Wat doe jij aan met kerst?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Re: Wat doe jij aan met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 11:20

Klopt hoor, bij elk figuur staan andere modellen jurkjes mooi.
Bij mij staan juist kokerrokjes en strakke rechte modellen jurkjes mooi. Trek ik een a-lijn jurk aan ziet het er echt niet uit, lijk net zo'n Heidi dan :')

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 11:24

Varekaj schreef:
Nou ga ik wss commentaar krijgen, maar echt korte rokjes bij iemand die aardig zwaar is... no go. Hoe korter je gaat hoe mooier je benen moeten zijn.
Bij Michelle is dat glitterjurkje prachtig, ze heeft er het ideale figuur voor. Trek mij diezelfde jurk aan en je lacht je een kriek. Ik heb 2 van die prachtige bobbels op mijn billen ontwikkeld met verdikken in de loop van de jaren. Net zo'n ouderwetse pof-rijbroek. In zo'n jurkje is dat gewoon lelijk, en helaas nog geen corrigerend ondergoed gevonden dat dat in bedwang kan houden :(

Met de jaren ben ik hakken gaan waarderen boven platte schoenen onder jurkjes en kleedjes (sandaaltjes niet meegeteld). Voor de jeugd gaat dat prima, voor mezelf wat minder.

Maar alweer, ieder zijn smaak.

Ik vind het in veel gevallen ook niet mooi. Maar ik vind het niet aan mij om erover te oordelen als een ander zich er prettig en zelfverzekerd in voelt. :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 11:48

verootjoo schreef:
Klopt hoor, bij elk figuur staan andere modellen jurkjes mooi.
Bij mij staan juist kokerrokjes en strakke rechte modellen jurkjes mooi. Trek ik een a-lijn jurk aan ziet het er echt niet uit, lijk net zo'n Heidi dan :')

Terwijl ik het juist weer van die a-lijn moet hebben. :j

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 11:53

Dank je varekai!

Maar ik moet wel echt zeggen dat ik weet wat bij mn lijf past, in sommige dingen zie ik er echt uit als een aangespoelde walvis. Heb toch gewoon maat L/40 en ben niet heel lang.

Door oa mijn ervaring in kledingzaken weet ik de juiste dingen te benadrukken.

Ik zeg altijd het is niet ons lijf wat niet mooi is, maar de kleren passen niet bij het lijf. Met de juiste kleren, het juiste model, de juiste combinaties is het zo een ander verhaal.

Ik heb best wel een buikje icm naar voren staande ribbenkast dat ik echt niet alles aankan. Jurkjes die vanaf je borst wijd uitlopen (dus zonder echte taille) zie ik er standaard zwanger uit...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 12:11

Dat zie je anders niet terug in dit jurkje Michelle, dus goede keuze idd :D

Gelukkig bestaan er nog dingen zoals corrigerend ondergoed, corrigerende panty's en héél veel keuze tegenwoordig :))

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:49

Niekj_Jente schreef:
Ik heb dit grijze jurkje gekocht voor kerst maar weet niet hoe ik hem moet combineren.. -O-
dunne zwarte panty en enkel laarsjes, dikke panty, of geen panty en donkergrijze pumps...

Wie kan mij helpen O:)

[ [url=m/otrwSh.png]Afbeelding[/url] ]

Leuk :j. Ik ben zelf heel erg fan van huidskleurige panty's (don't shoot me) en als je de juiste kiest zie je er ook nog eens niks van.

En wat dacht je van zilveren glitterpumps? Of is de keuze enkel enkellaarsjes of grijze pumps? Want dan neig ik naar enkellaarsjes.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 21:24

Ik trek dit jurkje aan. :)
Afbeelding

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 21:26

Mooi!

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 21:45

Bedankt voor de foto's, Michelle77.
Staat je goed! Ik ga 'm zelf ook bestellen :)

Dandy200

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 22:07

Kunnen jullie mij misschien helpen?

Dit jurkje heb ik al weer een hele tijd in de kast hangen en echt maar 1 of 2 keer aangehad naar een feestje. Nu heb ik hem net weer eens aangetrokken en ik denk dat het eigenlijk wel een heel mooi kerstjurkje is.

Alleen wat doe ik erover? Ga ik voor een jasje, blazer, vestje?. Ik doe er zoiezo een zwarte panty onder, maar wat voor schoenen weet ik ook nog niet...

Voorkant:
Afbeelding

Achterkant:
Afbeelding

Het jurkje komt tot ongeveer op mijn knie en zit echt strak om mij heen. Ik ben ongeveer 1,65 en heb schoenmaat 36/37 (dat maakt het vaak heel moeilijk om leuke schoenen te vinden).

Ik hoop dat jullie tips hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 22:11

Ik zou een zwarte blazer doen :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 22:54

_San87_ schreef:
Ballerina's :+:.

Ik hou er van :').

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 23:02

Komen weer gave jurkjes voorbij!
    Ik zie dat er mensen zijn die door hun korte lengte problemem hebben met de lengte van de jurk. Dat heb ik ook, maar dan omdat ik best lang ben (+/- 1.82)... dus alles wordt kort. Gelukkig wel slanke, maar gespierde, benen dus het misstaat niet.

Dit is mijn jurkje.
    Het valt echt mee hoe kort hij is, maar omdat ik zo lang ben lijkt hij zo kort... en hier was die iets omhoog gekropen maar de enigste normale foto die ik heb. :')

Afbeelding

Toevoeging: vier trouwens kerst met de vriendengroep, dus maakt niet uit als die wat korter is of zo. :') voor een werk etentje kan deze lengte echt niet.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 23:20

verootjoo schreef:
    Dat laatste jurkje is mooi idd! En tenminste een mooie lengte, het meeste wat hier langskomt vind ik echt veel te kort :n

Ik durfde het zelf al haast niet te zeggen, maar oeff.. heb dingen voorbij zien komen die meer geschikt zijn voor in de slaapkamer dan op straat.

Zo kort vind ik ook totaal niet sexy . Jurkje van Michelle zou ik wel bestempelen als sexy :j erg mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 23:42

Mwa niet mee eens, ligt er enorm aan hoe het gedragen wordt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 01:23

Hoe, door wie, welke leeftijd... speelt allemaal een rol.

Wel veel mensen die voor zwart gaan.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 09:36

Varekaj schreef:
    Hoe, door wie, welke leeftijd... speelt allemaal een rol.

Wel veel mensen die voor zwart gaan.

Ik ga met kerst altijd voor kleur :j.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 09:46

Ik heb uiteindelijk 3 paar schoenen besteld, en een ervan was precíes wat ik zocht.. maar helaas te klein. Nu zoek ik zoiets, maar in de goede maat _O- de rest was te hoog of een te ordinair.. help _O- het is voor onder eerder geplaatst jurkje!

(nogmaals:)
    Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 09:56

Mijn jurkje dit jaar :)

Afbeelding

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 10:01

Wat een leuke jurkjes dames!

Waar komen die vandaan?

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 10:04

Wát een deceptie was mijn H&M bestelling ;(
    Echt ze mogen daar wel eens opnieuw hun maten indelen zeg, jezus.

Nu heb ik dus nog niks :(

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 10:08

bonprix <3

H&M is idd heeeeel erg veranderd in maten. Waar ik normaal in L paste, krijg ik nu niet eens de rits een klein beetje dicht. En bij de rest van de kleding is de maat niet veranderd :+

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 10:09

Met Bonprix heb ik in het verleden ook al wat vervelende ervaringen gehad, dus daar ben ik een beetje huiverig voor

Edit: ik ben best veel aangekomen de afgelopen tijd en waar ik altijd makkelijk in de 40 van h&m kon, paste de jurk rondom m'n heupen en bovenbenen nu dus gewoon echt niet. Terwijl de bovenkant (en ik heb best een aanwezige voorgevel) gewoon ruimte overhad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 10:50

Hier bonprix!
    Bij bonprix en zalando goede ervaringen ;)

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 11:05

_San87_ schreef:
    Niekj_Jente schreef:
    Ik heb dit grijze jurkje gekocht voor kerst maar weet niet hoe ik hem moet combineren.. -O-
    dunne zwarte panty en enkel laarsjes, dikke panty, of geen panty en donkergrijze pumps...

Wie kan mij helpen O:)

[ [url=m/otrwSh.png]Afbeelding[/url] ]

Leuk :j. Ik ben zelf heel erg fan van huidskleurige panty's (don't shoot me) en als je de juiste kiest zie je er ook nog eens niks van.

En wat dacht je van zilveren glitterpumps? Of is de keuze enkel enkellaarsjes of grijze pumps? Want dan neig ik naar enkellaarsjes.

Dat is idd ook een leuke optie! Gewoon een goede huidskleurige panty en grijze glitterpumps, toevallig laagst leuke gezien maar niet weten hoe te combineren