Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paardenfan25 schreef:Omg, moeders die kapper- en doktersbezoeken regelen voor hun meerderjarige zoon of zelfs meegaan....
Moet toch ook in de zoons zelf beetje zitten? Ik krijg mijn zoon van 17 ook niet naar kapper, maar na dit gelezen te hebben bel ik nooit meer, dan maar een matje
k_m schreef:Woooow die laatste. Maar waarom geven jullie ze een sleutel dan! Ik zou echt zeggen dat ze gwn moeten aanbellen als ze willen langskomen mijn deur gaat op slot later gewoon hoor. Wil lekker kunnen doen en laten in Mn huis zonder dat er ineens familie aan de deur staat. Is helemaal niet erg maar je komt toch niet zomaar binnen dan haha
yeentll schreef:k_m schreef:Woooow die laatste. Maar waarom geven jullie ze een sleutel dan! Ik zou echt zeggen dat ze gwn moeten aanbellen als ze willen langskomen mijn deur gaat op slot later gewoon hoor. Wil lekker kunnen doen en laten in Mn huis zonder dat er ineens familie aan de deur staat. Is helemaal niet erg maar je komt toch niet zomaar binnen dan haha
Het huis was van mijn ex en zij had de sleutel al voor ik daar kwam. En mijn ex was zoooo’n moederskindje dat er gewoon niey over te praten was. Achteraf had ik er toen gelijk mee moeten kappen.
k_m schreef:HAHA WAT mensen betalen om jou weg te werken wtf man! wat erg allemaal
tyleysmiley schreef:Kiki, ik dacht dat mijn man enigst kind was, maar volgens mij, is jouw man zijn broer, die moeten dezelfde moeder hebben als ik het zo lees