Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 16:48

Ohja nog meer:

- Ik luister altijd kerstmuziek.. Vooral tijdens het leren van toetsen en huiswerk maken oeps..
- Ik kan huilen om hele mooie boeken
- Als ik mijn schrift ben vergeten voor een bepaald vak snel even een ander schrift uit m'n tas pakken
- Als een leraar niet doet wat hij na komt kan ik hem wel wurgen... En ik zeg er dan ook nog wat van

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 17:00

eenitraM schreef:
oomens schreef:
Laat me raden. Hij was de enige die dat ding kon terugvinden in een schede?

HAHA. Ik wist van je reactie dat je een man was _O-

Nee t gaat idd niet om de lengte en ook niet om het gewicht dat het aandrukt maar ik associeer een piemel met de naam excaliber met een behoorlijk zwaard :')

Hahahaha!!! Wat een domper

Laura12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 17:11

Ff denken hoor maar ik heb ook wel een geheimpje
. Vorig weekend had ik net iets te veel op en ik werd zo knuffelig opeens :,)
Ik knuffelde hele tijd een vriend van mijn nichtje en een paal... juist.

Amandavd

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 17:40

Ik gebruik mijn vriend altijd als excuus bij mensen die aan de deur dingen komen verkopen etc. Zoals die energie aanbieders, ik doe altijd alsof ik de domme vriendin ben. 'Oh sorry, nee daar weet ik ECHT niksss van. Oh nee dat laat ik allemaal aan hem over hoor. Nee geen idee wanneer die thuiskomt, hij is zooo druk.'

Werkt beter dan simpelweg zeggen dat je niet geïnteresseerd bent. :+

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 17:47

Oh zo heb ik mijn kind ook wel eens gebruikt om ergens niet naartoe te hoeven (sorry, kan écht niet komen hoor, (***) is ziek)

:o

soesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 17:57

Toen ik op mezelf ging wonen, alweer zo'n 30 jaar geleden :o
Nam ik mijn Syrische dwerghamster mee, waarop mijn moeder voorspelde; binnen twee weken is hij dood, let maar op!
Ik vreselijk verbolgen natuurlijk. Maar wat denk je? Hij was zelfs binnen een week al dood...
Ik heb dezelfde dag nog een nieuwe gekocht en heb mijn moeder na 3 maanden trots verteld dat hij hij nog steeds leefde. }>
Ze weet er nu nog steeds niets vanaf dat dit hamster nummer 2 was...
Maar ik wilde het niet voor het woord hebben.
Ook geen idee waar die eerste aan overleden is, misschien toch de stress van de verhuizing, of ouderdom. Ik had hem namelijk al van iemand anders overgenomen.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 18:23

Ik ben super goed in Photoshoppen en gebruik het programma dan ook vaker dan zou mogen. Het valt toch niemand op :')

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 18:56

Mijn vriendinnen zijn echt zwaar anti Justin Bieber, dus verberg ik maar dat ik op het moment lekker hard meezing met mijn Purpose-CD :o #sorryburen

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:02

Maanlicht schreef:
Ik ben super goed in Photoshoppen en gebruik het programma dan ook vaker dan zou mogen. Het valt toch niemand op :')

Hm, ik vond jou afgaande op je profielfoto's altijd een mooie meid (laat ik het beschaafd uitdrukken), maar de waarde van die observatie is dus ook maar relatief... :o

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:18

musiqolog schreef:
Maanlicht schreef:

Hm, ik vond jou afgaande op je profielfoto's altijd een mooie meid (laat ik het beschaafd uitdrukken), maar de waarde van die observatie is dus ook maar relatief... :o

Dat klinkt wel heel dramatisch, ik had het niet over mijn profielfoto's, haha!

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:57

Amandavd schreef:
Ik gebruik mijn vriend altijd als excuus bij mensen die aan de deur dingen komen verkopen etc. Zoals die energie aanbieders, ik doe altijd alsof ik de domme vriendin ben. 'Oh sorry, nee daar weet ik ECHT niksss van. Oh nee dat laat ik allemaal aan hem over hoor. Nee geen idee wanneer die thuiskomt, hij is zooo druk.'

Ik ben 22 en woon op mezelf, maar als er van die verkopers aan de deur komen doe ik altijd alsof ik niet de hoofdbewoner ben, mijn ouders niet thuis zijn en ik ben écht nog geen 18 hoor.. Was het maar zo'n feest.... -O-

Ze trappen er élke keer weer in :j :D

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 20:03

Mette schreef:
Amandavd schreef:

Ik ben 22 en woon op mezelf, maar als er van die verkopers aan de deur komen doe ik altijd alsof ik niet de hoofdbewoner ben, mijn ouders niet thuis zijn en ik ben écht nog geen 18 hoor.. Was het maar zo'n feest.... -O-

Ooit wel eens iemand aan de telefoon gehad van zo'n instantie die vroeg of mijn dochter er ook was :')
Ik was zelf de dochter ipv de moeder -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 20:05

Ooh dat doet me eraan denken dat ik een keer gebeld werd door de bank. Dus ik nam de telefoon aan en... Er vloog een gigantische kramp in m'n voet. Probeer dan nog maar eens een normaal gesprek te hebben :=

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:38

Mette schreef:
Amandavd schreef:

Haha, dat heb ik ook. Dan vragen ze of mijn ouders thuis zijn. ''Geen idee, dan moet je even daar aanbellen bij nr0'' *wijst naar het huis en gooit deur dicht terwijl de verkoper nog omkijkt* :')

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:58

Mijn moeder belde altijd anoniem vanaf haar werk sochtends om extra te checken of ik wel wakker was. Op een dag ging rond een uur of 9 de telefoon en het was een anonieme beller. Dus ik naar de telefoon lopen en heb boos opgenomen met: Jahaaaa ik ben al wakker! Even stil aan de andere kant en toen zei diegene Goedemorgen u spreekt met de assistente van de huisarts.. Oeps :o

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 23:05

Ik mag met de auto altijd naar het station rijden, maar ik rijd perongeluk wel eens de snelweg op naar school toe ipv braaf de trein te pakken. Sorry mam en pap.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 23:36

Als ik naar stal ga moet ik oversteken met stoplichten. Daarnaast is een zebrapad. Dat zebrapad gaat pas op groen als men op het wandel knopje klikt. Nooit dus. Wist ik dat veel. Dus ik keek de eerste keer steeds naar de wandel stoplichten, want ik zag geen fiets stoplicht. En maar wachten, wachten en nog maar wachten. Asociale mensen die zomaar oversteken :roll: na tien minuten wachten was ik het zat en stak ook over. Tot ik het stoplicht boven mijn hoofd zag die al een tijdje op groen stond.
Ik heb me nog nooit zo dom gevoeld 8)7

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 11:38

goriginal schreef:
Haha, op het openbaar toilet wachten tot een ander doortrekt en tijdens dat je ding doen omdat je je plas en poep geluiden awkward vindt :+

Ja! Of dat er zo'n blazer aan gaat om je handen droog te blazen

Whaha excallibur de mini piemel :') :') :')

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 11:49

xLeoniee schreef:
Mijn moeder belde altijd anoniem vanaf haar werk sochtends om extra te checken of ik wel wakker was. Op een dag ging rond een uur of 9 de telefoon en het was een anonieme beller. Dus ik naar de telefoon lopen en heb boos opgenomen met: Jahaaaa ik ben al wakker! Even stil aan de andere kant en toen zei diegene Goedemorgen u spreekt met de assistente van de huisarts.. Oeps :o

thee in m'n toetsenbord :')

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:58

Ik heb de cd's van K3 en als mijn vriend er niet is gaat de radio volle bak aan *\o/* *\o/* *\o/* . Oyalelele, ik voel me plots weer zo oyalalele :') . En nee, ik heb geen kinderen :o

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 19:09

Mazida schreef:
Ik heb de cd's van K3 en als mijn vriend er niet is gaat de radio volle bak aan *\o/* *\o/* *\o/* . Oyalelele, ik voel me plots weer zo oyalalele :') . En nee, ik heb geen kinderen :o

Ik heb één cd (Parels) en één poster. Misschien vind je dit stukje interessant, dat ik indertijd geschreven heb toen de dames ermee gingen stoppen. :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 19:17

Ik vind douchegordijnen eng, ben altijd doodsbang dat er iemand achter staat. :brr:

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 19:44

MarlindeRooz schreef:
Ik vind douchegordijnen eng, ben altijd doodsbang dat er iemand achter staat. :brr:

Daarom schuif ik die van helemaal in elkaar telkens _O- Anders moet ik elke keer achter dat stomme gordijn kijken, want mijn brein denkt dan dat daar echt wel iets achter kan staan :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 19:46

-mijn favoriete film is en blijt the Polar express
-ik heb een keer kattenvoer gegeten en vond het best lekker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 19:47

friesam schreef:
xLeoniee schreef:

thee in m'n toetsenbord :')

En ik stikte in mijn pizza... -O-