MelissaH1996 schreef:2610400000012 is de code @MarlindeRooz, bijna goed hahaAls een klant geen bonuskaart bij zich heeft tik ik deze zowat altijd in, is een service van Albert Heijn dus ik vind het niet kunnen dan een klant geen bonus krijgt omdat hij/zij de kaart niet bij zich heeft.
Damn hebben ze die code in afgelopen 5 jaar nooit verandert
Als een klant geen bonuskaart bij zich heeft tik ik deze zowat altijd in, is een service van Albert Heijn dus ik vind het niet kunnen dan een klant geen bonus krijgt omdat hij/zij de kaart niet bij zich heeft.
. Ik denk niet dat het toegestaan is om je eigen bonuskaart te scannen, of je moet het nummer van je bonuskaart uit je hoofd leren haha. Ik vind het altijd weer mooi meegenomen als het zover is, dus mij hoor je niet klagen. Zit eigenlijk altijd aan het maximum namelijk, maar mijn moeder en oma hebben dan ook een kopie van mijn kaart waardoor het ook niet zo moeilijk meer is.
. Wasmiddel was op , ijs heb ik bak aan mam gegeven want eet er ook vaak en dat was 1 + 1 en had persoonlijke korting op de rijstwafels (25 cent wel te verstaan