Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eenitraM schreef:oomens schreef:Laat me raden. Hij was de enige die dat ding kon terugvinden in een schede?
HAHA. Ik wist van je reactie dat je een man was
Nee t gaat idd niet om de lengte en ook niet om het gewicht dat het aandrukt maar ik associeer een piemel met de naam excaliber met een behoorlijk zwaard
musiqolog schreef:Maanlicht schreef:Ik ben super goed in Photoshoppen en gebruik het programma dan ook vaker dan zou mogen. Het valt toch niemand op
Hm, ik vond jou afgaande op je profielfoto's altijd een mooie meid (laat ik het beschaafd uitdrukken), maar de waarde van die observatie is dus ook maar relatief...
Amandavd schreef:Ik gebruik mijn vriend altijd als excuus bij mensen die aan de deur dingen komen verkopen etc. Zoals die energie aanbieders, ik doe altijd alsof ik de domme vriendin ben. 'Oh sorry, nee daar weet ik ECHT niksss van. Oh nee dat laat ik allemaal aan hem over hoor. Nee geen idee wanneer die thuiskomt, hij is zooo druk.'
Werkt beter dan simpelweg zeggen dat je niet geïnteresseerd bent.
Mette schreef:Amandavd schreef:Ik gebruik mijn vriend altijd als excuus bij mensen die aan de deur dingen komen verkopen etc. Zoals die energie aanbieders, ik doe altijd alsof ik de domme vriendin ben. 'Oh sorry, nee daar weet ik ECHT niksss van. Oh nee dat laat ik allemaal aan hem over hoor. Nee geen idee wanneer die thuiskomt, hij is zooo druk.'
Ik ben 22 en woon op mezelf, maar als er van die verkopers aan de deur komen doe ik altijd alsof ik niet de hoofdbewoner ben, mijn ouders niet thuis zijn en ik ben écht nog geen 18 hoor.. Was het maar zo'n feest....![]()
Ze trappen er élke keer weer in![]()
Mette schreef:Amandavd schreef:Ik gebruik mijn vriend altijd als excuus bij mensen die aan de deur dingen komen verkopen etc. Zoals die energie aanbieders, ik doe altijd alsof ik de domme vriendin ben. 'Oh sorry, nee daar weet ik ECHT niksss van. Oh nee dat laat ik allemaal aan hem over hoor. Nee geen idee wanneer die thuiskomt, hij is zooo druk.'
Ik ben 22 en woon op mezelf, maar als er van die verkopers aan de deur komen doe ik altijd alsof ik niet de hoofdbewoner ben, mijn ouders niet thuis zijn en ik ben écht nog geen 18 hoor.. Was het maar zo'n feest....![]()
Ze trappen er élke keer weer in![]()
xLeoniee schreef:Mijn moeder belde altijd anoniem vanaf haar werk sochtends om extra te checken of ik wel wakker was. Op een dag ging rond een uur of 9 de telefoon en het was een anonieme beller. Dus ik naar de telefoon lopen en heb boos opgenomen met: Jahaaaa ik ben al wakker! Even stil aan de andere kant en toen zei diegene Goedemorgen u spreekt met de assistente van de huisarts.. Oeps
Mazida schreef:Ik heb de cd's van K3 en als mijn vriend er niet is gaat de radio volle bak aan![]()
![]()
. Oyalelele, ik voel me plots weer zo oyalalele
. En nee, ik heb geen kinderen
friesam schreef:xLeoniee schreef:Mijn moeder belde altijd anoniem vanaf haar werk sochtends om extra te checken of ik wel wakker was. Op een dag ging rond een uur of 9 de telefoon en het was een anonieme beller. Dus ik naar de telefoon lopen en heb boos opgenomen met: Jahaaaa ik ben al wakker! Even stil aan de andere kant en toen zei diegene Goedemorgen u spreekt met de assistente van de huisarts.. Oeps
thee in m'n toetsenbord