Bij mij staan juist kokerrokjes en strakke rechte modellen jurkjes mooi. Trek ik een a-lijn jurk aan ziet het er echt niet uit, lijk net zo'n Heidi dan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Varekaj schreef:Nou ga ik wss commentaar krijgen, maar echt korte rokjes bij iemand die aardig zwaar is... no go. Hoe korter je gaat hoe mooier je benen moeten zijn.
Bij Michelle is dat glitterjurkje prachtig, ze heeft er het ideale figuur voor. Trek mij diezelfde jurk aan en je lacht je een kriek. Ik heb 2 van die prachtige bobbels op mijn billen ontwikkeld met verdikken in de loop van de jaren. Net zo'n ouderwetse pof-rijbroek. In zo'n jurkje is dat gewoon lelijk, en helaas nog geen corrigerend ondergoed gevonden dat dat in bedwang kan houden
Met de jaren ben ik hakken gaan waarderen boven platte schoenen onder jurkjes en kleedjes (sandaaltjes niet meegeteld). Voor de jeugd gaat dat prima, voor mezelf wat minder.
Maar alweer, ieder zijn smaak.
Niekj_Jente schreef:Ik heb dit grijze jurkje gekocht voor kerst maar weet niet hoe ik hem moet combineren..![]()
dunne zwarte panty en enkel laarsjes, dikke panty, of geen panty en donkergrijze pumps...
Wie kan mij helpen
[ [url=m/otrwSh.png]Afbeelding[/url] ]
. Ik ben zelf heel erg fan van huidskleurige panty's (don't shoot me) en als je de juiste kiest zie je er ook nog eens niks van.

voor een werk etentje kan deze lengte echt niet. verootjoo schreef:Dat laatste jurkje is mooi idd! En tenminste een mooie lengte, het meeste wat hier langskomt vind ik echt veel te kort
erg mooi!
de rest was te hoog of een te ordinair.. help
het is voor onder eerder geplaatst jurkje!
_San87_ schreef:Niekj_Jente schreef:Ik heb dit grijze jurkje gekocht voor kerst maar weet niet hoe ik hem moet combineren..![]()
dunne zwarte panty en enkel laarsjes, dikke panty, of geen panty en donkergrijze pumps...
Wie kan mij helpen
[ [url=m/otrwSh.png]Afbeelding[/url] ]
Leuk. Ik ben zelf heel erg fan van huidskleurige panty's (don't shoot me) en als je de juiste kiest zie je er ook nog eens niks van.
En wat dacht je van zilveren glitterpumps? Of is de keuze enkel enkellaarsjes of grijze pumps? Want dan neig ik naar enkellaarsjes.