heeft hij afgezegd. Vrijdag samen wat doen, niet meer op terug gekomen. Wel even contact gehad maar ik was er al een beetje klaar mee, merkte hij wel aan me denk hij, hij vond dat ik over de app een beetje 'formal' overkwam.

We hadden ook gepraat in de auto.
Hij was bang dat hij in een relatie met mij zichzelf niet zou zijn, dat hij continue bang moest zijn mij kwijt te raken aan een ander. Ook gaf ik hem blijkbaar het gevoel dat hij niet genoeg voor mij zou zijn. Terwijl hij degene is die nog van alles uit het leven wilde halen, gek doen, plezier maken ook met andere vrouwen enz.
Heb hem gezegd dat ik echt wel een relatie wil, maar het accepteerde omdat ik hem dan liever deel met andere dan dat ik hem verlies in mijn leven :roll:

Naja hij reageerde er op dat hij er hetzelfde over dacht, mij niet kwijt wilde maar verder ging hij er niet echt op in, lekker onduidelijk dus.

Heb hem nu sinds vrijdag niet meer gesproken.
Ik vertik het ook om te appen, telkens als ik net een conversation met hem heb, reageert hij niet meer en na een paar uur stuur ik weer iets en dan is het 'sorry sorry sorry'
Ik voel me totaal geen preoriteit en ga er niet achteraan lopen

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:07

Goof schreef:
Guess_NH schreef:

Zou dat liggen aan de leeftijdsgroep waarbinnen je zoekt?

Ik ben zelf 23 en zoek in de categorie 23 tot 30
Afstand heb ik tot max 55/60 km soms maar tot 25 km

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:11

Hmm heel vaag inderdaad Guess. Klinkt als een goede keuze om hem te laten gaan.

Marina_Shana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:15

Hooi :wave: ik meld me ook even hier :D
Heb heel lang niet meer op bokt gezeten, maar wel op tinder :o dus leuk om hier even mee te lezen.
Jammer genoeg heb ik nog geen succes gehad op tinder.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:18

Ik heb nog wel een date voor je, een man van 30 zonder auto/rijbewijs ;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:20

Die haal je nog wel vaak aan het Danielle??? :')
Denk dat die man van 30 zonder auto/rijbewijs prima zelf een date kan regelen.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:23

Twilight schreef:
Ik ben wel opzoek naar huisje/boompje/beestje. Beestje is er al bijna. De andere twee nog niet hahaha. Ik tref alleen mannen die niks willen en geen relatie en stuff haha. Trekt het tegen overgestelde aan.

Boompje kun je toch ook zo planten :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:24

Hahah omdat de rest nou totaaaal niet geschikt zijn :7 die raad ik niemand aan..

En voor de rest heb ik weinig tindergesprekken gehad :+ Weinig wilde verhalen zoals jullie hebben dus haha

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:24

Hier ook een tinderdip. Heb vrijdag nog wel een date met iemand, maar voor nu ben ik er wel een beetje klaar mee.
Benieuwd hoelang ik het vol ga houden haha.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:26

Misschien vind je zaterdag iets in het wild Yvanka :p Een sexy prins op het witte paard een tafel verder dan ons bijvoorbeeld

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:28

Ik krijg net goed nieuws.. ik heb weer nieuwe likes voor vandaag.. en zo pauze. <<)

Zal toch wit paard meenemen zaterdag.. volgens mij staat er nog wel speelgoed paardje
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 20-02-17 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:28

En een strakke boxer aan he?

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:30

Ailill schreef:
karev schreef:
Wat een leuk topic! Ik heb mijn vriend ook via Tinder leren kennen.

Ik had een relatie van 19 Jr achter de rug. Ben geen uitgaanstyp en kleine vriendenkring die gesetteld is.
Dus ik grapte tegen mijn collega" hoe kom ik nou ooit weer aan een vent vanaf de bank" TINDER was het antwoord. Nou leek me niks. Is toch een vleeskeuring en alleen op seks belust..

Maar toch nieuwsgierig. De eerste match was een oud klasgenootje die aardig leuk opgedroogd was. Die bleek al een relatie te hebben en aardig met zichzelf in de knoop te zitten. Bye Bye dus.

De 2e match was ook iemand uit de buurt. Bekend gezicht en naam maar verder onbekend. 2 leuke avonden mee gehad maar hij was niet klaar voor een relatie, terwijl ik expliciet zei dat ie niet direct met me hoefde te trouwen..

Nr 3, ja nr 3, 3x is scheepsrecht zeggen ze..nou letterlijk en figuurlijkan, hij is zeeman haha. Deze leuke meneer bleek mij ook leuk te vinden. Hij heeft me uitgenodigd voor een boswandeling. Fijn, kon ik veilig mijn hond mee nemen. 2e keer ook gewandeld, en daarna geluncht. En vanaf toen was het wel duidelijk..die laat ik niet gaan.

"Helaas" is ie 5 januari weer aan boord gegaan. Gelukkig lag het schip in nl dus 2x een weekend aan boord geweest. Eind januari zijn ze gaan varen. En begin maart komt ie terug.

Is even wennen maar hij is leuk genoeg om dat voor lief te nemen!
Dus het kan wel? Super tof! Kun je niet mee varen?

Hoop doet leven :D

Nee joh ik heb een walbaan :)

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:33

Ik lees ook weer mee :) Heb nu 2 jaar een relatie met mn tinderdate :) en net een huis gekocht samen.

Moet erg lachen om jullie posts en ben benieuwd welke combi's (en unibrouws) er uit komen

@Ailill ik wil geen date met je maar ik zag dat je iets doet met IT banen, mijn vriend is it nerd en zoekt misschien een andere baan, weet niet in welke regio je zit? (enne hij blijft dan wel van mij)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:37

Karev, nu ben ik heel erg nieuwsgierig :))

Mijn ex vaart en komt uit Drenthe en heeft sinds kort een nieuwe vriendin (vind ik erg leuk voor hem, zijn ook al jaaaaren uit elkaar en sinds kort een beetje contact :+ )

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:41

DanielleB schreef:
Misschien vind je zaterdag iets in het wild Yvanka :p Een sexy prins op het witte paard een tafel verder dan ons bijvoorbeeld

Ik ben er niet bij zaterdag haha! Heb wel gedate met een jongen uit Zwolle, leuke jongen, alleen niet voor mij. Loopt dus wel wat leuks rond haha!

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:44

Ik had heel duidelijk in mijn profiel staan dat ik geen kinderwens heb. Dattracties resulteerde in weinig matches maar wel de juiste nu. Hij wil ook geen Kids. Had dat niet in zijn profiel staan omdat ie bang was nooit eenaar match weer te krijgen haha.

Ailill

MarjanB schreef:
Ik lees ook weer mee :) Heb nu 2 jaar een relatie met mn tinderdate :) en net een huis gekocht samen.

Moet erg lachen om jullie posts en ben benieuwd welke combi's (en unibrouws) er uit komen

@Ailill ik wil geen date met je maar ik zag dat je iets doet met IT banen, mijn vriend is it nerd en zoekt misschien een andere baan, weet niet in welke regio je zit? (enne hij blijft dan wel van mij)
Klopt, ik werk nu nog als corporate recruiter voor het I(C)T bedrijf van mijn ex. Op dit moment ben ik op zoek naar een ervaren Devop(s) die een vertaalslag kan maken tussen ontwikkelen en operationeel maken van apps. En dan ook nog met Cloud ervaring en dit middels OTAP ook daadwerkelijk toe kan passen. Best lastig te vinden :P

NU lopen mijn werkzaamheden hier wel op z'n eind en hoop ik volgende maand bij een groter en internationaal bedrijf aan de slag te gaan, wederom I(C)T. Cv mailen kan altijd en ik zal beloven dat ie van jou blijft, haha ;)

Martje80

Winged schreef:

Mijn ex vaart en komt uit Drenthe en heeft sinds kort een nieuwe vriendin (vind ik erg leuk voor hem, zijn ook al jaaaaren uit elkaar en sinds kort een beetje contact :+ )

Wat wil je weten?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:46

Regio is trouwens Brabant en binnenkort sowieso heel Nederland met ik gok een focus op het VK.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:46

karev schreef:
Winged schreef:

Wat wil je weten?
Of jij die nieuwe vriendin bent of niet :P

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:47

Ja haha snap ik. Maar dan moet ze eerst meer details. Maar ik denk het niet. Hij is geboren Groninger.
Laatst bijgewerkt door Martje80 op 20-02-17 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt